Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
pulverapa
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av pulverapa »

DIFdalarna skrev:Biljetter till Leksand borta,Är dom slutsålda eller vart fan får man tag på dom??
http://www.leksandsif.se/p/biljetter/kop-biljett/6631

Men du måste vara medlem i Leksand för att få... Nä, skoja bara! Bara att köpa! ;)
DIFdalarna
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIFdalarna »

pulverapa skrev:
DIFdalarna skrev:Biljetter till Leksand borta,Är dom slutsålda eller vart fan får man tag på dom??

Men du måste vara medlem i Leksand för att få... Nä, skoja bara! Bara att köpa! ;)

Jo jag har varit där å spanat,men det står att det är slutsålt eller att dom inte säljs på nätet?!
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

Hel jävla fantastiskt att jobbet tvingar mig att vara i enköping den 3e och 4e då Lasses barnbarn går på is för sin första match... Hoppas ni förstår min panik över att inte kunna se matchen, finns det någon sportbar i Enköping som visar matchen? någon som vet?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
Kungen
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Kungen »

Pogue Mahone skrev:Hel jävla fantastiskt att jobbet tvingar mig att vara i enköping den 3e och 4e då Lasses barnbarn går på is för sin första match... Hoppas ni förstår min panik över att inte kunna se matchen, finns det någon sportbar i Enköping som visar matchen? någon som vet?
Tror att de ska ha ett O'learys! Gjorde lumpen i den hålan för fem år sedan, då fanns det ett iaf.
Gode

Inlägg av Gode »

o'Learys gick i konken hösten 09, istället öppnade star lounge där. de brukade också visa massa sport. har dock hört rykten att även de konkade. jag har dock inte varit i Enköping sen 2010.
DIFdalarna

Inlägg av DIFdalarna »

DIFdalarna skrev:
pulverapa skrev:

Jo jag har varit där å spanat,men det står att det är slutsålt eller att dom inte säljs på nätet?!

Ringde deras kansli idag, och dom hade inte släppt några biljetter till bortastå än,för dom funderade hur dom skulle gö sa hon.

Så jag skulle ringa imorron igen svarade hon mej..
Användarvisningsbild
Lucky Luke

Inlägg av Lucky Luke »

Hjälp!! Finns det någon som är kunnig på Tapatalk som kan förklara för mig hur man loggar ut från Tapatalk. Jag har precis installerat appen i min Iphone och tänkte att jag skulle försöka lära mig hur det fungerar. Allting funkade just fine med inloggning och kolla på forumtrådarna etc. Men herregud, hur i h******e loggar man ut??? Jag har nu provat ALLT!!! Grrrrrr. Värsta jag vet är när man fastnar i tekniken, och inte kommer nån vart. Ok you young smart guys garvar väl häcken av er nu åt gamla gubbar som fattar nada...och det kan jag väl bjussa på BARA NÅN BUSSIG SJÄL KAN FÖRKLARA HUR F*N JAG LOGGAR UT!! :x
Användarvisningsbild
Jepe

Frågetråden

Inlägg av Jepe »

Klicka på "more" nere i högra hörnet ••• högst upp till vänster har du log off. Ser ut som en klocka eller nått.

Hoppas paniken släpper :D
2014-04-07, vad hände?
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

Allt har gått i konken i enköping. helvete. Ingen Enköpingsbo med DIF hjärta som skall se matchen? jag kommer med bira och stort DIF hjärta.

Lucky Luke skit i att installera sånt där. Gå in på din webb browser och kolla forumet. Jag fifflade också med det där förut men tog bort skiten var för snurrigt... Börjar jag bli gammal? :shock:
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
Lucky Luke

Inlägg av Lucky Luke »

Jepe skrev:Klicka på "more" nere i högra hörnet ••• högst upp till vänster har du log off. Ser ut som en klocka eller nått.

Det funkade. You made my day... :D Tusen tack för hjälpen.

Tror jag följer Pogue Mahones råd och kör via web browsern istället.. Man får inse sin begränsning! :?
Användarvisningsbild
Lucky Luke

Inlägg av Lucky Luke »

Lucky Luke skrev:
Jepe skrev:Klicka på "more" nere i högra hörnet ••• högst upp till vänster har du log off. Ser ut som en klocka eller nått.

Det funkade. You made my day... :D Tusen tack för hjälpen.

Tror jag följer Pogue Mahones råd och kör via web browsern istället.. Man får inse sin begränsning! :?
Helt plötsligt såg jag att jag fortfarande var inloggad. Verkar helt omöjligt att logga ut. Jag trycker på •••more nere i högra hörnet och då kommer det upp en klockliknande symbol. När jag trycker på den kommer följande meddelande upp "Are you sure you want to log off?" Där kan jag då välja mellan Yes och No. Jag trycker då på Yes. Då kommer jag till en sida som heter "Local" och där är jag fortfarande markerad som Lucky Luke. Herregud vad har jag gett mig in på? Det går inte att inte logga ut!! Jepe eller nån annan - vad gör jag nu? Jag lovar och svär att jag aldrig kommer att använda den här skiten mer i framtiden bara nån hjälper mig att komma ur eländet... :?
Användarvisningsbild
Jepe

Frågetråden

Inlägg av Jepe »

Kör du via iPhone? I så fall trycker du och håller in på appen. När den börjar skaka av rädsla för att bli deletad så trycker du på krysset och raderar! Sen trycker du på "home"-knappen.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Lucky Luke

Inlägg av Lucky Luke »

Jepe skrev:Kör du via iPhone? I så fall trycker du och håller in på appen. När den börjar vibbrera av rädsla för att bli deletad så trycker du på krysset och raderar! Sen trycker du på "home"-knappen.
Du är en pärla Jepe.. :D Nu verkar det som jag för all framtid (nåja) inte bara har kommit ur inloggningen utan hela appen. Känns som en befrielse....
Än en gång tusen tack för hjälpen!!!
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Sv: Frågetråden

Inlägg av Henkos »

:-) får man fråga varför det var så viktigt att logga ut?
Användarvisningsbild
Lucky Luke

Re: Sv: Frågetråden

Inlägg av Lucky Luke »

Henkos skrev::-) får man fråga varför det var så viktigt att logga ut?
Bra fråga. Har inget bra svar på det faktiskt. En känsla bara. Vill helt enkelt ha valmöjligheten att kunna logga ut. :?
Skriv svar