+1Rådgivaren skrev: En av få som skulle gå in ordinarie i vilket elitserielag som helst.
Kristofer Ottosson-Insamling
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tycker han ser trött ut. Men visst är hans smartness nyttig i egen zon. Men hoppas också han har lön därefter. För offensivt känns han slut.
Expert.
Otto är la en av dem som ändå får godkänt. Smartare spear har jag aldrig sett typ iaf!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Måste bara än en gång rikta ett stort tack till alla som bidrog till Rädda Otto. Särskilt till er som höll i insamlingen.
Var hade vi varit utan Otto i år?
Har tillsammans med Chet bidragit till många poäng.
TACK!
TACK!

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det var några hektiska sommar-dagar där mycket pengar drogs in. Vi är djupt tacksamma för allt stöd företagarna och vi Djurgårdare bidrog med. Helt fantastiskt och mycket viktigt för hela situationen!BOMBOM BOUCHARD skrev:Måste bara än en gång rikta ett stort tack till alla som bidrog till Rädda Otto. Särskilt till er som höll i insamlingen.
TACK!
Enade är vi starka!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Klart att det kanske kändes befogat då men fan vad fel du hade såhär i efterhand! Tror iofs inte du lider av det!SirDIFalot skrev:Tycker han ser trött ut. Men visst är hans smartness nyttig i egen zon. Men hoppas också han har lön därefter. För offensivt känns han slut.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja under hela ET och första 5-6 matcherna på säsongen såg det riktigt illa ut.mb81 skrev:Klart att det kanske kändes befogat då men fan vad fel du hade såhär i efterhand! Tror iofs inte du lider av det!SirDIFalot skrev:Tycker han ser trött ut. Men visst är hans smartness nyttig i egen zon. Men hoppas också han har lön därefter. För offensivt känns han slut.
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Sant. Sedan behövs personer som inte bara reagerar, utan även agerar.Magnutz skrev:Det var några hektiska sommar-dagar där mycket pengar drogs in. Vi är djupt tacksamma för allt stöd företagarna och vi Djurgårdare bidrog med. Helt fantastiskt och mycket viktigt för hela situationen!BOMBOM BOUCHARD skrev:Måste bara än en gång rikta ett stort tack till alla som bidrog till Rädda Otto. Särskilt till er som höll i insamlingen.
TACK!
Enade är vi starka!
Som dig Magnutz.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sv: Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Reagera + Agera = effektBOMBOM BOUCHARD skrev:Sant. Sedan behövs personer som inte bara reagerar, utan även agerar.Magnutz skrev:Det var några hektiska sommar-dagar där mycket pengar drogs in. Vi är djupt tacksamma för allt stöd företagarna och vi Djurgårdare bidrog med. Helt fantastiskt och mycket viktigt för hela situationen!BOMBOM BOUCHARD skrev:Måste bara än en gång rikta ett stort tack till alla som bidrog till Rädda Otto. Särskilt till er som höll i insamlingen.
TACK!
Enade är vi starka!
Som dig Magnutz.

Martin (cCat) är sådan också. Stark person.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Otto är nog Djurgårdens mest kompletta center genom tiderna.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Måste erkänna att jag till en början kände lite så att om nu DIF inte vill ha kvar Otto så är det inte riktigt vårt jobb som supportrar att kladda och peta i deras jobb. Nog för att jag står för att supportrarna är de riktiga ägarna och det faktum SKA bli underättade vad som händer i föreningen vi år efter år lägger tusentals kronor på. Men i värvningsfrågor är jag mer för att låta proffsen(ergo tränare, sportchef och de som håller i kulorna) avgöra vad som är rätt och fel.
MEN med det sagt så vågar jag inte tänka tanken på vad som hänt om Otto inte varit med den här säsongen. Han är inte bara vår poängstarkaste spelare, han är lagets ryggrad, hjärta och själ. Han är en av de få sanna Djurgårdarna kvar. Myser varje gång jag ser på jumbotronen, datorn eller i tvn att nr 9 ska intervjuas. Så satans klipsk, intresserad och respektingivande. Det är annat än när en sån som Marcus Nilson häver ur sig klyschor med en ointresserad stöddig översittarton.
Ottosson ÄR Djurgården
MEN med det sagt så vågar jag inte tänka tanken på vad som hänt om Otto inte varit med den här säsongen. Han är inte bara vår poängstarkaste spelare, han är lagets ryggrad, hjärta och själ. Han är en av de få sanna Djurgårdarna kvar. Myser varje gång jag ser på jumbotronen, datorn eller i tvn att nr 9 ska intervjuas. Så satans klipsk, intresserad och respektingivande. Det är annat än när en sån som Marcus Nilson häver ur sig klyschor med en ointresserad stöddig översittarton.
Ottosson ÄR Djurgården
Sv: Kristofer Ottosson-Insamling
Word, som kidsen säger.
Verkar vara en sån jäkla bra kille, hans barn kan skatta sig lyckliga. Fick aldrig skänkt några pengar till insamlingen, av flera anledningar. Ångrar det nu, delvis iaf.
Verkar vara en sån jäkla bra kille, hans barn kan skatta sig lyckliga. Fick aldrig skänkt några pengar till insamlingen, av flera anledningar. Ångrar det nu, delvis iaf.
- SkönaDjurgårn
Sv: Kristofer Ottosson-Insamling
Well spoken, Jock!
Otto är en av de bästa och smartaste centrarna i AS/ES. Tycker det är få som kan mäta sig med Otto när det gäller kunnande och tänkande på och utanför isen.