Lugna ner er pojkar och flickor, janne slutar som sportchef och snörar på sig grillorna!
Han beskriver sig själv som målfarlig fwd med bra skridskoåkning och tungt skott!
"Hej!Bjurre skrev:Undrar hur många avgå mejl han fått?
Eller så är han klassbacken vi söker.haak skrev:
Lugna ner er pojkar och flickor, janne slutar som sportchef och snörar på sig grillorna!
Han beskriver sig själv som målfarlig fwd med bra skridskoåkning och tungt skott!
Erik Edman vilken stjärna.Salas skrev:Vi borde värva Sparven!
Varför läste jag osthyvel?Mäklaren skrev:Att raka pungen med en slö rakhyvel är betydligt mer tillfredsställande än att följa DIF Hockey.
Kanske hemligt sugen på en flänsostmacka?Stulle skrev:Varför läste jag osthyvel?Mäklaren skrev:Att raka pungen med en slö rakhyvel är betydligt mer tillfredsställande än att följa DIF Hockey.
För att även en osthyvel stämmer in på Mäklarens påstående?Stulle skrev:Varför läste jag osthyvel?Mäklaren skrev:Att raka pungen med en slö rakhyvel är betydligt mer tillfredsställande än att följa DIF Hockey.
Det gör även vinkelkap, motorsåg, gräsklippare, häcksax, skaltång samt mutterdragare.Salas skrev:För att även en osthyvel stämmer in på Mäklarens påstående?Stulle skrev:Varför läste jag osthyvel?Mäklaren skrev:Att raka pungen med en slö rakhyvel är betydligt mer tillfredsställande än att följa DIF Hockey.