Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Jantelagen hänger som en tung dimma över samhället.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Poetiskt.DIF_Soldier skrev:Jantelagen hänger som en tung dimma över samhället.
Expert.
- Daniel942
Hahaha, gör det du.SirDIFalot skrev:Alltid namedroppa mig sådär... Tänk om jag berättade för folk vad du heter i förnamn?Daniel942 skrev: Robin é huligan...

DIF!
Ett mer än hyfsat grundserietryck idag, men varför sjöngs Abba-melodin så jävla skumt?
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
ta guldet ingen pärs
Skärpning utav bara helvete i slutspelet. Där ska vi visa vad vi kan. Tagga!
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- Daniel942
Skumt? Den satt som en smäck!soundboy skrev:Ett mer än hyfsat grundserietryck idag, men varför sjöngs Abba-melodin så jävla skumt?
DIF!
- SirDIFalot
Men varför det är två extra rader med "Vi kommer alltid älska"? Så går ju inte melodin.Daniel942 skrev:Skumt? Den satt som en smäck!soundboy skrev:Ett mer än hyfsat grundserietryck idag, men varför sjöngs Abba-melodin så jävla skumt?
Expert.
Klingberg i båset, Larsson på läktarn.
Känns som att man borde komma på något mer kreativt med Zibbe än 17 år-ramsan. : >
Känns som att man borde komma på något mer kreativt med Zibbe än 17 år-ramsan. : >
Jag håller med, riktigt skumt var det! Sen att den satte sig efter fem minuters tjatande är en annan sak, idag var det chans om någon dag att sätta nya sånger. Pinsamt tyst iblandSirDIFalot skrev:Men varför det är två extra rader med "Vi kommer alltid älska"? Så går ju inte melodin.Daniel942 skrev:Skumt? Den satt som en smäck!soundboy skrev:Ett mer än hyfsat grundserietryck idag, men varför sjöngs Abba-melodin så jävla skumt?
"Whatever you want"
Abba-fan eller? Vad spelar det för roll?SirDIFalot skrev:Men varför det är två extra rader med "Vi kommer alltid älska"? Så går ju inte melodin.Daniel942 skrev:Skumt? Den satt som en smäck!soundboy skrev:Ett mer än hyfsat grundserietryck idag, men varför sjöngs Abba-melodin så jävla skumt?
- Daniel942
Juste, vem är mongot som drar igång "den som inte hoppar..." efter matchen?
DIF!
Faktiskt, irriterande som fan. Lägg ner!Daniel942 skrev:Juste, vem är mongot som drar igång "den som inte hoppar..." efter matchen?
- SirDIFalot
Inte direkt men undrar vad som fick alla att byta efter alla år helt plötsligt.AMMC skrev:
Abba-fan eller? Vad spelar det för roll?
Expert.
Vet faktiskt inte varför, sångskaparen i det här fallet tyckte det passade bra.SirDIFalot skrev:Inte direkt men undrar vad som fick alla att byta efter alla år helt plötsligt.AMMC skrev:
Måste säga att jag håller med honom, det blev en skönare dynamik i ramsan än originalet, även om det inte är nåt fel på den heller. Bra tryck igår för att vara första gången, den kommer mullra i slutspelet!
Vilken Abba-sång är det? Jag känner inte igen denAMMC skrev:Vet faktiskt inte varför, sångskaparen i det här fallet tyckte det passade bra.SirDIFalot skrev:Inte direkt men undrar vad som fick alla att byta efter alla år helt plötsligt.AMMC skrev:
Måste säga att jag håller med honom, det blev en skönare dynamik i ramsan än originalet, även om det inte är nåt fel på den heller. Bra tryck igår för att vara första gången, den kommer mullra i slutspelet!