Djurgårdens IF - Linköpings HockeyClub. 28/2.
Re: Djurgårdens IF - Linköpings HockeyClub. 28/2.
Såg ni vilka xbox moves Kempe gjorde.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Nähä du, tyvärr. Men det är onekligen ett måste.Mårten_ skrev:nästa match är det timrå som står för motståndet. tre säkra pinnar.
Japp, det var LeftStick + A + A + Y .. minst!Bjurre skrev:Såg ni vilka xbox moves Kempe gjorde.
Aha!Capcash skrev:Japp, det var LeftStick + A + A + Y .. minst!Bjurre skrev:Såg ni vilka xbox moves Kempe gjorde.
Jag trodde det va det klassiska Nintendo tricket upp upp ner ner vänster höger vänster höger A B

There is no I in TEAM!!!!
Re: Re: Djurgårdens IF - Linköpings HockeyClub. 28/2.
Haha klockren!Capcash skrev:Japp, det var LeftStick + A + A + Y .. minst!Bjurre skrev:Såg ni vilka xbox moves Kempe gjorde.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
Imponerande av DIF att ändå vända och ta 2 poäng som inte kan uttryckas vikten av.
Wesslau grym som vanligt men måste faktiskt nämna Kempes och Åbergs enorma kyla i sina avslut. Det blev avgörande för extrapinnen. De bara drog och sprätte in den. IMPONERANDE!
Tycker att Brodin och Lill-Honken gjorde bra matcher. Brodin är stentuff i kroppen och attityden och Honken visade sina offensiva kvalitéer som back. Han är en otrolig PP back och var påhittig offensivt hela matchen. Även Daniel Tjärnqvist vara bra. P.S. VAD KASSA DERAS TJECKER VAR! D.S.
Wesslau grym som vanligt men måste faktiskt nämna Kempes och Åbergs enorma kyla i sina avslut. Det blev avgörande för extrapinnen. De bara drog och sprätte in den. IMPONERANDE!
Tycker att Brodin och Lill-Honken gjorde bra matcher. Brodin är stentuff i kroppen och attityden och Honken visade sina offensiva kvalitéer som back. Han är en otrolig PP back och var påhittig offensivt hela matchen. Även Daniel Tjärnqvist vara bra. P.S. VAD KASSA DERAS TJECKER VAR! D.S.
- Lee Harvey Oswald
Ptjuuuuuuuuuuuuuuh...., typ...
På nåt sätt lite starkt ändå att ta 2p här, som matchen utvecklade sig, eftersom vi i princip aldrig gör mer än 1 mål per match.
Om nån snuddat vid tanken om ett eventuellt slutspel så kan man nog släppa det nu direkt.
Ett formtoppat Modo får ta högst 2p till på 3 matcher, kommer givetvis inte hända.
Svårt att säga vem som förtjänar kvalserien mest av DIF & Lhc, 2st väldigt överskattade lag som dessutom fått gigantisk dödsångest på sluttampen.
Kan till slut iaf bli växjö som trillar dit, trots stort hjärta, offervilja & engagemang.
Nu har man 3 raka 0-poängare trots bra spel, sånt sätter sig i skallen
På nåt sätt lite starkt ändå att ta 2p här, som matchen utvecklade sig, eftersom vi i princip aldrig gör mer än 1 mål per match.
Om nån snuddat vid tanken om ett eventuellt slutspel så kan man nog släppa det nu direkt.
Ett formtoppat Modo får ta högst 2p till på 3 matcher, kommer givetvis inte hända.
Svårt att säga vem som förtjänar kvalserien mest av DIF & Lhc, 2st väldigt överskattade lag som dessutom fått gigantisk dödsångest på sluttampen.
Kan till slut iaf bli växjö som trillar dit, trots stort hjärta, offervilja & engagemang.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fan vad skönt. Nu borde vi slippa kvalserien.
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Kyle Klubertanz bästa match för säsongen! Han var riktigt bra idag. I defensiven.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kempe kör PS3. Högerspak höger, L1, spak sydväst = kasse.
Fyfan vilken dålig match. Snälla, klara det här nu Djurgårn.
Fyfan vilken dålig match. Snälla, klara det här nu Djurgårn.
- Remy Lebeau
Mike Iggulden blev skadad på nytt. Något med knäet som är trasigt enligt dom första rapporterna. Vad säger man, den enas död den andras bröd.Lee Harvey Oswald skrev:Kan till slut iaf bli växjö som trillar dit, trots stort hjärta, offervilja & engagemang.
För övrigt känner jag bara lättnad för tillfället. 3 lag som kan hamna i kvalserien, och 3 matcher kvar..
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Asså är det bara jag som sitter och stirrar rakt ut och bara andas? Kom på mig själv att bara varit brain-afk i typ 5 mins...
Själv är jag helt slut mentalt...
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - Linköpings HockeyClub. 28/2.
Sitter på T-banan och glömmer att kliva av...Capcash skrev:Asså är det bara jag som sitter och stirrar rakt ut och bara andas? Kom på mig själv att bara varit brain-afk i typ 5 mins...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Om SM-finaler kunde avgöras på straffar...
Herregud, det här saknar motstycke.
Herregud, det här saknar motstycke.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.