jensa öhling #11 skrev: ↑2022-05-04 07:22:14
Lyckåsen till Gnaget. Var väl en sån som man trodde KG skulle vara på. Kan honom för dåligt själv men bra siffror och omdömen, stockholmare och bra ålder.
Får hoppas KG har någon hetare på G.
Djurgårdare dessutom sa flera.
Min gissning om det stämmer är väl att K-G sagt nej eller att AIK ger honom mer lön/bättre roll eller liknande.
Jag undrar en sak, som inte varit så mycket på tapeten.
Det har inte varit så mycket prat om Andreas Englund, den tunge backen född 1996.
Är det någon som har insyn i ifall han skulle kunna va aktuell?
maag80 skrev: ↑2022-05-04 11:41:25
Det har inte varit så mycket prat om Andreas Englund, den tunge backen född 1996.
Hans kontrakt verkar gå ut efter säsongen, så beror nog på om något annat NHL-lag vill signa. Skulle såklart vara ett fantastiskt tillskott för oss. Riktigt bra karaktär och vore nog bra för honom att börja om hos oss.
maag80 skrev: ↑2022-05-04 11:41:25
Jag skrev om Andreas Englund igår och undrade samma sak. Han är ju verkligen någon att vara intresserad av. Det beror väl lite på också om hur det går med Gustafsson, Claesson och Holm.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Fyraårskontrakt för Hultström i LHC. Duktiga på att få till långa kontrakt där i plastköping. Riktig ögontjänare den där Linus. Stort DIF-hjärta verkligen..... Försäkrar att han aldrig kommer kunna återvända med den längden.
m0ng00se skrev: ↑2022-05-04 09:28:35
vad är det som händer i KHL egentligen. kollar man roosters inför 22/23 så är det väldigt skralt på många lag. bara några få ryssar i lineupen
kollar man ska st petersburgs lineup 21/22 och exempelvis Fantenberg så har (hade?) han ju kontrakt över 22/23
Manijock skrev: ↑2022-05-04 16:45:11
Fyraårskontrakt för Hultström i LHC. Duktiga på att få till långa kontrakt där i plastköping. Riktig ögontjänare den där Linus. Stort DIF-hjärta verkligen..... Försäkrar att han aldrig kommer kunna återvända med den längden.
I Linus fall kan jag köpa det han är uppväxt med klubben, familj vänner från områden, sen är det tråkigt då han skulle göra skillnad i DIF. Likt Norrman, Kruger vill han kanske hem
vad är det som händer i KHL egentligen. kollar man roosters inför 22/23 så är det väldigt skralt på många lag. bara några få ryssar i lineupen
kollar man ska st petersburgs lineup 21/22 och exempelvis Fantenberg så har (hade?) han ju kontrakt över 22/23
I Linus fall kan jag köpa det han är uppväxt med klubben, familj vänner från områden, sen är det tråkigt då han skulle göra skillnad i DIF. Likt Norrman, Kruger vill han kanske hem
Hoppas han tar jävligt bra betalt så att han sänker klubben bakvägen!
Ja plast som måste ta alla ifrån Djurgården eftersom dem inte har egna talanger. Dem har väl 3-5 ifrån oss nu. Men skönt att slippa alla jävla penga kåta legoknektar.
Något som den här finalen har visat är att det är inte lätt att gå upp i SHL direkt. Det gäller inte bara att få in bra spelare men också ett lag som arbetar tillsammans som Hv har lyckats med i år. Och sen att man får en målspruta som kliver fram när de viktiga målen ska göras. Som Fredrik Forsberg har gjort för HV hela den här säsongen.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz