Tror inte det om jag ska vara ärlig, om vi inte får någon skada på någon av våra nuvarande topp 6 backar så händer det inget.
Säsongen 2025/26: Återkomsten
Han kommer nog gå in i säsongen för att se hur det är. Men med tanke på att Pulli inte är den där topp 4 som man hoppades så känns det mer som ett måste. Sissons är bra men inte så pass att leda ett första par. Samma gäller för Lindström som är bra, men inte heller den spetsen man hoppades.
In Wikegård we trust!
Hoppas det. Tror verkligen vi behöver spetsa den. Lindström är ingen förstaback, Pulli ser oroväckande svajig ut. Två av backarna som måste ta stor plats i denna trupp.
Backsidan är helt klart orosmolnet. Framåt ser nyförvärven väldigt lovande ut. Hellberg kommer leverera!
Av det jag har sett på försäsongen så tycker jag att Björck har imponerat. Tycker faktiskt att han presterat bättre än både Frondell och Eklund. Vad tycker ni?
- Jim Morrison
Jag blir ganska förvånad om han inte tar plats bland dom 12 bästa när försäsongen är klar. Sen är det klart att han har en nackdel i form av att han är junior då det är lättare att peta honom än någon i fjärdekedjan.
Men jag hoppas, håller med dig om att han ser väldigt spännande ut.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.