Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
Min hackar dock emellanåt men tror det är min dator alternativt uppkoppling som krånglar för dagen. Mora spelar förvånansvärt bra offensivt men deras försvarsspel är snudd på obefintligt, känns det igen? Sen litar man ju inte nämnvärt på den där målvakten i Mora heller.
Känns trist att behöva lägga sitt hopp till den där Wenersnubben.
Ja det låter som vårt lag det. Nä inte jag heller. Får hoppas på att BIK tappar poäng över huvud taget. Det skulle kännas som en seger.Manijock skrev:Min hackar dock emellanåt men tror det är min dator alternativt uppkoppling som krånglar för dagen. Mora spelar förvånansvärt bra offensivt men deras försvarsspel är snudd på obefintligt, känns det igen? Sen litar man ju inte nämnvärt på den där målvakten i Mora heller.
Som sagt, Moras defensiv.. 1-1.
Ja, hela försvaret var på fel ställe. Kämpa Mora!Kentta skrev:Som sagt, Moras defensiv.. 1-1.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Och Örebro har tagit ledning och SSK har 2-0 mot Leksand. Aj aj.Mattebo skrev:Ja, hela försvaret var på fel ställe. Kämpa Mora!Kentta skrev:Som sagt, Moras defensiv.. 1-1.
Expert.
Att vi inte fick Nyllet JR istället för Timashov 

- Jim Morrison
Men den enda matchen man egentligen ska bry sig om är väl ändå BIK - Mora?SirDIFalot skrev:Och Örebro har tagit ledning och SSK har 2-0 mot Leksand. Aj aj.Mattebo skrev:Ja, hela försvaret var på fel ställe. Kämpa Mora!Kentta skrev:Som sagt, Moras defensiv.. 1-1.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Nej, men det är förstås den allra viktigaste.Jim Morrison skrev:Men den enda matchen man egentligen ska bry sig om är väl ändå BIK - Mora?SirDIFalot skrev:Och Örebro har tagit ledning och SSK har 2-0 mot Leksand. Aj aj.Mattebo skrev:Ja, hela försvaret var på fel ställe. Kämpa Mora!Kentta skrev:Som sagt, Moras defensiv.. 1-1.
Expert.
- Jim Morrison
Ja, precis. Jag har nog inte energi eller ens hjärta till att försöka hoppas att alla matcher ska gå vår väg. Det räcker med att fokusera på tredjeplatsen och BIK. För min del då.SirDIFalot skrev:Nej, men det är förstås den allra viktigaste.Jim Morrison skrev:Men den enda matchen man egentligen ska bry sig om är väl ändå BIK - Mora?SirDIFalot skrev:Och Örebro har tagit ledning och SSK har 2-0 mot Leksand. Aj aj.Mattebo skrev:Ja, hela försvaret var på fel ställe. Kämpa Mora!Kentta skrev:Som sagt, Moras defensiv.. 1-1.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
2-1 till Mora!
Bra!
Hur ser BIK ut?
Hur ser BIK ut?
Men jävla satfläsk, 2-2.
Inte något utav lagen imponerar alls, jävligt sömnig match med dåligt tempo.YNWA skrev:Bra!
Hur ser BIK ut?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Allsvenskan 2012/13
Senaste fyra-fem matcherna har väl bik vänt från nederlag till vinst sista fem minuterna nästan varje gång.
Ska det verkligen behöva bli så igen? Om bik torskar, torskar vi mot vik (s.k. DIF-logik) så hur det går i kväll spelar ingen roll. Bättre med bik-seger. Då har vi bättre chans mot vik och den viktiga fjärdeplatsen.
Ska det verkligen behöva bli så igen? Om bik torskar, torskar vi mot vik (s.k. DIF-logik) så hur det går i kväll spelar ingen roll. Bättre med bik-seger. Då har vi bättre chans mot vik och den viktiga fjärdeplatsen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
3-2 BIK, skrattretande dålig agerande av Moras försvar. Herrejäklar alltså.