Tippningstävlingen 2011/2012 - diskussionstråden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Tippningstävlingen 2011/2012 - diskussionstråden
Är jsg dum i huvudet eller är det ingen tippning idag?
Jag ser ett mönster...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det blir ingen tippning idag.HomeOfSvenTumba skrev:Är jsg dum i huvudet eller är det ingen tippning idag?
Avskaffa tre mot tre.
- SirDIFalot
Det är nog en kombination av båda...HomeOfSvenTumba skrev:Är jsg dum i huvudet eller är det ingen tippning idag?

Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hallå där lilleman!
Är du på rivieran och lever livet?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ryktet går att lilleman är och stökar i Stockholm, och är för slö för att rätta...BOMBOM BOUCHARD skrev:Hallå där lilleman!

Någon form av bestraffning tycker jag vore lämpligt. Inte ok detta, inte ok!
Vart har han tagit vägen egentligen? lilleman efterlyses..
- Daniel942
Ring oss på 08-702 00 90.Mash skrev:Vart har han tagit vägen egentligen? lilleman efterlyses..
DIF!
Daniel942 skrev:Ring oss på 08-702 00 90.Mash skrev:Vart har han tagit vägen egentligen? lilleman efterlyses..

Det kom ett mail till den ytterst lilla redaktionen...
"Hej,
Lilleman har tagit en paus från denna tävling, då han mentalt inte orkar med serielunksmatcher i denna tävling. Han ber att få återkomma till derbyt den 14 november. Då kommer tävlingen att pågå vart tredje match fram till mitten på februari då tävlingen återgår till vanligt.
Puss och Hej"
"Hej,
Lilleman har tagit en paus från denna tävling, då han mentalt inte orkar med serielunksmatcher i denna tävling. Han ber att få återkomma till derbyt den 14 november. Då kommer tävlingen att pågå vart tredje match fram till mitten på februari då tävlingen återgår till vanligt.
Puss och Hej"
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
lilleman, lilleman
lilleman, lilleman
mentalt trött ibland, så en paus tar han
lilleman, lilleman
mentalt trött ibland, så en paus tar han
Önskan avslås...
Fortsätt njut på rivieran
Fortsätt njut på rivieran

FRÅGORNA UPPDATERADE!
-
Vill bara påminna om att pågående omgång är den första sedan ovanstående skrevs. Förväntar mig därför tre bonuspoäng i den.lilleman skrev:Oj shit. Det är mitt fel, jag var slarvig och trodde det var Timrå som gjorde det målet Brynäs gjorde.crike skrev:Måste ju varit BIF, mål efter 07:41 i första medan Frölunda gjorde sitt först i andra perren. Kan inte spela någon roll när matcherna startade.viktig skrev:Såå.. vad var rätt svar på senaste bonusfrågan? HV eller Brynäs?lilleman skrev:UPDATED!
Om mitt resonemang stämmer så är inte poängen uppdaterad, eller hur Lilleman?
Lägger till tre poäng på de som hade rätt i nästa omgång.
Medveten om det. Ska rätta båda på samma gång.Metal Machine skrev:Vill bara påminna om att pågående omgång är den första sedan ovanstående skrevs. Förväntar mig därför tre bonuspoäng i den.lilleman skrev:Oj shit. Det är mitt fel, jag var slarvig och trodde det var Timrå som gjorde det målet Brynäs gjorde.crike skrev:Måste ju varit BIF, mål efter 07:41 i första medan Frölunda gjorde sitt först i andra perren. Kan inte spela någon roll när matcherna startade.viktig skrev:Såå.. vad var rätt svar på senaste bonusfrågan? HV eller Brynäs?lilleman skrev:UPDATED!
Bra.lilleman skrev:Medveten om det. Ska rätta båda på samma gång.Metal Machine skrev:Vill bara påminna om att pågående omgång är den första sedan ovanstående skrevs. Förväntar mig därför tre bonuspoäng i den.lilleman skrev:Oj shit. Det är mitt fel, jag var slarvig och trodde det var Timrå som gjorde det målet Brynäs gjorde.crike skrev:Måste ju varit BIF, mål efter 07:41 i första medan Frölunda gjorde sitt först i andra perren. Kan inte spela någon roll när matcherna startade.viktig skrev:
Såå.. vad var rätt svar på senaste bonusfrågan? HV eller Brynäs?