HV71 - Djurgårdens IF, 15/9 2011 | Elitseriepremiär
- reservjesus
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 15/9 2011 | Elitseriepremiär
Inte fan svarar kundtjänst heller.
clowns to the left of me, jokers to the right
tro fan det, idioterna sitter väl hemma o kollar Idol eller nått annat hjärndött!reservjesus skrev:Inte fan svarar kundtjänst heller.
- reservjesus
Får jag inte pengarna tillbaka då jävlar.
vart mailar man om man vill kräva pengarna tillbaka + fria DIF-matcher resten av säsongen? Detta skit ska de inte komma undan med!
reservjesus skrev:Får jag inte pengarna tillbaka då jävlar.
Du.får.ej.pegarna.En.ny.match.lr.om.du.har.large.förlängt.
Om sidan fungerat så hade jag tagit fram adressen åt oss.Capcash skrev:vart mailar man om man vill kräva pengarna tillbaka + fria DIF-matcher resten av säsongen? Detta skit ska de inte komma undan med!
Helvete så jävla lack jag är just nu!
det får du. De är ganska sjyssta ändå med kompensation så de kommer nog leverera något bra till oss. Peppar peppar. Förra året fick jag se alla slutspelsmatcher istället för bara djurgårdens eftersom de krånglade med kontona eller något sånt. Det var ganska sjysst.reservjesus skrev:Får jag inte pengarna tillbaka då jävlar.
Tror.det.är.löst.snart.menmen.över.20.min.å.man.ska.få.kompensation.Efter.det.kan.du.se.denna.å.e.gratismatch.
- reservjesus
Dom ska kyssa mina fötter, betalar inte för en tjänst som jag inte får.gurra skrev:det får du. De är ganska sjyssta ändå med kompensation så de kommer nog leverera något bra till oss. Peppar peppar. Förra året fick jag se alla slutspelsmatcher istället för bara djurgårdens eftersom de krånglade med kontona eller något sånt. Det var ganska sjysst.reservjesus skrev:Får jag inte pengarna tillbaka då jävlar.
- Jim Morrison
Alltså, överbelastad?? Hur fan kan dom inte göra sig redo på att folk vill se sina lag i elitseriepremiären? Detta är fan värre än SJ som gång på gång varje vinter misslyckas.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- reservjesus
Har du fått svar från kundtjänst?Jim Morrison skrev:Alltså, överbelastad?? Hur fan kan dom inte göra sig redo på att folk vill se sina lag i elitseriepremiären? Detta är fan värre än SJ som gång på gång varje vinter misslyckas.
- Jim Morrison
Nej, och inte i telefonen heller.reservjesus skrev:Har du fått svar från kundtjänst?Jim Morrison skrev:Alltså, överbelastad?? Hur fan kan dom inte göra sig redo på att folk vill se sina lag i elitseriepremiären? Detta är fan värre än SJ som gång på gång varje vinter misslyckas.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nu tar du nog i, i och för sig... inget slår SJ och SL när det gäller att fail:a på bästa möjliga sätt!Jim Morrison skrev:Alltså, överbelastad?? Hur fan kan dom inte göra sig redo på att folk vill se sina lag i elitseriepremiären? Detta är fan värre än SJ som gång på gång varje vinter misslyckas.
- Jim Morrison
NU funkar det!
Csports kundtjänst var skräp förra säsongen. Är de bättre nu?
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.