Manijock skrev: ↑2025-04-12 21:25:05
Samma här. Jävla haveri!
Köp av mig
Brorsans medlemskap funkade så nu har jag biljett åtminstone.
Bedrövligt! Nu kommer dessa supportrar som inte sett en enda match live i år och ska snuva oss andra totalt när det blir kul. Kraschar hela skiten!
Aha, syftar du på mig?
Inte meningen på dig personligen nej. Detta är något jag stört mig på alla år. Vet inte hur man ska lösa det? Globen räcker ju knappt till heller när det drar ihop sig.
Verkar ju finnas rätt många biljetter när man går in idag och kollar, så ingen panik att man missar på grund av förstagångsköpare. Med många menar jag att jag kan välja fyra biljetter på flera olika kategorier.
Manijock skrev: ↑2025-04-12 21:25:05
Samma här. Jävla haveri!
Köp av mig
Bedrövligt! Nu kommer dessa supportrar som inte sett en enda match live i år och ska snuva oss andra totalt när det blir kul. Kraschar hela skiten!
Aha, syftar du på mig?
Inte meningen på dig personligen nej. Detta är något jag stört mig på alla år. Vet inte hur man ska lösa det? Globen räcker ju knappt till heller när det drar ihop sig.
Har man inte säsongsplåtar och sin egen stol så tjafsar man inte om sådant! Lösningen är enkel: Köp säsongskort!
Klart alla får vara sur över att missa biljetter men bara löjligt om man bor lokalt och gått på tio matcher och "tror man är MER" än någon Djurgårdare i Haparanda som åker ned på en match i slutspelet.
Aha, syftar du på mig?
Har man inte säsongsplåtar och sin egen stol så tjafsar man inte om sådant! Lösningen är enkel: Köp säsongskort!
Klart alla får vara sur över att missa biljetter men bara löjligt om man bor lokalt och gått på tio matcher och "tror man är MER" än någon Djurgårdare i Haparanda som åker ned på en match i slutspelet.
Absolut. Har varit säsongare innan jag fick barn, och då kändes det skört att låsa en plats när man inte vet hur mycket man kan åka. Andra med småbarn förstår säkert hur det kan se ut om det vill sig illa. Men tack och lov har jag haft flyt och gått på betydligt fler än 10 matcher. Brukar räcka med medlemskap för att vara trygg, men när det sker något sånt här så kommer folk som inte gått innan och riskerar snuva folk som gått på Tingsryd i November. Därav min kommentar!
Knappast ensam om att känna den frustrationen. Längtar till ungen är större