Nog för att alla här inne vet vilken ofattbar "Tim-fantast" du är. Men du kan väl inte på allvar mena att han "lirat så här" under hela säsongen?Jockmaniac skrev:Hemma igen efter en mycket trevlig kväll i Chebabland. Matchen i sig var väl inte så jäkla underhållande men måste säga att grabbarna i klacken var helt klockrenaVar länge sen jag hade så kul!
ANDRA SIDAN KAN NI SVENSKA?
Känns som ett syrkebesked att vi kan vinna trots så många spelare borta och trots att vi faktiskt inte spelar särskilt bra. Boumedienne är klart bäst på isen och visar vilken fantastisk potential han har. Tänk om han bara kunde lira så här varje match! Tim Eriksson har verkligen prickat en formtopp rent poängmässigt men faktum är att han ALLTID lirat så här. Varje match samma fart och teknik! Skillnaden är att han får mer förtroende och fler spelare som han lirar med sätter ditt chanserna. Fimpen, Otto, Kronwall, Owuya, Widing och Krüger gör också mycket bra matcher.
Nu till de tråkiga sakerna. Nisse Ekman, jag har gnällt och gnällt på dig hela säsongen. Med rätta antar jag, då du verkligen varit bedrövlig stundtals på isen. MEN det här som nu har hänt bevisar verkligen att hockey är en förbannat obetydlig sak när det kommer till det stora perspektivet. Trots att det gått trögt på isen så är du en underbar profil, en oerhört härlig människa och en fantastisk ishockeyspelare. Finns inte så mycket mer att säga! Krya på dig Nisse, och hoppas att vi snart får se dig yxa ner motspelare igen
Han har varit riktigt bra senast 4-5 matcherna. Och det glädjer mig. Men innan har han väl knappast gett folk några längre orgasmer? Utan att för den sakens skull varit dålig.