K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
- mallavich
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
Nu lägger jag mig och gråtrunkar i duschen.
Godnatt.
Ses på söndag!
Godnatt.
Ses på söndag!
Visst, jävligt skönt att de inte tog det här i stan. Samtidigt är jag mer nervös nu, nästan spyfärdig, inför söndagen. Jag förstår inte hur folk kunde jubla så jävla mycket. Oavsett var stämningen nästan sinnessjuk, det var nästan så jag undrade om jag var i Grekland eller Turkiet eller liknande, sittplats var mentala stundtals. Hyll!
Men som sagt är inget avgjort än. Torsk på söndag och allt är förgäves, seger och...
Men som sagt är inget avgjort än. Torsk på söndag och allt är förgäves, seger och...
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
ta guldet ingen pärs
soundboy skrev: Men som sagt är inget avgjort än. Torsk på söndag och allt är förgäves, seger och...
Vi skriver hockeyhistoria!
HOCKEYHISTORIA, ja det är hockeyhistoria, hockeyhistooooria, ja det är hockeyhistoria!
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Någon som har bildbevis för detta? Såg det inte alls från AS då den delen av isen var halvskymd.Kall-El skrev:Är det en spark med skridsko måste det bedömas som attack med tillhygge eller något liknande.
Om det var ett sådant liv efter Nisses klubbsving vad skall man då anse om en spark med en skarpslipad skena?
Var det en riktig spark är det naturligtvis avstängning för systern.
En spark som blev till någon typ av "krokben". Riktigt fult. Hem å mys med syrran, incestsvin.-daniel- skrev:Någon som har bildbevis för detta? Såg det inte alls från AS då den delen av isen var halvskymd.Kall-El skrev:Är det en spark med skridsko måste det bedömas som attack med tillhygge eller något liknande.
Om det var ett sådant liv efter Nisses klubbsving vad skall man då anse om en spark med en skarpslipad skena?
Om det var en spark med uppsåt blir det kniven, seriöst. KNIVEN!-daniel- skrev:Någon som har bildbevis för detta? Såg det inte alls från AS då den delen av isen var halvskymd.Kall-El skrev:Är det en spark med skridsko måste det bedömas som attack med tillhygge eller något liknande.
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
ta guldet ingen pärs
- Lee Harvey Oswald
Har bara sett det en gång på Canal plus specialrepris, med Petter vid ritbordet-daniel- skrev:Någon som har bildbevis för detta? Såg det inte alls från AS då den delen av isen var halvskymd.Kall-El skrev:Är det en spark med skridsko måste det bedömas som attack med tillhygge eller något liknande.
(Abbotts ben inringat vid den situationen).
Nån kanske spelade in matchen & kan langa upp det här?
Verkar tystas ned i media av nån anledning
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hoppas någon lägger upp hela jävla matchen så man kan se såhär i efterhand 

Ja den här matchen vill jag se på TV, var helt magiskt att vara där. Ni som satt och kollade på tv, hur lät det när klacken skrek "Vad tycker vi om luleå"? och sittplats svarade?Glory1 skrev:Hoppas någon lägger upp hela jävla matchen så man kan se såhär i efterhand
Nån som vet om matchen sänds i repris på Canal+ och när i så fall?
2014-04-07, vad hände?
Vilken jävla kväll.
EPIC
- träffat MAGNUTZ på forumet, riktigt skönt snubbe, jag är skyldig dig en runda!
suttit och värmt innan match med lars ohly och snackat skit trots att jag är ultruamoderat
suttit på nålar i två perioder
fått skäll av 3 peroner för att jag står upp för mycket
gått ner till baren i 3:e och blivit utmanad på fight av en full person
vart med om en episk 3:e period
kramats med vilt främmande människor när DIF gjorde 1-0
hängt med wille i tunnelbananan
druckit för mycket för att smälta allt
suttit i taci och frösökt träffa rätt tangenter
EPIC
Senast redigerad av sensei den 2011-03-18 23:39:43, redigerad totalt 2 gång.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ingen aning! Jag var för nervös för att lyssna på ramsorna. De var bara där i bakgrunden! Men ett jävla tryck! Har inga naglar kvar nu....Jepe skrev:Ja den här matchen vill jag se på TV, var helt magiskt att vara där. Ni som satt och kollade på tv, hur lät det när klacken skrek "Vad tycker vi om luleå"? och sittplats svarade?Glory1 skrev:Hoppas någon lägger upp hela jävla matchen så man kan se såhär i efterhand
Cam MÅSTE bli avstängd för det där! Jävligt fult!
Hahha, låter som en underbar kväll, precis som för alla oss andra! Mot historieböckerna (återigen)!sensei skrev:Vilken jävla kväll.
Ljudupptagningen var under kritik! Nu i efterhand har jag kollat på lite klipp på YT från matchen och det låter helt sanslöst!Jepe skrev:Ja den här matchen vill jag se på TV, var helt magiskt att vara där. Ni som satt och kollade på tv, hur lät det när klacken skrek "Vad tycker vi om luleå"? och sittplats svarade?Glory1 skrev:Hoppas någon lägger upp hela jävla matchen så man kan se såhär i efterhand
Synd bara att skolan satte stopp för mig när jag skulle fixa biljett...
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Bra att veta: Matcherna brukar sändas kl 22.00 på kvällen, så sitter här nu och kollar på när Otto gör 2-0!Jepe skrev:Ja den här matchen vill jag se på TV, var helt magiskt att vara där. Ni som satt och kollade på tv, hur lät det när klacken skrek "Vad tycker vi om luleå"? och sittplats svarade?Glory1 skrev:Hoppas någon lägger upp hela jävla matchen så man kan se såhär i efterhand

Rätt kul att se matcherna på TV direkt efter, man får en helt annan bild!
FYFAN VILKEN HÄRLIG DAG, ALLA SLET SOM DJUR IDAG! Älskar er alla!

Djurgården vill se Cam Abbott avstängdLee Harvey Oswald skrev:Har bara sett det en gång på Canal plus specialrepris, med Petter vid ritbordet-daniel- skrev:Någon som har bildbevis för detta? Såg det inte alls från AS då den delen av isen var halvskymd.Kall-El skrev:Är det en spark med skridsko måste det bedömas som attack med tillhygge eller något liknande.
(Abbotts ben inringat vid den situationen).
Nån kanske spelade in matchen & kan langa upp det här?
Verkar tystas ned i media av nån anledning
http://svt.se/2.19851/1.2365904/djurgar ... d&from=rss