-daniel- skrev:Men du kan ju inte på allvar tro det skulle spela någon som helst roll att Challe såfall skulle figurera på jumbotronen i ett kort ögonblick? Förstår inte ens hur du kan komma på tanken.
Menar du det skulle vara som falsk marknadsföring eller? Såfall har DIF fallerat i 2,5 år i rad nu... (man får liksom inte den underhållning publiken betalar för).
Menar väl att det skulle kännas ganska märkligt att se Challe stå där och agera kejsare med force lightning och samtidigt ha avgått efter en period av katastrof. Hellre att man tar bort det där introt och kör gamla guldmål eller bilder på legendarer så våra knattar i klacken som inte ens kan hunden leif kanske lär sig något om klubbens historia. Fan vet jag.
Ja, jag är plågsamt medveten om det tack så mycket. Som supporter känner man det i kroppen när det är något ruttet i föreningen, och den känslan har förföljt mig i ganska många säsonger nu.
-daniel- skrev:Men du kan ju inte på allvar tro det skulle spela någon som helst roll att Challe såfall skulle figurera på jumbotronen i ett kort ögonblick? Förstår inte ens hur du kan komma på tanken.
Menar du det skulle vara som falsk marknadsföring eller? Såfall har DIF fallerat i 2,5 år i rad nu... (man får liksom inte den underhållning publiken betalar för).
Menar väl att det skulle kännas ganska märkligt att se Challe stå där och agera kejsare med force lightning och samtidigt ha avgått efter en period av katastrof. Hellre att man tar bort det där introt och kör gamla guldmål eller bilder på legendarer så våra knattar i klacken som inte ens kan hunden leif kanske lär sig något om klubbens historia. Fan vet jag.
Ja, jag är plågsamt medveten om det tack så mycket. Som supporter känner man det i kroppen när det är något ruttet i föreningen, och den känslan har förföljt mig i ganska många säsonger nu.
Med tanke på produktplaceringen i hela introt tror jag inte vi kan ta bort den efter halva säsongen. Vi har nog fått betalt från vissa företag för att den ska visas just hela säsongen.
Menar väl att det skulle kännas ganska märkligt att se Challe stå där och agera kejsare med force lightning och samtidigt ha avgått efter en period av katastrof.
Men The Emperor Palpatine "avgick" ju (dvs dog) i Starwars, och filmen fortsatte även efter det.
Challe skulle säkert sitta kvar som sportchef ändå och därmed har han fortfarande en ganska vital roll - introt eller snarare Challes medverkan i det är alltså fortfarande relevant. Springscenen i grottan däremot bör göras om eftersom Nils springer där, eller hur?
Denna låt vore grym att ha när spelarna kommer in på isen.. Man spelar "introt" (fram till 0:52) i låten när de är på väg ut från omklädningsrummet och så kommer de in på isen när låten kommer igång @ 0:53.