Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jepe
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av Jepe »

Får man ha med sig egen kamera på ET-matcherna? Förstår att man inte får ha det under säsong men kanske annorlunda med försäsong?
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av Jimmy Peterson »

Jepe skrev:Får man ha med sig egen kamera på ET-matcherna? Förstår att man inte får ha det under säsong men kanske annorlunda med försäsong?
Du får ha med dig vanlig kamera även under vanliga serien. Däremot inte systemkamera med stort objektiv så att du riskerar att störa någon annan.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Jimmy Peterson skrev:
Jepe skrev:Får man ha med sig egen kamera på ET-matcherna? Förstår att man inte får ha det under säsong men kanske annorlunda med försäsong?
Du får ha med dig vanlig kamera även under vanliga serien. Däremot inte systemkamera med stort objektiv så att du riskerar att störa någon annan.
Får man filma spelet och sedan lägga upp det på Youtube tex? Under ET matcherna.
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Jimmy Peterson »

Kentta skrev:
Jimmy Peterson skrev:
Får man filma spelet och sedan lägga upp det på Youtube tex? Under ET matcherna.
Det får man däremot inte göra. Man får enbart ta stillbilder.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Har undrat över en sak ett tag, jag som vågar-vägra-Facebook och inte har stenkoll på anala-medier; folk som klickar Likes på typ en nyhet som att Nils Andersson missar hela säsongen. Hur tänkte man där?

Är det bönder och äckliga gnagare som är inne på vår sida och tycker att en nyhet om att en spelare i ett motståndarlag får en spelare borta är värt att trycka "tummen upp" på så undrar jag vart mänskligheten är på väg.

Varför är inte dislikes mer utbrett? För det finns väl...
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:Har undrat över en sak ett tag, jag som vågar-vägra-Facebook och inte har stenkoll på anala-medier; folk som klickar Likes på typ en nyhet som att Nils Andersson missar hela säsongen. Hur tänkte man där?

Är det bönder och äckliga gnagare som är inne på vår sida och tycker att en nyhet om att en spelare i ett motståndarlag får en spelare borta är värt att trycka "tummen upp" på så undrar jag vart mänskligheten är på väg.

Varför är inte dislikes mer utbrett? För det finns väl...
dislikes finns inte. Men vissa "gillar" alla nyheter som kommer upp på hemsidan bara för att det är DIF hockey-nyheter. De tänker inte på om de gillar nyheten eller inte.
Expert.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Många gillar också för att sympatisera med Nils. FB-logik är lustig.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Ja, det är väl lite det som är problemet med likes. Gillar jag för att visa mitt stöd eller gillar jag deras sorg/smärta?
Tror väl det är det förstnämnda ;)
Användarvisningsbild
Paerka

Inlägg av Paerka »

Det är självklart att like vid detta tillfälle betyder att de visar stöd för den berörda i artikeln
t00f

Inlägg av t00f »

Morsning!

Tänkte kolla om det är någon som har koll på om/när barerna på hovet har öppet innan matchen på torsdag?

Eventuellt om Angelini/E4an har öppet?
Användarvisningsbild
XantE

Frågetråden

Inlägg av XantE »

När börjar 08-hockey igen? Blir det ens ngt nu när vi lirar i HA?
Användarvisningsbild
JohanPez

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

XantE skrev:När börjar 08-hockey igen? Blir det ens ngt nu när vi lirar i HA?
Det lär dra igång rätt snart och givetvis är vi fortfarande med, Bajen är ju exempelvis fortfarande med i 08 fotboll och där har ju Björn sagt att de följer dem ner om de så lirar i div 7.
taxi-robban

DIF Hockey - app för anderoid

Inlägg av taxi-robban »

Jag har hämtat hem en app till min anderoid som heter "DIF Hockey". Jag har tidigare klagat på att appen även innehöll en massa om DIF Fotboll (den info får jag ju på deras egen app). Nu när jag går in för att exv kolla på en rubrik "Tabell" så kommer jag till elitseriens tabell och inte till vår. Samma gäller om jag vill kolla på rubriken "Matcher" så kommer jag till en sida som presenterar elitserien kommande matcher. Tydligen något som kallar sig Sportkoll som ansvarar men nog ska någon från ishockeysektionen in och se till att all info är korrekt?
isolerad

Re: DIF Hockey - app för anderoid

Inlägg av isolerad »

Är det inte förra årets app från hockeyligan?

Dvs det är inte Djurgårdens app.
i
Användarvisningsbild
Rojk

Re: DIF Hockey - app för anderoid

Inlägg av Rojk »

Sportkoll är ett par killar som har utvecklat appar för att filtrera sportnyheter så att det bara berör sitt egna lag. Det måste ha blivit något fel i deras filtrering. Jag har varit i kontakt med dem förut och skickar ett mail till dem med länk hit så får de se på det.

http://applovin.se/nyheter/20111935-fol ... sportkoll/
It's easier to be an asshole to words than to people
Skriv svar