Snazzi skrev:
Kan vara för mycket begärt av en Göteborgare...
Knip igen om du inte har något bättre att komma med.
- Vet du hur många det bor i Tyskland?
- Nej?
- Gör-many
Bättre?
Henkos skrev:Svårt o chilla efter en förlust. Sen tror jag inte alls det var skrivet med glimten i ögat heller. Urledes trött på folk som ser ner på Djurgårdare som inte är bosatta i hufvudstaden för tillfället. Snacka om mindervärdeskomplex.
Äh, förlåt. Det kanske inte var så uppenbart.
*Avgår*
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Snazzi skrev:
- Vet du hur många det bor i Tyskland?
- Nej?
- Gör-many
Bättre?
Ah så för att jag är bosatt i Göteborg så tycker jag automatiskt om skämt i stil med ovan. Fin logik.
Men ok, det du skrev om mig först var ett skämt alltså. Ne oj nu skrattar jag så jag brister, lämnar härmed tråden..
Spänn av. Förstår att du är arg för förlusten, men kom ihåg att vi leder med 2-1 i matcher.
Skämtet ovan är dock kul vare sig man bor i Götet ellet Stockholm.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Skitafontludret, för det första är man så kåta på att LHC vinner så man nästan gör på sig, sen skall man prompt skutta på klacken som väl var där nere.
Såg AB's "Bilder" och måste säga att det ser väldigt underligt ut det som hände, en hel klump med farbror blå, samt djurgårdssupporters på rätt sida om stängslet. Känns mest som farbror blå var lite triggerhappy och måste använda sin pepparspray på någon.
Säger som en kommentator i AB - de som råkade ut för pepparspraysattacken borde anmäla händelsen, då jag inte tycker det verkar ha varit något större problem egentligen. Verkar mest som en provokation från polisens sida för att få fram några riktiga snaskigheter.
Nu kanske jag är lite partisk här, men trött på AB som ständigt skall skapa sensationer av precis allting, bästa vore om man kunde låta bli och läsa skiten egentligen.
AlltidDjurgårn skrev:Skitafontludret, för det första är man så kåta på att LHC vinner så man nästan gör på sig, sen skall man prompt skutta på klacken som väl var där nere.
Såg AB's "Bilder" och måste säga att det ser väldigt underligt ut det som hände, en hel klump med farbror blå, samt djurgårdssupporters på rätt sida om stängslet. Känns mest som farbror blå var lite triggerhappy och måste använda sin pepparspray på någon.
Säger som en kommentator i AB - de som råkade ut för pepparspraysattacken borde anmäla händelsen, då jag inte tycker det verkar ha varit något större problem egentligen. Verkar mest som en provokation från polisens sida för att få fram några riktiga snaskigheter.
Nu kanske jag är lite partisk här, men trött på AB som ständigt skall skapa sensationer av precis allting, bästa vore om man kunde låta bli och läsa skiten egentligen.
Har själv erfarenheter från farbror blå, och visst det verkar som om dom vill få igång någonting för att jobba. Men som när jag var nere i götet och såg vinsten mot fhc, varför dessa smällare? Detta hör väl inte till hockeyn? I och med detta så började farbror blå prata på att ta bort dessa tomtar som hade med sig smällare. Men dom ville inte gå in i klungan, eftersom dom var rädda för att det skulle skapa kaos. Så det märks att ibland vill dom inte göra något i onödan..
AlltidDjurgårn skrev:Skitafontludret, för det första är man så kåta på att LHC vinner så man nästan gör på sig, sen skall man prompt skutta på klacken som väl var där nere.
Har själv erfarenheter från farbror blå, och visst det verkar som om dom vill få igång någonting för att jobba. Men som när jag var nere i götet och såg vinsten mot fhc, varför dessa smällare? Detta hör väl inte till hockeyn? I och med detta så började farbror blå prata på att ta bort dessa tomtar som hade med sig smällare. Men dom ville inte gå in i klungan, eftersom dom var rädda för att det skulle skapa kaos. Så det märks att ibland vill dom inte göra något i onödan..
Göteborgspolisen har skärpt till sig senaste halvåret, har fått en ny chef, ung kille. Gävlepolisen är numera värst.
Göteborgspolisen har skärpt till sig senaste halvåret, har fått en ny chef, ung kille. Gävlepolisen är numera värst.
Jasså är gävle polisen värst? Tur att man slipper dom då
Edin skrev:
Alla pundare som "varit med" avslutar ju alla meningar med "vaah".
Säg meningarna med söderdialekt så hajar du.
Om du fortfarande inte fattar så är perfekt. Haha, den skänker alltid glädje.
Haha den där hade jag glömt bort va!
Riktigt härligt klipp va, man blir glad i hela kroppen va. Efter en dag som denna va, med en rätt tung förlust bakom sig va, så är det rätt trevligt med lite uppmuntran va.
Edin skrev:
Alla pundare som "varit med" avslutar ju alla meningar med "vaah".
Säg meningarna med söderdialekt så hajar du.
Om du fortfarande inte fattar så är perfekt. Haha, den skänker alltid glädje.
Haha den där hade jag glömt bort va!
Riktigt härligt klipp va, man blir glad i hela kroppen va. Efter en dag som denna va, med en rätt tung förlust bakom sig va, så är det rätt trevligt med lite uppmuntran va.