Färjestads BK - Djurgårdens IF, 20/1 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF, 20/1 2011

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Fan vad surt att tappa tvåmålsledning IGEN! Men vilken känsla när Widing kvitterar, haha...

Vet inte om ni skrivit om det tidigare, men vem var tjejen på läktaren?! Herregud vad snygg den brunhåriga var, som de zoomade in efter:

1. Widings första mål.
2. Widings andra mål.
3. Widings missade straff.

Är det Widings tjej? Om så är fallet, och han tjänar över 300k/mån...då är jag lite avundsjuk. Sick life. Just ja, han gör mål varje match också! Om det inte är hans tjej - pax!

Annars får man väl bara säga att det är synd om Riddarn som var på väg mot den perfekta matchen men fick nöja sig med en average game.
Och att Claesson kommer vara min största hjälte i alla matcher han spelar. Var kom han ifrån? Hur kan han vara så bra? Kommer han bli en ny Orpik?
Mash

Inlägg av Mash »

V-sign skrev:Håller inte med. Tycker han jobbat stenhårt hela säsongen och försökt passa lite för mycket ibland när han istället borde ha skjutit. Han har ju dessutom ganska många assistpoäng.
Han har jobbat som ett svin hela säsongen, bättre än dom flesta men han har inte fått ut mycket av det. Han värvades för att göra mål, assist kan Boumedienne göra :roll: Alla tycker vi olika och jag säger detta, fortsätter han göra mål och behålla den farten resten av säsongen så blir det ett långt slutspel även i år :)
Senast redigerad av Mash den 2011-01-20 22:11:31, redigerad totalt 2 gång.
jensa85

Inlägg av jensa85 »

lefflan skrev:Haha android å jag tänkte lika idag verkar det som;) döm aldrig ut oss. Nu kanske ni ska sluta med era pådrivningar:D

(Bild från modo-matchen)
Hahaha. Är verkligen allt helt okej på kontoret?
DIFwishes
Säsongskort: Ja

Färjestads BK - Djurgårdens IF, 20/1 2011

Inlägg av DIFwishes »

Jäklar! Känns som en otäck kopia av MODO-matchen!!
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Ja alltså Claesson. Snacka om att det är skönt vi kan få fram en back ur egna leden varje säsong som levererar... jag var lite orolig för det tidigare. #14 har varit grym senare delen av säsongen. Riktigt grym.
Mash

Inlägg av Mash »

SkönaDjurgårn skrev:Vet inte om ni skrivit om det tidigare, men vem var tjejen på läktaren?! Herregud vad snygg den brunhåriga var, som de zoomade in efter:

1. Widings första mål.
2. Widings andra mål.

Är det Widings tjej? Om så är fallet, och han tjänar över 300k/mån...då är jag lite avundsjuk. Sick life. Just ja, han gör mål varje match också! Om det inte är hans tjej - pax!
Slog inte du på tvn för att titta hockey ;) Eller du kanske är sådan som även köper biljett till Hovet för att titta efter tjejer? :roll:
andregus

Inlägg av andregus »

Att påstå att Widing inte har börjat leverera är ju helt absurt, vad ska han göra egentligen för att anses leverera? På de första typ 30 matcherna gjorde han ett mål, nu har har gjort 8 på 10 matcher. Att kräva bättre målsnitt är ju helt sjukt även om det skulle vara Sidney Crosby vi pratade om.
lilleman

Inlägg av lilleman »

SkönaDjurgårn skrev:Fan vad surt att tappa tvåmålsledning IGEN! Men vilken känsla när Widing kvitterar, haha...

Vet inte om ni skrivit om det tidigare, men vem var tjejen på läktaren?! Herregud vad snygg den brunhåriga var, som de zoomade in efter:

1. Widings första mål.
2. Widings andra mål.

Annars får man väl bara säga att det är synd om Riddarn som var på väg mot den perfekta matchen men fick nöja sig med en average game.
Och att Claesson kommer vara min största hjälte i alla matcher han spelar. Var kom han ifrån? Hur kan han vara så bra? Kommer han bli en ny Orpik?
Som jag förstod det så var den blonda tjejen Widings brud.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
jensa85

Inlägg av jensa85 »

Mäklaren skrev:Mackan försöker ju inte ens. Han verkar sakna karaktär helt och hållet eftersom han inte ens försöker att ta sig ur svackan. Kan ju för övrigt meddela att jag hade vunnit 12 000 kronor om vi hade vunnit...
Kan meddela tillbaka att jag inte tror att en enda forummedlem bryr sig ett skit om det. Varför tippar du ens på DIF när dom är så "patetiskt dåliga"?
Senast redigerad av jensa85 den 2011-01-20 22:16:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

"Kempe Mario
Bra pass spettim!

för 2 minuter sedan via iPhone"

Jag tror han är medveten om vad han har gjort! :wink:
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

-daniel- skrev:Ja alltså Claesson. Snacka om att det är skönt vi kan få fram en back ur egna leden varje säsong som levererar... jag var lite orolig för det tidigare. #14 har varit grym senare delen av säsongen. Riktigt grym.
Ja, han är verkligen grym! Att komma från ingenstans och spela så moget och rejält som han gör, det är verkligen beundransvärt. Han har redan en plats i mitt hjärta. :)
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

jensa85 skrev:
lefflan skrev:Haha android å jag tänkte lika idag verkar det som;) döm aldrig ut oss. Nu kanske ni ska sluta med era pådrivningar:D

(Bild från modo-matchen)
Hahaha. Är verkligen allt helt okej på kontoret?
Det kontoret har haft det illa med bemanning från start. ;)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Mash skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Vet inte om ni skrivit om det tidigare, men vem var tjejen på läktaren?! Herregud vad snygg den brunhåriga var, som de zoomade in efter:

1. Widings första mål.
2. Widings andra mål.

Slog inte du på tvn för att titta hockey ;) Eller du kanske är sådan som även köper biljett till Hovet för att titta efter tjejer? :roll:
Vadå, spelar de hockey på Hovet?! ;)
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

lilleman skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Fan vad surt att tappa tvåmålsledning IGEN! Men vilken känsla när Widing kvitterar, haha...

1. Widings första mål.
2. Widings andra mål.

Som jag förstod det så var den blonda tjejen Widings brud.
Isåfall, ja ni hörde det - pax!

Undra om hon vill ha en kille som "paxar" tjejer. :(

;)
lilleman

Inlägg av lilleman »

jensa85 skrev:
Mäklaren skrev:Mackan försöker ju inte ens. Han verkar sakna karaktär helt och hållet eftersom han inte ens försöker att ta sig ur svackan. Kan ju för övrigt meddela att jag hade vunnit 12 000 kronor om vi hade vunnit...
Kan meddela tillbaka att jag inte tror att en enda forummedlem bryr sig ett skit om det. Varför tippar du ens på DIF när dom är så "patetiskt dåliga"?
Nu kommer han skriva:

" Nejmen det var ju bara ett skämt. Jag skojjar ju bara. Varför tar ni mig ens på allvar?"
Du är patetisk, Mäklaren. PATETISK!

--

För övrigt,
Fy fan vilken usel läktarkultur de har uppe i Karlstad.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Skriv svar