Fan, det tänkte jag inte på. Hoppas isen hinner återhämta sig ordenligt till imorgon.minalman skrev:Hoppas de hinner spola innan vi ska in!
Slutspelet 11/12
Re: Slutspelet 11/12
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Spela hockey vid midnatt, något nytt... Ska det vara så jävla svårt att avgöra?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är kanske nu allting vänder?
Fy fan vad underbart! Gnaget ska inte nå en final, det är de inte värda..
Dock att se Färjestad - Skellefteå igen är inte något man ser framemot. Tråkig final ifjol, säkert ännu tråkigare i år.
Dock att se Färjestad - Skellefteå igen är inte något man ser framemot. Tråkig final ifjol, säkert ännu tråkigare i år.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Slutspelet 11/12
Härligt med alla trötta, ledsna gnagare på stan just nu!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vilket jävla skott Holloway drog på precis innan målet. Hade Fasth fått den i skallen hade han nog varit hyggligt groggy. 

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
Gnaaaaaaaaget åker ur i år.
Slutspelet 11/12
Känns lite som om att den största vinnaren efter den här matchen kan bli segraren från bif-fbks matchserie.
Bra där SAIK eller för att vara tydlig Skellefteå!
Bra där SAIK eller för att vara tydlig Skellefteå!
2014-04-07, vad hände?
- Lee Harvey Oswald
Mash skrev:Fy fan vad underbart! Gnaget ska inte nå en final, det är de inte värda..
aik är precis lika värda att nå SM-final som DIF är att lämna ES.
aik har spelat som bäst hockey när det gällt som mest.
DIF busade till det & gjorde precis tvärt om
Sedan att alla med stort Solna-komplex inte vill se aik i en SM-final är en annan sak...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Känner mig träffad!Lee Harvey Oswald skrev:Mash skrev:Fy fan vad underbart! Gnaget ska inte nå en final, det är de inte värda..
aik är precis lika värda att nå SM-final som DIF är att lämna ES.
aik har spelat som bäst hockey när det gällt som mest.
DIF busade till det & gjorde precis tvärt om
Sedan att alla med stort Solna-komplex inte vill se aik i en SM-final är en annan sak...
Det är dock helt absurt hur man INTE kan tycka att de är värda en SM-final, slutspelsrundan mot Luleå var bedövande bra från deras sida. Trodde aldrig de skulle lyckas höja sig så kapitalt spelmässigt...
Jag satt hursomhelst och vrålade inatt när SAIK avgjorde i 6:e perioden, man får liksom vara glad för det lilla dessa dystra dagar.
Kastar man allt åt sidan är det ju kul med Stockholm (Jaja, Solna, whatever) i slutspelet. Är liksom så mycket bättre tryck på läktare med mera, oavsett lag. Men helst inte ett guld, blir så jobbiga samtal med andra då 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- -daniel-
Nyckelmatch på söndag, lyckas Solna studsa tillbaka eller är de borta nu? Mitt tips är att de lyckas tråckla det till en riktigt jämn tillställning....
Men SAIK känns något tyngre. Stort hyll till Lee "Filmaren" Goren som gör det riktigt jävla bra i kväll.
Brynäs visar att de har ett mentalt övertag på FBK. Men lär bli jämnt även där.
Men SAIK känns något tyngre. Stort hyll till Lee "Filmaren" Goren som gör det riktigt jävla bra i kväll.
Brynäs visar att de har ett mentalt övertag på FBK. Men lär bli jämnt även där.