Rögle BK - Djurgårdens IF 6/12 2013
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Rövle var riktigt dåliga. Inget överbetyg till oss. 0-1 genom gratis friläge. 0-2 genom slarv i deras PP. Vårt tredje mål var väl enda glädjeämnet, men det var fem sekunder av sextio minuter vi gjorde det bra.
En sak till. Adam måste få förtroendet nu. Om han får fortsätta kommer han växa till en riktig mur.
En sak till. Adam måste få förtroendet nu. Om han får fortsätta kommer han växa till en riktig mur.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Datsyuk_13
Re: Rögle BK - Djurgårdens IF 6/12 2013
Stör mig extremt mycket på Hank som hoppar och stojar som om vi precis vunnit SM-guld...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- DIFference
Garv, intressant fråga ska kolla upp senare.minalman skrev:Honken! Statistikkungen! Hur många poäng har vi förlorat i år efter sista powerbreaket?
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Ge dig förfan, va glad att dem vann istället, efterlängtad som fan!Datsyuk_13 skrev:Stör mig extremt mycket på Hank som hoppar och stojar som om vi precis vunnit SM-guld...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Nummer19
Faktum kvarstår dock att vi måste plocka in en keeper om vi överhuvudtaget ska vara några att räkna med framöver. Annars missar vi Playoff.
Avgå Kaarel.
Avgå Kaarel.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Det är slut på november
Ja det är slut på november
Sluut pååå noveeeeembeeeeer
Ja det är slut på noveeember
Ja det är slut på november
Sluut pååå noveeeeembeeeeer
Ja det är slut på noveeember
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
SHL nästa!!! Underbar seger.
- minalman
Fel! Adam kommer bli legendarisk nu när han fått förtroendet. Ibland är det det enda som behövs för att en medelmåttig målvakt skall bli omänsklig.Nummer19 skrev:Faktum kvarstår dock att vi måste plocka in en keeper om vi överhuvudtaget ska vara några att räkna med framöver. Annars missar vi Playoff.
Avgå Kaarel.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Helvete vad jag saknat att höra Avicii!
- Lee Harvey Oswald
Vilken fantastiskt torr och trist kväll.......för Lidingö DIF
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mark Owuya va väl andremålvakt egentligen säsongen då han spelade upp sig som fasen? Det var väl Ridderwall som var första där?minalman skrev:Fel! Adam kommer bli legendarisk nu när han fått förtroendet. Ibland är det det enda som behövs för att en medelmåttig målvakt skall bli omänsklig.Nummer19 skrev:Faktum kvarstår dock att vi måste plocka in en keeper om vi överhuvudtaget ska vara några att räkna med framöver. Annars missar vi Playoff.
Avgå Kaarel.