Folk säger det men ändå fortsätter vi förlora (poäng) på samma sätt som förut. Aja.pulverapa skrev:Aja, vi har ett spel i alla fall.
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
- Jim Morrison
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 22/11 2011
Senast redigerad av Jim Morrison den 2011-11-22 21:23:41, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nu har jag inte sett matchen, men 3-3 efter 18-39 i skott är inte bra nog. Ajabaja Wesslan?
Avgå Jocke.
DIF är svårslagna...............
-
Vad är oddset på att Kempe kommer lägga en straff? 

Tycker inte att vi förlorar (poäng), på samma sätt som förut. Idag har vi i alla fall stundtals haft någon sorts spelidé, och en del press i Frölundas zon. Vi måste slipa bort dom här individuella misstagen, det är dom som kostar poäng idag.Jim Morrison skrev:Folk säger det men ändå fortsätter vi förlora (poäng) på samma sätt som förut. Aja.pulverapa skrev:Aja, vi har ett spel i alla fall.
1 gånger pengarnaHockeyHovet skrev:Vad är oddset på att Kempe kommer lägga en straff?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Lee Harvey Oswald
Vilket år som helst gör han mål...HockeyHovet skrev:Vad är oddset på att Kempe kommer lägga en straff?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Vinner vi inte i straffläggningen så går AIK om oss om de vinner och vi förlorar nästa omgång! SATAN!!
Och? Vad säger att vi förlorar nästa omgång? Vad säger att vi inte vinner straffläggningen?HockeyHovet skrev:Vinner vi inte i straffläggningen så går AIK om oss om de vinner och vi förlorar nästa omgång! SATAN!!
Chips-Thomas och Rönnqvist lider av ett syndrom som gör att de hela tiden är rädda för att vara partiska för DIF. Därför håller de alltid stenhårt på motståndaren.Sjöwall skrev:Håller alla Canal+kommentatorer på DIFs motståndare? Har aldrig fattat det riktigt. Jag vet att Lasse Grankvist är gnagare, hur är det med dem andra?
Avgå Jocke.
Fimpen, Åberg, Kempe (Det är fan dags nu för Kempe)
- Jim Morrison
Vi kollapsar i tredje eller i ledning. Blir lika ängsliga som vi har blivit varje gång vi har en ledning sent i tredje helt enkelt. Det är det jag menar med att vi förlorar på samma sätt som förut.Kentta skrev:Tycker inte att vi förlorar (poäng), på samma sätt som förut. Idag har vi i alla fall stundtals haft någon sorts spelidé, och en del press i Frölundas zon. Vi måste slipa bort dom här individuella misstagen, det är dom som kostar poäng idag.Jim Morrison skrev:Folk säger det men ändå fortsätter vi förlora (poäng) på samma sätt som förut. Aja.pulverapa skrev:Aja, vi har ett spel i alla fall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja, det börjar bli riktigt tröttsamt. Men jag kan inte hjälpa att vara lite mer hoppfull om framtiden. Nu ska jag försöka njuta på Hovet för första gången den här säsongen.Jim Morrison skrev:Folk säger det men ändå fortsätter vi förlora (poäng) på samma sätt som förut. Aja.pulverapa skrev:Aja, vi har ett spel i alla fall.
Det är lugnt, vi går till 10 straffar sen så får någon fiskmås för sig att man kan skjuta också.
I dagsläget känns det som att det kan vara svikande självförtroende som är boven i dramat. Så länge det var oavgjort så var vi med och krigade, men så fort vi skulle försvara ledningen så blev det riktigt ängsligt.Kentta skrev:Tycker inte att vi förlorar (poäng), på samma sätt som förut. Idag har vi i alla fall stundtals haft någon sorts spelidé, och en del press i Frölundas zon. Vi måste slipa bort dom här individuella misstagen, det är dom som kostar poäng idag.Jim Morrison skrev:Folk säger det men ändå fortsätter vi förlora (poäng) på samma sätt som förut. Aja.pulverapa skrev:Aja, vi har ett spel i alla fall.
Bara vi tar straffarna nu...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.