Vad menar du då? Utveckla! Dessutom - hur många 'A' kan ett lag ha?SirDIFalot skrev:Landeskog har fått ett A på sin tröja. Ett tydligt statement från lagledningen hoppas jag. Inte att Linkan har "petats" från det eller så.. Det vore larvigt och onödigt.
Välkommen Gabriel Landeskog
Re: Välkommen Gabriel Landeskog
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja, alltså ett statement att lagledningen som honom som en ledare.sensei skrev:Vad menar du då? Utveckla! Dessutom - hur många 'A' kan ett lag ha?SirDIFalot skrev:Landeskog har fått ett A på sin tröja. Ett tydligt statement från lagledningen hoppas jag. Inte att Linkan har "petats" från det eller så.. Det vore larvigt och onödigt.
Expert.
Jamen du är ju otydlig. Har linkan "petats" från sitt 'A'? Och om det är så, är du ändå positiv till det hela?SirDIFalot skrev:Ja, alltså ett statement att lagledningen som honom som en ledare.sensei skrev:Vad menar du då? Utveckla! Dessutom - hur många 'A' kan ett lag ha?SirDIFalot skrev:Landeskog har fått ett A på sin tröja. Ett tydligt statement från lagledningen hoppas jag. Inte att Linkan har "petats" från det eller så.. Det vore larvigt och onödigt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Nej och nej.sensei skrev:Jamen du är ju otydlig. Har linkan "petats" från sitt 'A'? Och om det är så, är du ändå positiv till det hela?SirDIFalot skrev:Ja, alltså ett statement att lagledningen som honom som en ledare.sensei skrev:Vad menar du då? Utveckla! Dessutom - hur många 'A' kan ett lag ha?SirDIFalot skrev:Landeskog har fått ett A på sin tröja. Ett tydligt statement från lagledningen hoppas jag. Inte att Linkan har "petats" från det eller så.. Det vore larvigt och onödigt.
Jag sa att jag hoppades att det inte var så.
Expert.
Spelade han inte som assisterande kapten idag bara då, i och med Linkans skada?
Någon frågade Linkan om han skulle spela nästa match på Twitter, det skulle han inte. Kanske lite allvarligare skada än en vanlig hjärnskakning?
Någon frågade Linkan om han skulle spela nästa match på Twitter, det skulle han inte. Kanske lite allvarligare skada än en vanlig hjärnskakning?
- SirDIFalot
Man byter inte A och C: på grund av skador.Roppan skrev:Spelade han inte som assisterande kapten idag bara då, i och med Linkans skada?
Linkan har en hjärnskakning enligt honom själv i alla fall.
Expert.
- SirDIFalot
Jag ser för övrigt inget A på Landskogs tröja?
Vad snackade Ros om?
Vad snackade Ros om?
Expert.
Ros snackade väl bara goja, som vanligt. Säkert han som kastade in sina glasögon.SirDIFalot skrev:Jag ser för övrigt inget A på Landskogs tröja?
Vad snackade Ros om?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
lAndeskog kanske? Han (ros) e halvblind.SirDIFalot skrev:Jag ser för övrigt inget A på Landskogs tröja?
Vad snackade Ros om?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Varje match måste en lagkapten och två assisterande utses. Eftersom Linkan är skadad valde tränarna att sätta upp Landeskog som assisterande.
http://stats.swehockey.se/Game/Reports/ ... ter/122882 (PDF)
- SirDIFalot
Jasså, protokoll-grej bara alltså.Jimmy Peterson skrev:Varje match måste en lagkapten och två assisterande utses. Eftersom Linkan är skadad valde tränarna att sätta upp Landeskog som assisterande.
Expert.
Skönt att se Landeskog i spelargången innan. Han fattar att det är match och dags att tagga till.
Man hade ju gärna sett flera av våra spelare tagga till på samma sätt. Skapa lite adrenalin så vi slipper bli överkörde första bytena jämt.Staten skrev:Skönt att se Landeskog i spelargången innan. Han fattar att det är match och dags att tagga till.
Född till sportchef.
2014-04-07, vad hände?
Ja, trodde vi hade de karaktärerna som behövdes i laget men har väl missbedömt det då. Vi får verkligen hoppas att Landeskog blir kvar hela säsongen. Han är nog skillnaden mellan att ha en stor chans att gå upp igen och inte riktigt nå ända fram.android skrev: Man hade ju gärna sett flera av våra spelare tagga till på samma sätt. Skapa lite adrenalin så vi slipper bli överkörde första bytena jämt.