Anze Kopitar (Och Mora) - Djurgårdens IF 22/9 2012
Re: Anze Kopitar (Och Mora) - Djurgårdens IF 22/9 2012
Även om det står 2-4 till oss, nån mer än jag som är toknervös utav bara helvete fortfarande?
Alltid Oavsett.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Århundradets mest uttjatade ramsa...Edin skrev:Inte ens ens på en lördagseftermiddag i September i Mora så slipper vi "den som inte hoppar"...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Låter som folkmusik..Daniel942 skrev:Hahahaha vad är det för jävla musik?

Otroligt att vi inte kan få ut pucken ur zon så vi kan hinna med att byta kedja.
Härlig timeout av Challe!
Jag kallar folk för idioter som halshugger våra spelare. Så är det. Det är inte för att JAG inte kan ta kritik. Det är inte ofta men ibland tröttnar jag på svinaktigheten som ibland blommar ut här inne.Ohddan skrev:Du kallar folk för idioter och dylikt titt som tätt min vän men inser du inte att många här tycker precis samma om dig när du flyger igång på minsta kritik. Man måste ju få häva ur sig lite förbannelser när det går uselt hehe.Magnutz skrev:Det jag menar är att fokus blir fel. Inte Pickards fel att laget faller ihop.
Sure han ska ta den men folk här blir ju idioter på nolltid. Analysera backspelet istället. Det verkar som vi har nån slags idé om att vi ska köra sköldpaddan framför Chet och låta motståndarna skjuta.
Bremberg är rätt ok med pucken... #Gud
Självklart är det så att Chet inte ska stå till svars ensam för alla puckar han släpper men folk måste ju få avreagera sig eller hur
Har grabbarna fått en spruta i pausen eller vart kom farten och spelet ifrån?
Jag blir också irriterad på folk som sågar målvakten när laget som helhet spelar skithockey.
Folk ska avreagera sig, men varför ska det ske på bekostnad av våra egna spelare? Så här tidigt på säsongen?
Bli arg och förbannad, det gillar jag! Kasta skit på vår förening så reagerar jag på det.
Hur som helst: Vi spelar bättre nu. Nerverna kanske är lite mer under kontroll nu.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bra timeout av Challe där, fingertoppskänsla!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Haha det svänger ju!Daniel942 skrev:Hahahaha vad är det för jävla musik?
Fy fan, samma goa skitmusik som raggarna kör i sina epor här hemma i KungälvMash skrev:Låter som folkmusik..Daniel942 skrev:Hahahaha vad är det för jävla musik?
Otroligt att vi inte kan få ut pucken ur zon så vi kan hinna med att byta kedja.
Härlig timeout av Challe!

Snyggt av Challe indeed
Rullan går på Bohmans vind:Daniel942 skrev:Hahahaha vad är det för jävla musik?
Fattas bara Eddie Meduza och hemkört i Epatraktorn, så plankar vi till folkets park sen.
-
Hur ser Pickard ut nu, egentligen?? Från första period kan man läsa att många här tycker att han lira dåligt.
Har radion på och där får han mycke ros i andra period.
Älskar timeout:en, härligt!
Allvarligt?! Körde de "Rullan går"? Tackar den risiga ljudkvalitén från S24 då jag missade det. "#FacepalmDIFÖrebro skrev:Rullan går på Bohmans vind:Daniel942 skrev:Hahahaha vad är det för jävla musik?
Fattas bara Eddie Meduza och hemkört i Epatraktorn, så plankar vi till folkets park sen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hahahaha, vilken jävla text!DIFÖrebro skrev:Rullan går på Bohmans vind:Daniel942 skrev:Hahahaha vad är det för jävla musik?

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
I andra perioden har han gjort några riktigt högklassiga räddningar.. Han är fruktansvärt snabb i sidled.BobTheBlob skrev:Hur ser Pickard ut nu, egentligen?? Från första period kan man läsa att många här tycker att han lira dåligt.
Pickard ser mycket, mycket bra ut. Två-tre riktigt bra räddningar den här perioden. En liten miss vid deras andra mål, men som Magnutz säger så måste man också analysera vad vi gör i försvarszon. Det är väldigt dålig press av Gustafsson.BobTheBlob skrev:Hur ser Pickard ut nu, egentligen?? Från första period kan man läsa att många här tycker att han lira dåligt.