Eftersom man bor i Örebro och har fullt upp med tentaplugg kan jag itne ta mig till Hovet ikväll.
Är det värt att köpa hem matchen på S24? Bra kvalitet? Lagg?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
-daniel- skrev:En helt jävla offtopic grej, men inte fan var det bara 5100 på matchen idag? Såg ju ut att vara BETYDLIGT fler på plats...över 6000 i varje fall?
Jag gissade på runt 6200 blev förvånad när 5100 dök upp.
-daniel- skrev:En helt jävla offtopic grej, men inte fan var det bara 5100 på matchen idag? Såg ju ut att vara BETYDLIGT fler på plats...över 6000 i varje fall?
Något sådant tippade jag också på innan "facit" dök upp. Var ju nästan fullt på icke-säsongskorts läktaren ju...?
Något sådant tippade jag också på innan "facit" dök upp. Var ju nästan fullt på icke-säsongskorts läktaren ju...?
Helt enig, 4 minuter innan match trodde jag ändå inte vi skulle upp i 4000 såg rätt tomt ut då. Men det fyllde på bra med folk. 5100 tror jag är fel.
Jag gissade på samma siffra.
Det var 5100 förra matchen (om jag kommer ihåg rätt). Och det såg ut att vara många fler idag. Tror att det måste blivit något i räknandet idag.
SkönaDjurgårn skrev:Undra vem som gick hem med 200.000kr på fickan då.
Säkert Shane Warschaw men de pengarna kom inte från DIF...
Varför dömer han alla våra matcher? Måste ju vara minst hälften nu? Hur många domare finns det i allsvenskan egentligen?
Inte en aning tänkte på det också, han dömer väl ES också eller? Hockeyallsvenskan måste ändå fundera på att införa fyrdomarsystem. Trodde faktiskt att de skulle ha det i år.
SkönaDjurgårn skrev:Undra vem som gick hem med 200.000kr på fickan då.
Säkert Shane Warschaw men de pengarna kom inte från DIF...
I hear ya! Domaren i förra matchen lär ju blivit miljonär om han jobbade likadant, jösses vad dålig han var.
EDIT: var det samma domare förra matchen?!?!?
http://www.hockeysverige.se/article/123 ... mgo-domare
"Han har även meriter från den asiatiska
proffsligan, C-VM och U18-VM. Nu är Shane Warschaw, 32, på plats i Sverige. I augusti blev han Hockeyallsvenskans första proffsdomare."