Brodda är inte tillgänglig för spel, annars skulle han spela. Det behöver inte vara svårare än så även om vi alla blir nyfiken i en strut så fort nån inte är spelbar.DIF_Soldier skrev: ↑2023-04-04 13:40:15Jag fattar inte det här. Han måste ju vara skadad eller petad av disciplinära skäl eller något. Rena vansinnet att ställa honom åt sidan helt i två (!) semifinaler. Vi har inte tid att vara kaxiga. Visst, han har inte varit den bästa på ett tag men han är fortfarande så pass bra att han platsar.Jim Morrison skrev: ↑2023-04-04 12:30:01 Vi har ändå vaskat Brodin i två matcher nu för att han ska ”få träna hemma”.
Säsongen 22/23
Säsongen 22/23
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 22/23
Det var inte mycket till avstängning, Björklöven gnäller för en enda match, det skulle inte förvåna mig om dom beter sig fullunda och fuleå, dom gnäller som fan när deras spelare drabbas, men när deras spelare svinar så är det inget att bråka om, fy fan!
Säsongen 22/23
Löven har under Kenttä och Stråhle blivit HAs fulaste och gnälligaste lag.
BIK var tidigare värst, men har blivit snällare. Däremot har Löven dragit på sig världens största offerkofta så det är synd om dem varje gång. Bedrövligt att läsa om dem.
- Jim Morrison
Säsongen 22/23
Det senaste jag läste var att han är frisk men att han var sjuk en vecka så man valde att låta honom vila och träna hemma och stå över dom första två semifinalerna. Kan inte hitta exakta länken nu men det var vad KG sa i alla fall.Praetori skrev: ↑2023-04-04 13:59:51Brodda är inte tillgänglig för spel, annars skulle han spela. Det behöver inte vara svårare än så även om vi alla blir nyfiken i en strut så fort nån inte är spelbar.DIF_Soldier skrev: ↑2023-04-04 13:40:15Jag fattar inte det här. Han måste ju vara skadad eller petad av disciplinära skäl eller något. Rena vansinnet att ställa honom åt sidan helt i två (!) semifinaler. Vi har inte tid att vara kaxiga. Visst, han har inte varit den bästa på ett tag men han är fortfarande så pass bra att han platsar.Jim Morrison skrev: ↑2023-04-04 12:30:01 Vi har ändå vaskat Brodin i två matcher nu för att han ska ”få träna hemma”.
Kanske man kan likställa det med inte tillgänglig dock.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 22/23
Otippat att det är så... Varför har vi inte folk som ge honom en fet smäll så att han slutar att åka runt och hånflina och psyka våran målvakt?Cyber skrev: ↑2023-04-04 14:15:19Löven har under Kenttä och Stråhle blivit HAs fulaste och gnälligaste lag.
BIK var tidigare värst, men har blivit snällare. Däremot har Löven dragit på sig världens största offerkofta så det är synd om dem varje gång. Bedrövligt att läsa om dem.
Säsongen 22/23
Det luktar ju nån ”småskada” men det vill man inte säga i det här läget.Jim Morrison skrev: ↑2023-04-04 14:18:57Det senaste jag läste var att han är frisk men att han var sjuk en vecka så man valde att låta honom vila och träna hemma och stå över dom första två semifinalerna. Kan inte hitta exakta länken nu men det var vad KG sa i alla fall.Praetori skrev: ↑2023-04-04 13:59:51Brodda är inte tillgänglig för spel, annars skulle han spela. Det behöver inte vara svårare än så även om vi alla blir nyfiken i en strut så fort nån inte är spelbar.DIF_Soldier skrev: ↑2023-04-04 13:40:15Jag fattar inte det här. Han måste ju vara skadad eller petad av disciplinära skäl eller något. Rena vansinnet att ställa honom åt sidan helt i två (!) semifinaler. Vi har inte tid att vara kaxiga. Visst, han har inte varit den bästa på ett tag men han är fortfarande så pass bra att han platsar.Jim Morrison skrev: ↑2023-04-04 12:30:01 Vi har ändå vaskat Brodin i två matcher nu för att han ska ”få träna hemma”.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 22/23
Löven är ju ändå ett lag med support man haft respekt för tidigare, men någonting har hänt efter alla år i de lägre serierna, för deras stolthet har försvunnit helt och ersatts av pinsamhet och ynkedom. Verkar vara konstant gråtfest och tycka synd om sig själv i gröngult…
Säsongen 22/23
Mycket bra om löven börjar fokusera på skitsaker!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 22/23
Det verkar vara ett lag som är lätt att få fokuserat på annat. Men man saknar den där retstickan som kan komma in under skinnet på motståndare. Det var något som Söderlund var bra på.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Det stämmer att KG sa att Brodin är frisk i en artikel på Hockey News, publicerad i förmiddags. Han är frisk och kör för fullt hemma med resten som inte är uttagna. Men dom väljer att ställa över honom, även ikväll.Jim Morrison skrev: ↑2023-04-04 14:18:57Det senaste jag läste var att han är frisk men att han var sjuk en vecka så man valde att låta honom vila och träna hemma och stå över dom första två semifinalerna. Kan inte hitta exakta länken nu men det var vad KG sa i alla fall.Praetori skrev: ↑2023-04-04 13:59:51Brodda är inte tillgänglig för spel, annars skulle han spela. Det behöver inte vara svårare än så även om vi alla blir nyfiken i en strut så fort nån inte är spelbar.DIF_Soldier skrev: ↑2023-04-04 13:40:15Jag fattar inte det här. Han måste ju vara skadad eller petad av disciplinära skäl eller något. Rena vansinnet att ställa honom åt sidan helt i två (!) semifinaler. Vi har inte tid att vara kaxiga. Visst, han har inte varit den bästa på ett tag men han är fortfarande så pass bra att han platsar.Jim Morrison skrev: ↑2023-04-04 12:30:01 Vi har ändå vaskat Brodin i två matcher nu för att han ska ”få träna hemma”.
Jag tycker att man nästan kan dra det så långt att DIF ledningen vaskar två matcher.
Hur kan man underskatta Brodins betydelse i den här typen av viktig match? Och låta andra spelare som är sämre och klart mer orutinerade gå före. Bara för att Brodin "bara tränat en vecka" efter sjukdom.
Tycker det är tjänstefel.
Dom 10-15 minuter en del andra spelare får, skulle Brodin med stor sannolikhet kunnat göra något bättre utav. Det är min åsikt i alla fall.
Vi får väl se ikväll, det kanske var ett genidrag att ställa över Bodin, men jag tvivlar på det.
Säsongen 22/23
Viktigt att Galajda kom in och gjorde det bra sist. Trots det är jag orolig att det kan bli lika mycket fisk som fågel med honom ikväll.
Enl SR så spelar inte Lindbom. Vet inte hur mycket man kan ta det som en sanning men det återstår väl att se.
Enl SR så spelar inte Lindbom. Vet inte hur mycket man kan ta det som en sanning men det återstår väl att se.
Säsongen 22/23
Både Lindbom och Klasen borta ikväll. Två tunga avbräck.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Han och Edvin var så jäkla bra ikväll.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.