Ja, kan mycket väl vara så.minalman skrev:Då var det mest måstematch för dem. Nu är det vår mesta måstematch. Det betyder otroligt mycket.Bigge skrev:Fan spelade vi inte så mot mif och vik? Och dessutom detta resultat.
Då hade tabellläget sett ännu bättre ut
Johner,Kalus och Chet måste va kvar nästa säsong oavsett vad som händer!
Vet dock inte hur deras kontrakt ser ut...
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
There is no I in TEAM!!!!
Fan vad skönt att inte hitta en spelare att klaga på, så här borde det vara efter alla matcher.
Jag måste bara lyfta en annan back. Philip Holm. Fyfan vad stabil.
Se till att hålla nollan nu så trycker vi ner deras sista gnutta självförtroende i halsen på dem. Fan vad skönt!
Avgå Jocke.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Hoppas det gick bra för Guter.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Fantastisk genomförd match. Både offensiven i 1:a och delar av 2:a, och avspelandet och "segheten" / disciplinen i 3:e. En ren njutning!
Skål!
Skål!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Fan, hade det här spelet kunnat vara våran lägsta-nivå så hade man ju kunnat leva med en och annan tappad poäng...
- SirDIFalot
Viktigt att äta in åtta mål i målskillnaden också! Fyra mål på oss och fyra minus på dom. Tror mer vi spelade för det än att Chet skulle få hålla nollan.
Expert.
Hade detta varit våran lägsta-nivå hade vi defintivt inte tappat poäng alls.leffe06 skrev:Fan, hade det här spelet kunnat vara våran lägsta-nivå så hade man ju kunnat leva med en och annan tappad poäng...
Bra jobbat! Nu har vi samma målskillnad som VIK.
Fortsätt jobba!
Fortsätt jobba!
i
Har bara en negativ grej... Jag hade velat varit där som det var tänkt. Fatta vilken skön stämning det måste vara!
Åh en sådan härlig dag!
"sex-ett! Kommer ni ihåg?"
Åh en sådan härlig dag!
"sex-ett! Kommer ni ihåg?"
- SirDIFalot
Karlskrona ser ut att knipa minst en poäng mot SSK dessutom.
Expert.
Inget att anmärka på. Fy fasen vad skönt.
Måste säga att Micke Holmqvist har växt ut till en jätte på slutet. Vilket slit och vilken smartness i spelet. Precis så här vill vi se dig Micke! Annars ska hela laget ha beröm idag. Jag tycker att detta är den i särklass bästa matchen på hela säsongen, ja kanske till och med på två säsonger.
Extra beröm vill jag dock ge till evighetsmaskinerna Jimmie, Otto, Honken och Kalus - för ett extremt slit och fysiskt spel. Spetsen framåt står Sörensen, Johner och Guter för. På backsidan vill jag framhålla David Lidström och Erik Gustafsson (som förmodligen är Allsvenskans bästa back när han är på det här humöret.) Även Timmy, Holm och Arnesson gör stabila insatser.
Sedan självklart Chet. Vilken match!
Extra beröm vill jag dock ge till evighetsmaskinerna Jimmie, Otto, Honken och Kalus - för ett extremt slit och fysiskt spel. Spetsen framåt står Sörensen, Johner och Guter för. På backsidan vill jag framhålla David Lidström och Erik Gustafsson (som förmodligen är Allsvenskans bästa back när han är på det här humöret.) Även Timmy, Holm och Arnesson gör stabila insatser.
Sedan självklart Chet. Vilken match!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fantastisk lördagsmatch.
Även om alla va duktiga ikväll måste jag lyfta fram Sörensen, sjukt duktig som vanligt!
Chet, vilken jävla räddning
Även om alla va duktiga ikväll måste jag lyfta fram Sörensen, sjukt duktig som vanligt!
Chet, vilken jävla räddning

Spela fult