HA 22/23: Björklöven - Djurgårdens IF 17/2
Äckligaste tränaren jag sett sedan Penneborn i semin -19...totalt dubbla måttstockar från domarna. Kan de inte sätta publikdomare på Hovet någon gång tack?
Nu ska vi orka i tredje också.
Vi matchar dem hittills.
Många som gör topp för säsong idag:
Glad, Schilling gör det riktigt bra idag.
Lindbom är superhet.
Kruger brinner.
Kör i tredje nu! Orka!
Vi matchar dem hittills.
Många som gör topp för säsong idag:
Glad, Schilling gör det riktigt bra idag.
Lindbom är superhet.
Kruger brinner.
Kör i tredje nu! Orka!
Är du blind eller sarkastisk? Danielsson, Glad och Elliott är överlägsna. Schilling och junioren är bakom. Hammarlund får mig att undra hur han tagit sig till Division 1 överhuvudtaget...
Verkligen! Tror slutspelet kan tända en del spelare som sett lite loja ut. Ett par spelare bl.a Klasen har ju i intervjuer sagt ”när det börjar” och syftat på slutspelet, så de lär slå på en extra nivå då, är jag säker på. Det blir liksom all or nothing.Mattias_87 skrev: ↑2023-02-17 20:30:07Absolut, riktigt krigarinställning. Man har viljan i sig när man möter "de bra" lagen medans mot Tingsryd så tror dom att man inte behöver kämpa. Får vi tillbaka några spelare inför slutspelet går jag iallafall in där med hopp.
Är det inte en high stick på Rensfeldt precis innan säsongens hårdaste too many men?
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dessutom hans fel att dom kvitterade. Han var slutkörd, åkte mot byte, Liss hoppar naturligtvis in men Brodin väljer ändå att stanna kvar vid blå och lira vidare. Han är helt lost den här säsongen tyvärr. Han får ta sig en funderare i sommar om han vill lirar vidare eller inte. Lite som Lundqvist, antingen förstår man vad som krävs och väljer att lägga ned det jobbet, eller så slutar man även fast man säkert kan vara med och bidra på halvfart, vilket Joel också kan. Det är inte värdigt att åka runt och göra saker på halvfart om man bryr sig om föreningen på den nivån som Joel och Brodin också säger sig göra.
Spela fult
-
Får snart en störtblödning på deras coach o domarna
-
Du har väldigt hårda omdömen om allt och alla, tråkigt....
Vidhåller att Hammarlund gör sin bästa prestation, riktigt bra
Nåt sånt var det, men domarna verkar inte titta framför mål nån gång....förutom på video.sirwilliam skrev: ↑2023-02-17 20:39:16Jag tyckte han låg ner där framför mål så såg inte vad som hände tyvärr.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Har en sådan äcklig känsla att Björklöven kommer avgöra med ett riktigt skitmål.
Avskaffa tre mot tre.
let it be isf. Så har de 3-1 mot oss i matcher, väljer oss i kvarten och respass för dem.Mattias_87 skrev: ↑2023-02-17 20:40:18 Har en sådan äcklig känsla att Björklöven kommer avgöra med ett riktigt skitmål.
Mot sånna här grottmänniskor och psykopater måste vi vara smartare, elak och smart, inga utbrott som dom håller på med
-