Varför ligger du med feta fula tanter för? Får du inge bättre? Ute på landet där du bor så nöjer man sig väl med boskap, byt namn till getjucket. Mer passande.Gud skrev:Haha! Åfan, Trevligt! Hälsa din fula feta morsa att hon glömde sina trosor här imorse när hon gick hem!
KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012

Super Djurgår'n?
Varför ger motståndarna oss aldrig pucken som Norman mot Bik, Printz mot ösk och M. Tjärnqvist mot tik? Vi måste upp med koncentrationen!
Grönvit skrev:
Super Djurgår'n?
Stick jävla bajen vrak.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Såja hoppas spelarna är nöjda med sina insatser så här långt.
Andra hemma matcher vi förlorar.
Förstår inte hur fan man kan vinna skotten i andra med 11-5 och ändå släppa in ett mål på de 5 skotten.
Men detta DIF är ju så jävla inkompetenta till att göra mål/skapa läge. Så det är fan synd om dem.
Nej, nu är iallafall jag säker.
DIF SPELAR AS NÄSTA ÅR!!!
Tvi fan för vissa personer/spelare inom denna förening
Andra hemma matcher vi förlorar.
Förstår inte hur fan man kan vinna skotten i andra med 11-5 och ändå släppa in ett mål på de 5 skotten.
Men detta DIF är ju så jävla inkompetenta till att göra mål/skapa läge. Så det är fan synd om dem.
Nej, nu är iallafall jag säker.
DIF SPELAR AS NÄSTA ÅR!!!
Tvi fan för vissa personer/spelare inom denna förening
There is no I in TEAM!!!!
Var väl bara feta fula tanter som uppfostrat er som är lika fula och feta som var i området jag var i! så ja fick väl ta det som fanns! Din morsa dög inte ens i krig!oskais skrev:Varför ligger du med feta fula tanter för? Får du inge bättre? Ute på landet där du bor så nöjer man sig väl med boskap, byt namn till getjucket. Mer passande.Gud skrev:Haha! Åfan, Trevligt! Hälsa din fula feta morsa att hon glömde sina trosor här imorse när hon gick hem!
- Lee Harvey Oswald
jaaaaaaaa!Grönvit skrev:
Super Djurgår'n?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Haha, dålig comeback måste jag säga.Gud skrev:Var väl bara feta fula tanter som uppfostrat er som är lika fula och feta som var i området jag var i! så ja fick väl ta det som fanns! Din morsa dög inte ens i krig!oskais skrev:Varför ligger du med feta fula tanter för? Får du inge bättre? Ute på landet där du bor så nöjer man sig väl med boskap, byt namn till getjucket. Mer passande.Gud skrev:Haha! Åfan, Trevligt! Hälsa din fula feta morsa att hon glömde sina trosor här imorse när hon gick hem!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fy fan vad usel Wesslan är.. Han måste fan lära sig täppa till 5e hålet..
Testa använd klubban nästa gång!!! Eller har idioten redan skrivit på för hiv?
Testa använd klubban nästa gång!!! Eller har idioten redan skrivit på för hiv?
Hälsa din far att man ska använda kondom så man inte får en sån jävla pajjas till unge som digoskais skrev:Varför ligger du med feta fula tanter för? Får du inge bättre? Ute på landet där du bor så nöjer man sig väl med boskap, byt namn till getjucket. Mer passande.Gud skrev:Haha! Åfan, Trevligt! Hälsa din fula feta morsa att hon glömde sina trosor här imorse när hon gick hem!

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Där gick alla jävla tåg som finns. Vilket drygt och nonchalant försvarsspel, igen, blir så förbannat trött, Kalmar hockey i div 3 är fan i mig mer skärpta defensivt än DIF:s så trötta försvarsspel.
Allsvenskan nästa definitivt.
DIF Småland
Allsvenskan nästa definitivt.
DIF Småland

BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
- Jim Morrison
Varför får Erik Gustafsson fortfarande spela? Han har ju spelat så otroligt jävla dåligt hur länge som helst nu - och så paras han ihop med FREDRIK CLAESSON?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hur fan kan du vara medlem i DIF och sitta och skriva sådär?Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
Gå och shoppa dig ett rep för fan!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha vilket liv sitta på ett annats lag forum och skriva skit. Din mamma är en hora, som blir påknullad av stora jävla håriga bönder som förmodligen även är dina syskon och din farsa på samma gång. Mm känns det skönt att veta att man aldrig kommer få ligga med en tjej då du är så jävla ful och äcklig din inavlade jävla tandlösa horunge. Om du ändå skulle hitta en lika ful brud som vill nöja sig med dig, så skulle dina ungar skulle bli så jävla utmobbade då de har en sån jävla värdelös farsa som ständigt knullar sönder sina hästar med sin lilla tandpetare till könsorgan. Du är en tumör som jag hoppas är elakartad, ingen skulle sörja dig och ingen skulle bry sig. En meningslös människa helt enkelt.
Så till matchen, grattis ni som köpt biljetter till kvalserien. Ni har har blivit grundlurade av Järlans lakejer.
Så till matchen, grattis ni som köpt biljetter till kvalserien. Ni har har blivit grundlurade av Järlans lakejer.
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-03-24 18:26:28, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L