Semifinal 1 22/23 Björklöven - Djurgårdens IF 2/4
Nu är man så där stressade i egen zon igen..
Faan vad kommentatorerna i cmore fuskar. Säger fel namn på spelarna hela tiden!
Senast redigerad av Wishes den 2023-04-02 18:32:37, redigerad totalt 1 gånger.
Stolt, men aldrig nöjd
Så jävla illa är det inte. En vecka utan match
Ja, Löven är mer taggade och har varit det bättre laget. Vilket inte kommer som någon överraskning då de kommer ut som hemmalag och är ett ganska bra lag, sett över hela säsongen.
Vi har ju både verktyg och skills att skapa chanser, även om spelet har haltat, vilket gör mig hoppfull. Kommer vi upp lite i kvalitet tror jag stenhårt på att vi löser detta över 7 matcher.
Har sett värre insatser än detta under de senaste säsongerna, då det verkligen har sett kolsvart ut, både i inställning och prestation, så är det verkligen inte idag.
Ja, Löven är mer taggade och har varit det bättre laget. Vilket inte kommer som någon överraskning då de kommer ut som hemmalag och är ett ganska bra lag, sett över hela säsongen.
Vi har ju både verktyg och skills att skapa chanser, även om spelet har haltat, vilket gör mig hoppfull. Kommer vi upp lite i kvalitet tror jag stenhårt på att vi löser detta över 7 matcher.
Har sett värre insatser än detta under de senaste säsongerna, då det verkligen har sett kolsvart ut, både i inställning och prestation, så är det verkligen inte idag.
De har ju inte tur i alla fall... FAN vad nära.
It's the hope that kills you.
"Have you seen the new T-17?"
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hur går tankarna i huvudet på en inavlad bonde när man skriker för den där situationen?
Det går nog inte någon tanke där. Mer instinkt. Primalt. Bröl.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tankar?? Du sa det själv, inavlad bonde...
It's the hope that kills you.
Helt sjukt! Har vagel spelat för DIF???
Stolt, men aldrig nöjd
Varför ser Löven så jävla erfarna och skäggiga ut. Som födda för detta. Vi är valpiga och små! Mår jättedåligt av närkampsspel.
Kääääänslor
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja det är helt otroligt. Slashingen/överfallet på Vejdemo var inte heller något , tydligen.
Tankar??? Inavlade bönder visavi amöbor har inga tankar. Inga hjärnor. Bara nervkärnor som reagerar på primitivt stimuli.
Stolt, men aldrig nöjd
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem