Ja.Tobbis skrev:Ursäkta om jag är totalt efter, för det är jagmen visst menas "Ur spår bönder" typ "flytta på er" för här kommer dif?
Frågetråden
Frågetråden
Frågetråden
Någon som vet om Viasat fortfarande sänder KHL? Och om jag kan se ligan på Viaplay?
Frågetråden
Nopp Viasat har inte köpt rättigheterna till KHL denna säsong. Var svaret jag fick av deras kundtjänst.XantE skrev:Någon som vet om Viasat fortfarande sänder KHL? Och om jag kan se ligan på Viaplay?
2014-04-07, vad hände?
Frågetråden
Ah ok fan vad tråkigt :/ Hade varit kul att se någon match.Vet du vilken kanal som har rättigheterna?Jepe skrev:Nopp Viasat har inte köpt rättigheterna till KHL denna säsong. Var svaret jag fick av deras kundtjänst.XantE skrev:Någon som vet om Viasat fortfarande sänder KHL? Och om jag kan se ligan på Viaplay?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
Helt ärligt talat nu Djurgården Hockey. Vad är problemet? Varför kan man inte informera OFFICIELLT ifall Murray är spelklar tills på onsdag. Har nu Challe sagt att så är fallet via andra medier så måste man väl ta förgivet att han faktiskt är spelklar. Ifall han inte är det har vi sådana grova interna kommunikationsproblem så jag blir mörkrädd när jag ens tänker tanken...
Jag skäms över hur det här skämtet till förening uppträder nuförtiden. Inget annat än ren & skär skandal.
Inser man inte att det faktiskt finns ett enormt intresse runt laget? Media skriver fortfarande om Djurgården i praktiken hela tiden (för fan nollan Wennerholm på AB verkar ju ha en egen blogg om att följa Djurgården i HA känns det som), vi drar fortfarande skapligt med publik etc.etc. Men har man inga visioner om att öka detta? Inse att vi är jävligt många som vill veta detaljer och att det faktiskt finns en möjlighet att öka publiken till matchen på onsdag om man går ut med klara besked. Varför skall allt vara så sanslöst jävla tillknäppt...?
Jag skäms över hur det här skämtet till förening uppträder nuförtiden. Inget annat än ren & skär skandal.
Inser man inte att det faktiskt finns ett enormt intresse runt laget? Media skriver fortfarande om Djurgården i praktiken hela tiden (för fan nollan Wennerholm på AB verkar ju ha en egen blogg om att följa Djurgården i HA känns det som), vi drar fortfarande skapligt med publik etc.etc. Men har man inga visioner om att öka detta? Inse att vi är jävligt många som vill veta detaljer och att det faktiskt finns en möjlighet att öka publiken till matchen på onsdag om man går ut med klara besked. Varför skall allt vara så sanslöst jävla tillknäppt...?
Sv: Frågetråden
Håller med Daniel. Det finns ett enormt intresse... Upp med info!
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sv: Re: Frågetråden
Va? Väger han bara 95kg? Måste vara fel.
- Jim Morrison
Re: Sv: Re: Frågetråden
Det står olika uppgifter överallt. Jag har slutat lita på vad hemsidor säger vad gäller vikten och längden på olika spelare.pulverapa skrev:Va? Väger han bara 95kg? Måste vara fel.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Varför smyger man med det? Upp med det på hemsidan; "Murray klar - spelar på Onsdag, Köp din biljett nu".. Hetsa!
Skulle ju kunna vara för att de själva inte vet om han är klar eller inte. Det är ju ändå två hela dagar kvar innan nästa match och om han inte är klar nu så kanske han är klar på onsdag. Han hade väl inte flåset uppe sist när han blev intervjuad av DIFTV.Staten skrev:Varför smyger man med det? Upp med det på hemsidan; "Murray klar - spelar på Onsdag, Köp din biljett nu".. Hetsa!
Folk börjar ju grina om han inte kommer spela och då är det nog bäst att inte lova något om man inte är 100% på det.
http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... pa-onsdag/gurra skrev: Skulle ju kunna vara för att de själva inte vet om han är klar eller inte. Det är ju ändå två hela dagar kvar innan nästa match och om han inte är klar nu så kanske han är klar på onsdag. Han hade väl inte flåset uppe sist när han blev intervjuad av DIFTV.
Folk börjar ju grina om han inte kommer spela och då är det nog bäst att inte lova något om man inte är 100% på det.
Visst, expressen är expressen... men det där låter jäkligt klart tycker jag.
Frågetråden
Hade ju inte lagt upp honom under spelare med nr och allt om han inte var klar...DIFÖrebro skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... pa-onsdag/gurra skrev: Skulle ju kunna vara för att de själva inte vet om han är klar eller inte. Det är ju ändå två hela dagar kvar innan nästa match och om han inte är klar nu så kanske han är klar på onsdag. Han hade väl inte flåset uppe sist när han blev intervjuad av DIFTV.
Visst, expressen är expressen... men det där låter jäkligt klart tycker jag.
2014-04-07, vad hände?
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Säger det även här, tack att ni lyssnade på oss alla och åtgärdade.-daniel- skrev:Helt ärligt talat nu Djurgården Hockey. Vad är problemet? Varför kan man inte informera OFFICIELLT ifall Murray är spelklar tills på onsdag. Har nu Challe sagt att så är fallet via andra medier så måste man väl ta förgivet att han faktiskt är spelklar. Ifall han inte är det har vi sådana grova interna kommunikationsproblem så jag blir mörkrädd när jag ens tänker tanken...
-
Biljetter till Leksand borta,Är dom slutsålda eller vart fan får man tag på dom??