Jamen kom igen nu. Dom är ändå där? Vad är det för mystiskt argument. Vuxna vältränade män faller som furor av puffar. Orkar inte inte ens argumentera mer, det är för långt under min nivå.Jim Morrison skrev:Filmningar? Visst, men det är så in i helvete dumma tacklingar av Gustafsson och Klubertanz så jag vet inte vad. Vem FAN tacklar någon i ryggen under numerärt underläge eller tacklar där öht? DOM TACKLAR I RYGGEN. "HÅRT" ELLER "LÖST" SPELAR INGEN ROLL, DOM ÄR ÄNDÅ DÄR
Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ttror inte jag mått så psykiskt dåligt sedan man började följa DIF på 80 talet....kommer sluta med magsår..
-
Jämtin - Il Fusco. Brinn i helvetet, gnagarjävel!
Domarn kan dra åt helvete! Att DIF skulle torska visste man redan innan, men det här ständiga svineriet är jag så förbannat trött på. Fyfan. Den svenska domarkåren är ett förbannat jävla skämt.
Domarn kan dra åt helvete! Att DIF skulle torska visste man redan innan, men det här ständiga svineriet är jag så förbannat trött på. Fyfan. Den svenska domarkåren är ett förbannat jävla skämt.
- Jim Morrison
Man ska inte sätta klubban i ryggen så där. Och man ska inte gå in med en tackling i ryggen, hårt eller löst, när man spelar 3 mot 5. Det är väl för fan ingenting mystiskt med det?sensei skrev:Jamen kom igen nu. Dom är ändå där? Vad är det för mystiskt argument. Vuxna vältränade män faller som furor av puffar. Orkar inte inte ens argumentera mer, det är för långt under min nivå.Jim Morrison skrev:Filmningar? Visst, men det är så in i helvete dumma tacklingar av Gustafsson och Klubertanz så jag vet inte vad. Vem FAN tacklar någon i ryggen under numerärt underläge eller tacklar där öht? DOM TACKLAR I RYGGEN. "HÅRT" ELLER "LÖST" SPELAR INGEN ROLL, DOM ÄR ÄNDÅ DÄR
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
15 MarsNummer19 skrev:När är första kvalserie omgången?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- diftobbe89
Men herregud va i helvete ska Gustafsson göra då? Båda har farten uppe och Jämtin vänder ryggen mot Gustafsson och dom får kontakt och Jämtin flyger som en vante in i sargen, det är ju den där jävla zebran som har lika dålig känsla för spelet som vanligt!!! För mig en patetisk utv.Jim Morrison skrev:Filmningar? Visst, men det är så in i helvete dumma tacklingar av Gustafsson och Klubertanz så jag vet inte vad. Vem FAN tacklar någon i ryggen under numerärt underläge eller tacklar där öht? DOM TACKLAR I RYGGEN. "HÅRT" ELLER "LÖST" SPELAR INGEN ROLL, DOM ÄR ÄNDÅ DÄR
Kyle sätter fram klubban och trycker ifrån då är de skillnad, oavsett om dom flyger likadant där!
Spela fult
Vid 1-0 målet såg man ju iallafall en av Wesslaus svagheter
Och man känner ju verkligen skillnaden på klass när LHC är i anfallszon och när vi är...
Och man känner ju verkligen skillnaden på klass när LHC är i anfallszon och när vi är...
- minalman
- Säsongskort: Ja
Boorken sa just att Sillen fick en klar slashing över armarna när han skulle sätta pytsen. Fula LHC.minalman skrev:Om Cehlin bara hade gjort sitt jobb, när han hade öppet mål för 0-1...
Senast redigerad av minalman den 2012-01-19 20:42:14, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Cehlin måste fan ta och vakna till också. Missa öppet mål på det där sättet. Fyfan.
Carlsson har gjort två bra saker på hela matchen. De kom i hans sista byte i andra perioden. Annars har han - SOM JÄVLA VANLIGT - varit totalt, TOTALT värdelös.
Carlsson har gjort två bra saker på hela matchen. De kom i hans sista byte i andra perioden. Annars har han - SOM JÄVLA VANLIGT - varit totalt, TOTALT värdelös.
- Lee Harvey Oswald
Cehlin spelar dock i rätt lag , iaf om han absolut vill spela i ES.minalman skrev:Om Cehlin bara hade gjort sitt jobb, när han hade öppet mål för 0-1...
Han skulle inte ens vara i närheten av en plats i annan ES-klubb, men det gäller iofs 90% av detta lag
Sorry DIF, men ni förtjänar det värsta.
Skit ska skit ha...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Andreas Holmqvist är Elitseriens räddaste spelare.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jag håller med i det du säger men BPet har fungerat hyfsat på sista tiden - Ett 6 minuters PP borde vi klara av mot lhc, framförallt idag.Jim Morrison skrev:Som sagt. Även när vi spelar "bra" så suger vi oerhört. Vi har ju INGEN som kan göra mål i DIF. INGENMash skrev:Patetiska jävla utvisningar. Liknar mer och mer Serie A än svensk elitseriehockey. Fy fan, jag blir äcklad.
Dels så ska klubban inte vara uppe i ryggen men att det är käglor på isen är så jävla sorgligt. Stå upp och ta matchen eller börja på konståkning, helvete fy fan.
Fortsätt kämpa.. Glöden finns där idag, bara otur att vi inte får in puckhelvetet.
Helvete, AVGÅ!
-
Jim: Sluta snacka skit. Vänder man upp ryggen på det där sättet får man vara beredd på att en tryckare kan komma. Man är fan inte fredad bara för att man åker med ryggen mot. Det här tar domare nästan aldrig ut för. Nu har man gjort det tre, TRE jävla gånger i samma match. Äh, lägg ner skiten bara.
Glömde du att det är Wolmer som dömer?Metal Machine skrev:Jim: Sluta snacka skit. Vänder man upp ryggen på det där sättet får man vara beredd på att en tryckare kan komma. Man är fan inte fredad bara för att man åker med ryggen mot. Det här tar domare nästan aldrig ut för. Nu har man gjort det tre, TRE jävla gånger i samma match. Äh, lägg ner skiten bara.
- Jim Morrison
Seriöst. Man ska vara smartare än så när man spelar numerärt underläge, det är allt jag säger. Det är som att lira rysk roulette och bli förbannad när polaren dör.Metal Machine skrev:Jim: Sluta snacka skit. Vänder man upp ryggen på det där sättet får man vara beredd på att en tryckare kan komma. Man är fan inte fredad bara för att man åker med ryggen mot. Det här tar domare nästan aldrig ut för. Nu har man gjort det tre, TRE jävla gånger i samma match. Äh, lägg ner skiten bara.
SPELA SMART. Speciellt mot en spelare som Jämtin som är ökänd för sån här skit.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-01-19 20:40:46, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.