Tänker inte ens svara på det där då du beteer dig som en jävla barnrumpa. Vad har Frankrike med något att göra?Mäklaren skrev:Men jaa, Riddarn är ju jätteduktig på detta fina spel ishockey, som även utövas i vissa delar av det glassiga Frankrike.lilleman skrev:Haha, ni är ju en jävla parodi.V-sign skrev:Riddarn är USEL
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Synd på en annars rätt bra födelsedag. Hoppas vi lirar bättre mot SSK.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Frölunda ser ut som ett guldlag och DIF som det ruttna gäng man är. Vår totala oförmåga att bita oss kvar i anfallszonen är så fullkomlig nu att det håller på att spåra ur.
Jag tror vi missar slutspel.
Jag tror vi missar slutspel.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
HAHAHAHA, troligt.Magnutz skrev:Synd på en annars rätt bra födelsedag. Hoppas vi lirar bättre mot SSK.
Kan inte du göra egna matchtrådar där bara du står för inläggen Mäklaren? Så kan alla som vill gå in o läsa. Du står ju för typ 1/3 av inläggen i matchtrådarna ändå. Ganska tröttsamt att se Widing i glasögon samt massa gnäll på samma spelare heeeeela tiden varje gång man uppdaterar. Alla vet redan vad du tycker ändåMäklaren skrev:Men jaa, Riddarn är ju jätteduktig på detta fina spel ishockey, som även utövas i vissa delar av det glassiga Frankrike.lilleman skrev:Haha, ni är ju en jävla parodi.V-sign skrev:Riddarn är USEL

Oerhört konstig match för övrigt. Och nu är vi på allvar inblandade i streckstriden igen. SUCK!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Grattis.Magnutz skrev:Synd på en annars rätt bra födelsedag. Hoppas vi lirar bättre mot SSK.
Katastrof, katastrof, katastrof.
Ridderwall börjar ärligt talat gå mig på nerverna. Han gör ingen tavla, men han räddar ju inte heller en enda jävla puck. Med en skaplig målvakt så hade det stått 2 eller 3-1 till Frölunda nu och vi hade haft en liten chans att gå ikapp, nu är det kört.
Sedan så kan man bara konstatera hur mycket vi saknar både Honken och Jimmie, men även Owuya för den delen. Jag skulle fan inte i min vildaste fantasi inför säsongen tro att jag skulle sakna Owuya, men det är väl ett resultat av Ridderwalls inkompetens.
God natt.
Ridderwall börjar ärligt talat gå mig på nerverna. Han gör ingen tavla, men han räddar ju inte heller en enda jävla puck. Med en skaplig målvakt så hade det stått 2 eller 3-1 till Frölunda nu och vi hade haft en liten chans att gå ikapp, nu är det kört.
Sedan så kan man bara konstatera hur mycket vi saknar både Honken och Jimmie, men även Owuya för den delen. Jag skulle fan inte i min vildaste fantasi inför säsongen tro att jag skulle sakna Owuya, men det är väl ett resultat av Ridderwalls inkompetens.
God natt.
Jag tycker själv att jag är så förbannat rolig, så jag tänker inte sluta förrän någon bär ut mig härifrån.
Sen finns det ju vissa här som inte vill inse hur jävla uselt detta är. Ett tips till er är att vakna upp!
Det här är under all kritik!
Det här är under all kritik!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
God natt, och hejdå slutspel om vi fortsätter så här.
Jag förstår inte hur detta kan ske? ''Nyss'' stred vi om 4:e platsen, nu strider vi om att hålla oss kvar ovanför strecket. Helvetes jävla skit, så trött på detta!
Fel. Han är ingen elitseriemålvakt.DIFVästertorp skrev:Ridderwall är ingen 1a målvakt
Vi hade kunnat ha Gud fader själv i målet i vårt lag, det hade sett likadant ut ändå. Maken till bedrövligt spel har jag inte sett sedan 2-8 mot HV71 hemma hösten 2005.pinga19 skrev:Fel. Han är ingen elitseriemålvakt.DIFVästertorp skrev:Ridderwall är ingen 1a målvakt

-
Bryta ihop och komma igen. Alla e inte usla Mäklaren som du skriver efter varje förlust. Finns väl inte en spelare du tycker e bra egentligen. Bara att gå tillbaka och läsa gamla trådar där du sågat dom du hyllar nu som försvunnit. Orkar egentligen inte tjafsa med dig och detta blir sista gången jag kommenterar din dynga. Undrar bara en sista sak, hur du beter dig på plats? E du en sån som sitter och gnäller på allt och alla eller stöttar du DIF med sång osv? Vet att du lägger ut 100000 eller var det nu är per säsong men ditt gnäll e ju så larvigt ibland
Vi gör en plattmatch nu e det skarpt läge dvs två raka torsk. Skulle kunna räkna upp alla och såga hela skiten men tror dom själva inser vilken usel match vi gör. Nu måste killarna knyta näven rejält SSK har bra form just nu
Vi gör en plattmatch nu e det skarpt läge dvs två raka torsk. Skulle kunna räkna upp alla och såga hela skiten men tror dom själva inser vilken usel match vi gör. Nu måste killarna knyta näven rejält SSK har bra form just nu
Djurgårdens IF
Spelar vi så här så kommer även SSK köra över oss. Ridderwall gör en tavla på 4:e målet. Fri sikt och skott långt ut från sidan.