Frågetråden
Frågetråden
Får man ha med sig egen kamera på ET-matcherna? Förstår att man inte får ha det under säsong men kanske annorlunda med försäsong?
2014-04-07, vad hände?
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Frågetråden
Du får ha med dig vanlig kamera även under vanliga serien. Däremot inte systemkamera med stort objektiv så att du riskerar att störa någon annan.Jepe skrev:Får man ha med sig egen kamera på ET-matcherna? Förstår att man inte får ha det under säsong men kanske annorlunda med försäsong?
Får man filma spelet och sedan lägga upp det på Youtube tex? Under ET matcherna.Jimmy Peterson skrev:Du får ha med dig vanlig kamera även under vanliga serien. Däremot inte systemkamera med stort objektiv så att du riskerar att störa någon annan.Jepe skrev:Får man ha med sig egen kamera på ET-matcherna? Förstår att man inte får ha det under säsong men kanske annorlunda med försäsong?
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Det får man däremot inte göra. Man får enbart ta stillbilder.Kentta skrev:Får man filma spelet och sedan lägga upp det på Youtube tex? Under ET matcherna.Jimmy Peterson skrev:Du får ha med dig vanlig kamera även under vanliga serien. Däremot inte systemkamera med stort objektiv så att du riskerar att störa någon annan.Jepe skrev:Får man ha med sig egen kamera på ET-matcherna? Förstår att man inte får ha det under säsong men kanske annorlunda med försäsong?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har undrat över en sak ett tag, jag som vågar-vägra-Facebook och inte har stenkoll på anala-medier; folk som klickar Likes på typ en nyhet som att Nils Andersson missar hela säsongen. Hur tänkte man där?
Är det bönder och äckliga gnagare som är inne på vår sida och tycker att en nyhet om att en spelare i ett motståndarlag får en spelare borta är värt att trycka "tummen upp" på så undrar jag vart mänskligheten är på väg.
Varför är inte dislikes mer utbrett? För det finns väl...
Är det bönder och äckliga gnagare som är inne på vår sida och tycker att en nyhet om att en spelare i ett motståndarlag får en spelare borta är värt att trycka "tummen upp" på så undrar jag vart mänskligheten är på väg.
- SirDIFalot
dislikes finns inte. Men vissa "gillar" alla nyheter som kommer upp på hemsidan bara för att det är DIF hockey-nyheter. De tänker inte på om de gillar nyheten eller inte.-daniel- skrev:Har undrat över en sak ett tag, jag som vågar-vägra-Facebook och inte har stenkoll på anala-medier; folk som klickar Likes på typ en nyhet som att Nils Andersson missar hela säsongen. Hur tänkte man där?
Expert.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Många gillar också för att sympatisera med Nils. FB-logik är lustig.
Säg den glädje som varar
Ja, det är väl lite det som är problemet med likes. Gillar jag för att visa mitt stöd eller gillar jag deras sorg/smärta?
Tror väl det är det förstnämnda
Tror väl det är det förstnämnda

Det är självklart att like vid detta tillfälle betyder att de visar stöd för den berörda i artikeln
Morsning!
Tänkte kolla om det är någon som har koll på om/när barerna på hovet har öppet innan matchen på torsdag?
Eventuellt om Angelini/E4an har öppet?
Tänkte kolla om det är någon som har koll på om/när barerna på hovet har öppet innan matchen på torsdag?
Eventuellt om Angelini/E4an har öppet?
Frågetråden
När börjar 08-hockey igen? Blir det ens ngt nu när vi lirar i HA?
Frågetråden
Det lär dra igång rätt snart och givetvis är vi fortfarande med, Bajen är ju exempelvis fortfarande med i 08 fotboll och där har ju Björn sagt att de följer dem ner om de så lirar i div 7.XantE skrev:När börjar 08-hockey igen? Blir det ens ngt nu när vi lirar i HA?
-
DIF Hockey - app för anderoid
Jag har hämtat hem en app till min anderoid som heter "DIF Hockey". Jag har tidigare klagat på att appen även innehöll en massa om DIF Fotboll (den info får jag ju på deras egen app). Nu när jag går in för att exv kolla på en rubrik "Tabell" så kommer jag till elitseriens tabell och inte till vår. Samma gäller om jag vill kolla på rubriken "Matcher" så kommer jag till en sida som presenterar elitserien kommande matcher. Tydligen något som kallar sig Sportkoll som ansvarar men nog ska någon från ishockeysektionen in och se till att all info är korrekt?
Re: DIF Hockey - app för anderoid
Är det inte förra årets app från hockeyligan?
Dvs det är inte Djurgårdens app.
Dvs det är inte Djurgårdens app.
i
Re: DIF Hockey - app för anderoid
Sportkoll är ett par killar som har utvecklat appar för att filtrera sportnyheter så att det bara berör sitt egna lag. Det måste ha blivit något fel i deras filtrering. Jag har varit i kontakt med dem förut och skickar ett mail till dem med länk hit så får de se på det.
http://applovin.se/nyheter/20111935-fol ... sportkoll/
http://applovin.se/nyheter/20111935-fol ... sportkoll/
It's easier to be an asshole to words than to people