Säsongen 2011/2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
haak

Re: Avgå Janne J

Inlägg av haak »

Bild

Lugna ner er pojkar och flickor, janne slutar som sportchef och snörar på sig grillorna!
Han beskriver sig själv som målfarlig fwd med bra skridskoåkning och tungt skott!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Bjurre skrev:Undrar hur många avgå mejl han fått?
"Hej!

Jag kan garantera dig att både spelare och ledare är besvikna över hur säsongen har gått så här långt. Det är även jag. Men att efter 43 omgångar börja diskutera kvalspel finns inte på kartan. Det är 12 matcher kvar och vårt mål är slutspel, dit ska vi nå. Den här truppen är för bra för den poängskörd vi fått ihop hittills. Vårt mål nu är att få ut mer av den här truppen och det är något som tränarna jobbar med.

Vårt nuvarande problem är inte att vi har för dåliga spelare eller drabbats av långtidsskador och behöver förstärkning. Vi har tillräcklig kompetens i den nuvarande truppen för att reda ut den här situationen.

Med vänlig hälsning, Janne."

Något sånt svar kanske?

(obs, fabricerat mail)
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-01-31 22:50:26, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Sudden
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Sudden »

När senast var JJ i allra högsta person med i en riktig videointervju?
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

haak skrev:Bild

Lugna ner er pojkar och flickor, janne slutar som sportchef och snörar på sig grillorna!
Han beskriver sig själv som målfarlig fwd med bra skridskoåkning och tungt skott!
Eller så är han klassbacken vi söker.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Signed.
Användarvisningsbild
haak

Inlägg av haak »

Eller så är han klassbacken vi söker.[/quote]

Kan va men räknar inte med att jj gör några bra värvningar... :(
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Erik Edman vilken stjärna.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Lugnet

Re: Säsongen 2011/2012

Inlägg av Lugnet »

Det känns som att könsordTolsa jäveln satte punkt för vår säsong.
Luften gick ur på något sätt efter den matchen. En ren jävla skandal att den där jäven kom undan så billigt.

Samtidigt så hade väl det kanske varit lika illa ändå. Men känslan är att man tappade energi och inte orkade komma igen. Sedan har det bara rullat på.

“Kvalserien här kommer vi“ (läs Allsvenskan här kommer vi) :(
För inte fan besegrar DIF bland annat frölunda och Skellefteå borta, där blir det inga pinnar. Jag hoppas dock att någon manglar ner en viss spelare i frölunda.

Men hade jag infogat en bild skulle jag ha gjort det på ett lik med texten “lever ännu” under.

Vill bifoga denna text nedan som skrevs för några veckor sedan, kan väl bara instämma, med reservation för vulgariteten. Jag tror dock sprickan är än djupare i föreningen, tyvärr. Brukar väl vara så i organisationer som inte funkar?

AV FRICKE

"Hade Järlan, den dumma jävla idioten, sett vad precis hela jävla världen har sett i 37 jävla omgångar så hade han plockat ut sin stora skalle ur arslet och värvat en producerande forward på artistkontrakt innan JVM.

Det här sorgliga jävla skit laget är i relation till vad som betalas i löner det sämsta DIF-hockey lag jag någonsin sett.

Jag spyr på ambitionsnivån. Järlan inte gjort ett jävla skit för att förstärka sitt piss bygge till hockeylag och man verkar vara nöjd med att ta sig till slutspel.

Huvudet på spiken sätter Hardy och dom jävla tomtarna Johansson och Montén som inte bryr sig för fem jävla öre när Tolsa och Kuben rövknullar hela föreningen.

Jag stänger det här kontot och den här säsongen nu och Järlan, Tommy Engström, Hardy, Micke och Smilbögen Montén - Ni kan alla dra åt helvete!!!" quote
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Jag stänger det här kontot och den här säsongen nu och Järlan, Tommy Engström, Hardy, Micke och Smilbögen Montén - Ni kan alla dra åt helvete!!!"
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Att raka pungen med en slö rakhyvel är betydligt mer tillfredsställande än att följa DIF Hockey.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Mäklaren skrev:Att raka pungen med en slö rakhyvel är betydligt mer tillfredsställande än att följa DIF Hockey.
Varför läste jag osthyvel?
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
Jepe

Säsongen 2011/2012

Inlägg av Jepe »

Stulle skrev:
Mäklaren skrev:Att raka pungen med en slö rakhyvel är betydligt mer tillfredsställande än att följa DIF Hockey.
Kanske hemligt sugen på en flänsostmacka?

Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Stulle skrev:
För att även en osthyvel stämmer in på Mäklarens påstående?
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Salas skrev:
Stulle skrev:
För att även en osthyvel stämmer in på Mäklarens påstående?
Det gör även vinkelkap, motorsåg, gräsklippare, häcksax, skaltång samt mutterdragare.
Skriv svar