Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 20/2 2014
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 20/2 2014
Förutom små skillnader i pp osv så nöter ju laget på in i det sista, det måste man väl ändå ge säcken antar jag. Han manar på friskt vid 5-2 eller vad det var, härligt att se.
Med det sagt ser jag gärna att han slutar köra johner-saviano-ljungh i pp men idag gjorde de förvisso en kasse.
Med det sagt ser jag gärna att han slutar köra johner-saviano-ljungh i pp men idag gjorde de förvisso en kasse.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Härliga Djurgårn! Som sagt, nu börjar man hoppas lite.. 

Vinsten, ja där finns det hur mycket euforiskt att skriva som helst om, men allvarligt - bangern bland alla hemvändare på globentorget var väl jävligt onödig? (Om det nu inte var Sandgren med fränder som tog ut lite mer frustration förstårs.)
Hovets läktare är nästan helt tömda, "Åh en sådan härlig dag" ekar ut genom högtalarna, tavlan förkunnar att DIF vunnit med 7-3 och ensam kvar står en Karlskogaspelare och skäller ut domaren.
Avd: Som det ska vara
Avd: Som det ska vara
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Och den lilla detaljen. Jag håller med Herr Jakobs i hans djupgående analys. Wessner är en BEEP.captcash skrev:Dessutom är det ingen plats för fega kärringar i DIF!Magnutz skrev:Nej. Det hade jag inte. Han sätter ju laget i skiten i varje match.Fricke skrev:Du hade älskat honom om han var DIF.Magnutz skrev:Bra kväll!
Wessner är som busen i filmen Young Blood. Inte riktigt rätt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Har tänkt att jag ska spela mot DIF ett par säsonger nu och hur rik man borde bli. Så idag gjorde jag det för första gången. Satte en hunka på x2 och såklart börjar vi vinna! Kommer mao fortsätta på den inslagna vägen. Hoppas jag blir fattig!
- SkönaDjurgårn
Vi spelar bättre än Säckien!
Själv spelade jag en tia på 7-3 samt en tia på att bikbok skulle vinna.
Ska fortsätta spela så tror jag
Ska fortsätta spela så tror jag

Säcken är vår man
Glöm nu inte att 3-poängarna beror på Zabels tuffa tränings doser i januari.Janos skrev:Ett tränarbyte har ju ingen effekt. Eller?
Säcken tar oss tillbaka.
Re: Sv: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 20/2 2014
Jag har blivit fattig redan och hoppas jag blir rik igen efter alla förluster på DIFmb81 skrev:Har tänkt att jag ska spela mot DIF ett par säsonger nu och hur rik man borde bli. Så idag gjorde jag det för första gången. Satte en hunka på x2 och såklart börjar vi vinna! Kommer mao fortsätta på den inslagna vägen. Hoppas jag blir fattig!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Vill inte vara för negativ nu men har vi inlett vår spurt eller formtopp lite för tidigt? Det är ju ändå ett PO eller ett Förkval att vinna
Vill man gå till direkt till den där Kvalserien är det väl lämpligt att vinna matcher nu?Savvis skrev:Vill inte vara för negativ nu men har vi inlett vår spurt eller formtopp lite för tidigt? Det är ju ändå ett PO eller ett Förkval att vinna
Nu är vi alltså 1 poäng ifrån KHK och 3 ifrån BIK. De ska möta varandra en gång till och vi ska möta Karlskrona, det kommer säkerligen bli en rysare där bland strecket! Forza!!
-
Bor ju inte i huvudstaden eller dess närhet, då skulle man ju varit å hovet och stöttat, får alltså följa mitt lag via tv eller när de besöker Blekinge eller Småland men följande kan man ju konstatera: efter att säcken tog över så är det stor skillnad, mer fart och energi samt att vi verkar ha givna direktiv att följa under matcherna.
Måste också beröra de unga backar vi har: två j-vm backar och två som är ännu yngre ! vilka grabbar, klockrent spel !
Forza DIF
Måste också beröra de unga backar vi har: två j-vm backar och två som är ännu yngre ! vilka grabbar, klockrent spel !
Forza DIF