Han ska väl slåss om en plats som alla andra som jag förstått det ? men det kan vara en faktor helt klart.
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Fast det borde väl vara irrelevant. Han har ju kritat ett kontrakt med oss och från DIFs sida så uppmärksammas inte det. Han är ännu inte ens officiellt med i truppen i varken A-laget eller J20 hos oss än - vilket han konstigt nog inte är på eliteprospects heller: Där är han fortfarande listad som rykte för A-laget och till deras försvar så har de inget för 26/27 på vårat J20 änfryppe skrev: ↑2026-05-05 12:59:08Han ska väl slåss om en plats som alla andra som jag förstått det ? men det kan vara en faktor helt klart.
Silly Season 2026/27
Mig veterligen har vi aldrig presenterat ett j20 spelare, om det nu är huvudsyftet med värvningen. Sen är det spekulerande som sagt. Kommer han inte få istid i a-laget så är det ju inte hus i helvete, även om ett inlägg med förtydligande kunde va bra.Limp skrev: ↑2026-05-05 13:46:19Fast det borde väl vara irrelevant. Han har ju kritat ett kontrakt med oss och från DIFs sida så uppmärksammas inte det. Han är ännu inte ens officiellt med i truppen i varken A-laget eller J20 hos oss än - vilket han konstigt nog inte är på eliteprospects heller: Där är han fortfarande listad som rykte för A-laget och till deras försvar så har de inget för 26/27 på vårat J20 änfryppe skrev: ↑2026-05-05 12:59:08Han ska väl slåss om en plats som alla andra som jag förstått det ? men det kan vara en faktor helt klart.![]()
In Wikegård we trust!
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Med tanke på att media teamet verkar ha fullt upp nu. Så har man förståelse för att dom ej prioriterar en ung spelare.Nypovich skrev: ↑2026-05-05 14:14:42Mig veterligen har vi aldrig presenterat ett j20 spelare, om det nu är huvudsyftet med värvningen. Sen är det spekulerande som sagt. Kommer han inte få istid i a-laget så är det ju inte hus i helvete, även om ett inlägg med förtydligande kunde va bra.Limp skrev: ↑2026-05-05 13:46:19Fast det borde väl vara irrelevant. Han har ju kritat ett kontrakt med oss och från DIFs sida så uppmärksammas inte det. Han är ännu inte ens officiellt med i truppen i varken A-laget eller J20 hos oss än - vilket han konstigt nog inte är på eliteprospects heller: Där är han fortfarande listad som rykte för A-laget och till deras försvar så har de inget för 26/27 på vårat J20 än![]()
Välkommen + bild. Kräver antagligen enorm planering och kostnad?
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Var ju en obegriplig värvning från första början rakt in i A-laget. Men är han tänkt för J20 och kommer tävla om istid som alla andra där nere förstår man lite bättre, det var hockeynews som målade upp en annan bild.
Eftersom vi inte ens presenterar honom antar jag att det är så.
Eftersom vi inte ens presenterar honom antar jag att det är så.
Spela fult
-
Knickedick
Silly Season 2026/27
Vi brukar väl inte presentera J20-spelare?
-
GreveQuist
Silly Season 2026/27
Vi måste ha SHLs i särklass sämsta hemsida för tillfället?
Hemsidan är ju annars ett ypperligt verktyg för att hålla intresset uppe bland supportrarna även vid denna tid på året..
Hemsidan är ju annars ett ypperligt verktyg för att hålla intresset uppe bland supportrarna även vid denna tid på året..
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Uppdaterades för ca 6 timmar sedan, med senaste nytt.GreveQuist skrev: ↑2026-05-05 15:51:22 Vi måste ha SHLs i särklass sämsta hemsida för tillfället?
VÄLKOMMEN TILL DJURGÅRDEN, JOHANNA ELDEBÄCK
https://www.difhockey.se/article/oaiatei-1lead/view