SkönaDjurgårn skrev:Undra vem som gick hem med 200.000kr på fickan då.
Säkert Shane Warschaw men de pengarna kom inte från DIF...
I hear ya! Domaren i förra matchen lär ju blivit miljonär om han jobbade likadant, jösses vad dålig han var.
EDIT: var det samma domare förra matchen?!?!?
http://www.hockeysverige.se/article/123 ... mgo-domare
"Han har även meriter från den asiatiska
proffsligan, C-VM och U18-VM. Nu är Shane Warschaw, 32, på plats i Sverige. I augusti blev han Hockeyallsvenskans första proffsdomare."
SkönaDjurgårn skrev:Undra vem som gick hem med 200.000kr på fickan då.
Säkert Shane Warschaw men de pengarna kom inte från DIF...
I hear ya! Domaren i förra matchen lär ju blivit miljonär om han jobbade likadant, jösses vad dålig han var.
EDIT: var det samma domare förra matchen?!?!?
http://www.hockeysverige.se/article/123 ... mgo-domare
"Han har även meriter från den asiatiska
proffsligan, C-VM och U18-VM. Nu är Shane Warschaw, 32, på plats i Sverige. I augusti blev han Hockeyallsvenskans första proffsdomare."
Hur illa har det varit innan?
Haha, feta meriter!
Vilken klass han hållt? Djurgårdsklass.
Snart vänder skeppet!
Jag har byggt en ubåt av det sjunkande skeppet med hjälp av DIF-diet!
(Går alltid åthelvete när jag börjar med sånt där och börjar träna ordentligt.)
Min DIF-diet lyder: Ingen frukost, ingen lunch, ingen skräpmat, ingen läsk, inga snacks och inget godis förrän DIF tagit två trepoängare. Någon öl får jag dock dricka.
Challen skrev:Har hemsidan tagit semester eller? Blir fan tokig när det inte finns något att läsa.
Gissar på att vi i eftermiddag får se spelare i DIFTV besvärat svara på frågor om matchen mot Leksand. En match de lagt bakom sig för att fokusera på Örebro. Frågor som skulle ställts i fredags eller i lördags. Inte i dag.
Challen skrev:Har hemsidan tagit semester eller? Blir fan tokig när det inte finns något att läsa.
Gissar på att vi i eftermiddag får se spelare i DIFTV besvärat svara på frågor om matchen mot Leksand. En match de lagt bakom sig för att fokusera på Örebro. Frågor som skulle ställts i fredags eller i lördags. Inte i dag.
Jag tycker det finns ett oroväckande inslag av nonchalans och en känsla av oproffsighet i hela organisationen. Hela organisationen borde göras om.
- upp med reklam/splash/banner för Landeskogs nypremiär
- twitter Facebook mail!
- låt Nils Andersson ta över bloggen på hemsidan
- Challe, Zabel och Bäcklin av med campingkläderna och på med kavaj i båset!
om man kommer långväga från sthm och vill uppleva riktig DIFanda på nån krog, vart ska man gå då? aldrig vart på nån hemmamatch förut å har planer på detta denna säsong.. planerar en hel helg i DJURGÅRDENS tecken uppe i Stockholm tar jättegärna emot tips..
Natanoy skrev:När skåpade djurgårn ut ett motståndarlag senast? Någon som minns? Jag snackar vinst med 6-7 mål?! sitter och klutar men minns fan inte.
6-7 mål var nog länge sen, för mig vi slog Malmö på försäsong med 7-0 får nåt år sen. Annars är det väl 5-1 mot fbk samt Timrå 7-3 förra året. Och 7-2 mot Modo för 2(?) år sen (Ölvestad gjorde fem av målen).