Det hade ju varit fint som snus. Tyvärr är jag utflyttad från vår Stad sen några år - bara 8 mil i och för sig men kan ju kännas långt att köra på fyllan kanske..
Magnutz skrev:Det hade ju varit fint som snus. Tyvärr är jag utflyttad från vår Stad sen några år - bara 8 mil i och för sig men kan ju kännas långt att köra på fyllan kanske..
Hehe, kanske dags att vi viker tillbaka till ämnet nu
Jag hoppas dessutom att vi drar igång "Samba Djurgården" (Eller om den heter vi snodde samban djurgården?). Vilket fall som helst så hörs den sången alldeles för lite! En av få sektion b låtar som verkligen kan bli renodlade ramsor, som har skön melodi och gigantiskt tryck!
Här kommer infon från Fabriken om ni inte läst den innan
Fabriken skrev:Angående derbytifot
Postat den mars 2, 2011 av Fabriken
Inför matchen mellan DIF-aik den 15/2 planerade Fabriken ett arrangemang som anspelade på Gnagets identitet och tillkortakommanden som klubb. Förberedelserna var i full gång när Fabriken fick beskedet att de inte längre fick genomföra koreografin, då polisen och representanter från hockeyligan menade att det skulle kunna innebära att det provocerande i koreografin skulle skapa våld.
Koreografin bröt inte mot hockeyligans regler. Inte heller mot svensk lag. Trots det valde DIF att gå på polisens linje och censurera sina supportrar. Vi har förståelse för att det förekommer många hot från olika håll angående vad som händer om det blir stökigt på läktarna, men vi är av den glasklara åsikten att DIF bör stå upp för sina aktiva supportrar och inte viker sig en tum när det gäller censur av koreografier.
Jag gillar Leif Boork i vanliga fall men det här var väl ändå löjligt?
Från Expressens chat:
Leffe: Vilket lag kommer ha störst fördel av publiken i slutspelet? (Då menar jag att publiken bär fram sitt lag)
Leif Boork: HV är ett lag. AIK på Hovet. Skellefteås hemmapublik.
HV! Haha, kollar deras match mot Gnaget nu, man får ju inte tinnitus direkt...
SkönaDjurgårn skrev:Jag gillar Leif Boork i vanliga fall men det här var väl ändå löjligt?
Från Expressens chat:
Leffe: Vilket lag kommer ha störst fördel av publiken i slutspelet? (Då menar jag att publiken bär fram sitt lag)
Leif Boork: HV är ett lag. AIK på Hovet. Skellefteås hemmapublik.
HV! Haha, kollar deras match mot Gnaget nu, man får ju inte tinnitus direkt...