Allsvenskan 2012/13
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Allsvenskan 2012/13
Min åsikt av Shane är väl att han är lite av en paragrafryttare och vill sticka ut och ta någon utvisning som ingen annan ser lite väl ofta.
Men överlag en av de bättre i hockeyallsvenskan. Herregud, typ alla där har ju minst en "skandal" på nacken bara i år.
Men överlag en av de bättre i hockeyallsvenskan. Herregud, typ alla där har ju minst en "skandal" på nacken bara i år.
Expert.
Till exempel klantade han bort oss borta mot Almtuna. Stör mig också på hans eviga tjat om att "Henrik" är en spelare att hålla koll på efter avblåsningar. Alltså snälla nån.DIF_Soldier skrev:Jag stör mig på att du tjatar om hans CV istället för vad han presterat nuvarande säsong.pulverapa skrev:Jag stör mig något enormt på att en domare med CV från C-VM i Mexiko blir hyllad i Sverige bara för att han är nordamerikan.
Hade till en början extremt svårt för Shanes stil att döma, men efterhand så har jag faktiskt börjat gillat honom. Är väldigt petig på hakningar och andra spelförstörande moment, vilket är oerhört bra. Det är alldeles för mycket häng och kläng som inte blir utvisning i Sverige.
Kan inte dif hockey gå ut med att Linkan Bremberg och dif går skilda vägar. Vi har yngre och bättre spelare som åker åttor runt linkan. Hoppas han är djurgårdare och slutar självmant utan suga ut hundratals tusen utan att bidra ett smack. Synd men Linkan är slut nu...
Ok.Victory skrev:Kan inte dif hockey gå ut med att Linkan Bremberg och dif går skilda vägar. Vi har yngre och bättre spelare som åker åttor runt linkan. Hoppas han är djurgårdare och slutar självmant utan suga ut hundratals tusen utan att bidra ett smack. Synd men Linkan är slut nu...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mäklaren skrev:Ok.Victory skrev:Kan inte dif hockey gå ut med att Linkan Bremberg och dif går skilda vägar. Vi har yngre och bättre spelare som åker åttor runt linkan. Hoppas han är djurgårdare och slutar självmant utan suga ut hundratals tusen utan att bidra ett smack. Synd men Linkan är slut nu...

Jag?Kentta skrev:Mäklaren skrev:Ok.Victory skrev:Kan inte dif hockey gå ut med att Linkan Bremberg och dif går skilda vägar. Vi har yngre och bättre spelare som åker åttor runt linkan. Hoppas han är djurgårdare och slutar självmant utan suga ut hundratals tusen utan att bidra ett smack. Synd men Linkan är slut nu...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Victory skrev:Kan inte dif hockey gå ut med att Linkan Bremberg och dif går skilda vägar. Vi har yngre och bättre spelare som åker åttor runt linkan. Hoppas han är djurgårdare och slutar självmant utan suga ut hundratals tusen utan att bidra ett smack. Synd men Linkan är slut nu...

Expert.
Haha, nejnej. Mest åt ditt svar åt svamlet, tyckte bilden passade rätt bra.Mäklaren skrev:Jag?Kentta skrev:Mäklaren skrev:Ok.Victory skrev:Kan inte dif hockey gå ut med att Linkan Bremberg och dif går skilda vägar. Vi har yngre och bättre spelare som åker åttor runt linkan. Hoppas han är djurgårdare och slutar självmant utan suga ut hundratals tusen utan att bidra ett smack. Synd men Linkan är slut nu...

Förlåt om vi var otrevliga. Välkommen till forumet!Victory skrev:Okej. Nu blir det film..!?
Han verkar inte vara ny?Mäklaren skrev:Förlåt om vi var otrevliga. Välkommen till forumet!Victory skrev:Okej. Nu blir det film..!?
Ny eller inte!. Tycker bara inte Linkan har eller kan göra sig rättvis i denna trupp.Alexander skrev:Han verkar inte vara ny?Mäklaren skrev:Förlåt om vi var otrevliga. Välkommen till forumet!Victory skrev:Okej. Nu blir det film..!?
Men fel tråd om Linkan snack kanske..
Allsvenskan 2012/13
Fortfarande högre högstanivå än nån annan forward i laget. Men det händer ju rätt sällan att han når dit.....
-
Den kritik Linkan faar nu laater rätt lik den han faatt de senaste aaren, inklusive de mörka säsongerna daa han ensam höll oss kvar i ES.
Jag har paa känn att det är han som kommer att föra oss tillbaka.
Jag har paa känn att det är han som kommer att föra oss tillbaka.