Det dör ser fan inte ens ut att vara 2000.. 4k pffttsthlm1891 skrev:WOW :O det där är ruskigt pinsamtJim Morrison skrev:http://www.viddy.com/video/14163d98-b9e ... 6ab62e51ff
Vilket drag! Sveriges bästa publik!kan inte vara 4100 som dem säger, inte en chans
Hata aik
Hata aik
Re: Hata aik
Satt på samma långsida som videon spelades in under introt. Det var mer folk på andra långsidan när matchen väl var igång. 4100 stämmer då AIK till skillnad från DIF endast räknar antal inpsasserade till arenan och aldrig räknar med tomma betalda platser.
Hata aik
Du menar precis som DIF?StorStark skrev:Satt på samma långsida som videon spelades in under introt. Det var mer folk på andra långsidan när matchen väl var igång. 4100 stämmer då AIK till skillnad från DIF endast räknar antal inpsasserade till arenan och aldrig räknar med tomma betalda platser.
Född till sportchef.
Sv: Re: Hata aik
Alla elitserielag räknar antalet sålda biljetter vad jag förstått, gnaget lär knappast vara något undantag i det fallet.StorStark skrev:Satt på samma långsida som videon spelades in under introt. Det var mer folk på andra långsidan när matchen väl var igång. 4100 stämmer då AIK till skillnad från DIF endast räknar antal inpsasserade till arenan och aldrig räknar med tomma betalda platser.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Re: Sv: Re: Hata aik
Vi räknade även in 13850 under derbyna, även fast maximalt var under 12000 med tanke på vallgravarna. Sen om det är "fusk" eller en enkel utväg är en annan sak.David1891 skrev:Alla elitserielag räknar antalet sålda biljetter vad jag förstått, gnaget lär knappast vara något undantag i det fallet.StorStark skrev:Satt på samma långsida som videon spelades in under introt. Det var mer folk på andra långsidan när matchen väl var igång. 4100 stämmer då AIK till skillnad från DIF endast räknar antal inpsasserade till arenan och aldrig räknar med tomma betalda platser.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Sv: Re: Sv: Re: Hata aik
Exakt, tänkte främst på det sista derbyt då publiksiffran var runt 12k eller så trots bojkotten..seppuko skrev:Vi räknade även in 13850 under derbyna, även fast maximalt var under 12000 med tanke på vallgravarna. Sen om det är "fusk" eller en enkel utväg är en annan sak.David1891 skrev:Alla elitserielag räknar antalet sålda biljetter vad jag förstått, gnaget lär knappast vara något undantag i det fallet.StorStark skrev:Satt på samma långsida som videon spelades in under introt. Det var mer folk på andra långsidan när matchen väl var igång. 4100 stämmer då AIK till skillnad från DIF endast räknar antal inpsasserade till arenan och aldrig räknar med tomma betalda platser.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- Jim Morrison
Re: Hata aik
Ja, jävlar vilket drag det var! Sveriges bästa publik! Står alltid upp för sitt lag! Såg du klacken? Helvete!StorStark skrev:Satt på samma långsida som videon spelades in under introt. Det var mer folk på andra långsidan när matchen väl var igång. 4100 stämmer då AIK till skillnad från DIF endast räknar antal inpsasserade till arenan och aldrig räknar med tomma betalda platser.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sv: Re: Hata aik
Det där.måste vara uppvärmning eller liknande.. det är fan inte rimligt. Det är spottar osv. Men vi har ju fler människor i junis ligan.. (smått chockad)Jim Morrison skrev:http://www.viddy.com/video/14163d98-b9e ... 6ab62e51ff
Vilket drag! Sveriges bästa publik!
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja