Helt jävla sjukt.Mäklaren skrev:Kan ni fatta att tattar-Janne dissade Linkan säsong efter säsong? Herregud.
Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- reservjesus
Skulle vilja höra den förklaringen.Mäklaren skrev:Kan ni fatta att tattar-Janne dissade Linkan säsong efter säsong? Herregud.
clowns to the left of me, jokers to the right
Finns inte ord för hur sjukt...Jim Morrison skrev:Helt jävla sjukt.Mäklaren skrev:Kan ni fatta att tattar-Janne dissade Linkan säsong efter säsong? Herregud.
- Jim Morrison
Jag är beredd att säga att jag hade fel om Holmqvist. Han har spelat riktigt bra. I försäsongen och dom två första perioderna här.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja, om Linkan är på det här spelhumöret under hela säsongen, så kommer han att göra 100 poäng. Spela honom mer för helvete! Han skapar högkalibriga målchanser så fort han är inne på isen!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Hyfsat idag. Slarvade nån gång där i PP och tappade ut pucken, men i övrigt bra.Jim Morrison skrev:Jag är beredd att säga att jag hade fel om Holmqvist. Han har spelat riktigt bra. I försäsongen och dom två första perioderna här.
- Christopher J
Janne: "Vårt nuvarande lag ska vända skeppet", " Att redan efter 10 omgångar tala om kvalserien är alldeles fel"reservjesus skrev:Skulle vilja höra den förklaringen.Mäklaren skrev:Kan ni fatta att tattar-Janne dissade Linkan säsong efter säsong? Herregud.
- Christopher J
Kung Bremberg!
Vad i helvete åker Tim ut för där? Skandaldomare!
- Jim Morrison
Bästa back på isen ikväll; Erik Gustafsson.
- Jim Morrison
Att man alltid ska behöva vara nervös... Helvete då.
Jag tycker att Micke Holmqvist ser ut som en gigant därute. Riktigt bra återvärvning, han blir viktig. Snyggt mål också.
Linkan levererar på det området han är bra på, men ser precis likadan ut på väg till båset..
Linkan levererar på det området han är bra på, men ser precis likadan ut på väg till båset..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Gud va härligt 3 poäng till härliga DIF
.
såg varken matchen på tv eller live, så undrar hur såg vårat spel ut?

3 poäng, men helvete....liiite onödigt spännande på slutet. Skitutvisningar som i 3:e perioden när vi har matchen som i en liten ask är fanimig tjänstefel och lite av anledning varför vi är i HA. Får fan fläcktyfus om jag ser mer sånt i fortsättningen. Ja ja...en 3:a blev det iaf! 

Mitt referat:Berglund skrev:Gud va härligt 3 poäng till härliga DIF![]()
![]()
.
Bra PP, bra försvar, lite hafsigt och svåranalyserat spel i övrigt. Personligen saknade jag Blomstrand som fan, han ska in i laget om jag får bestämma. #10 briljerar tillsammans med Micke, linkan. 33 och 4 syns bland backarna.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel