SHL 20/21: Brynäs - Djurgårdens IF 9/1 - 2021

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Wishes
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: SHL 20/21: Brynäs -Djurgårdens IF 9/1 - 2021

Inlägg av Wishes »

Wishes skrev:
#10 skrev:
Wishes skrev:
#10 skrev:
Wishes skrev:Bakbundna j-vla expertkommentatorer i cmore, hur faan kan de inte ta chansen att på allvar frågasätta vad som händer i den sport som ger dem lön?
Det gjorde dom väl, sa att det var en 2a och en av dom sa att det var filmning/förstärkning
Ja, det gjorde de, men de bagatelliserar och vågar inte ryta från ordentligt. Lite tramsande bara, sen viftar de bort det. Ingen med lite guts som vågar ta det här debaclet på riktigt!
Dom är ju lite bakbundna oxå cmore, sitta och kritisera shl som produkt när dom har avtal med dom tror jag inte är så bekvämt
Det är ju cmore som betalar SHL, så om de tänker efter lite så skulle de också kunna ställa lite krav. Typ ”vad faan får vi för pengarna?” Om produkten blir för usel och inte lockar publik längre kan de ju välja att dra sig ur kontraktet, och då står SHL där med skägget i brevlådan och bara domarna kvar.
Cmore bryr sig väl inte om det, så länge vi fotfolket betalar och ser glada ut så rullar pengarna in[/quote]
Eftersom alla som har kanalerna och möjligheterna bara mesar på, kanske vi ”fotfolket” skall gå i frontlinjen och sluta betala för skiten då! Vi kan betala medlemsavgift och årskort, men skita i att betala cmore och titta på skiten. Borde vara fler supporterföreningar från fler lag som också är trötta på skiten, som vi kan göra gemensam sak med.
Stolt, men aldrig nöjd
kaminor

Inlägg av kaminor »

Jag hatar verkligen Brynäs nuförtiden.
daaviid

Inlägg av daaviid »

Rudi skrev:Det är klart den där sopan ska sätta punkt för det här.
Haha, va fan.. är ni buksvågrar? Han har verkligen en nagel i ögat på dig.
Frankie

Inlägg av Frankie »

Wishes skrev:
#10 skrev:
Wishes skrev:
#10 skrev:
Wishes skrev:Bakbundna j-vla expertkommentatorer i cmore, hur faan kan de inte ta chansen att på allvar frågasätta vad som händer i den sport som ger dem lön?
Det gjorde dom väl, sa att det var en 2a och en av dom sa att det var filmning/förstärkning
Ja, det gjorde de, men de bagatelliserar och vågar inte ryta från ordentligt. Lite tramsande bara, sen viftar de bort det. Ingen med lite guts som vågar ta det här debaclet på riktigt!
Dom är ju lite bakbundna oxå cmore, sitta och kritisera shl som produkt när dom har avtal med dom tror jag inte är så bekvämt
Det är ju cmore som betalar SHL, så om de tänker efter lite så skulle de också kunna ställa lite krav. Typ ”vad faan får vi för pengarna?” Om produkten blir för usel och inte lockar publik längre kan de ju välja att dra sig ur kontraktet, och då står SHL där med skägget i brevlådan och bara domarna kvar.

Vad ypperligt att min Cmore pren. hade brytdatum 10:e.
Uppsagt nu!

Tror jag klarar mig ifrån denna skit tills något TV-bolag börjar visa hockey igen och inte "Vilse i Pannkakan, Domar-edition!"
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Pojk-DIF, vattenkammade, svaga och lite rädda

Denna säsong ska bara avverkas, kval ska undvikas.

Så sjukt otaggad inför resten.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Wishes

Inlägg av Wishes »

#10 skrev:
Wishes skrev:Boork uttalar sig på twitter:
”Djurgården består av ambitiösa spelare, men saknar några järnkaminer. Det finns ingen spelare att vara ”rädd” för! Dick Axelsson är väl den ende spelaren som kan fånga motståndarens fokus. DIF 20 år sedan ett SM-guld borde leda till eftertanke??”
Han vill ju bara ha uppmärksamhet, hockeyn är tyvärr helt annorlunda idag, nog kan vi köra med bara järnkaminer som hank och Ahlén, men det måste ju finnas några hjärnkaminer oxå så vi kan vinna matcher oxå
Japp, dessutom är ju Järnkaminers spelstil förbjuden numera. Du vet tacklingar och sånt.
Stolt, men aldrig nöjd
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

21-43 i skott, 6-1
Användarvisningsbild
sauron

Inlägg av sauron »

Tycker ändå att vi gör en ok bortamatch om vi bortser från domarna och Svedberg (som var komplett genomusla)
It's the hope that kills you.
Användarvisningsbild
Harmageddon

Inlägg av Harmageddon »

#10 skrev:21-43 i skott, 6-1
och
7-15 i skott(PP), 3-0
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Wishes

Inlägg av Wishes »

Wishes skrev:
#10 skrev:
Wishes skrev:
#10 skrev:

Vad ypperligt att min Cmore pren. hade brytdatum 10:e.
Uppsagt nu!

Tror jag klarar mig ifrån denna skit tills något TV-bolag börjar visa hockey igen och inte "Vilse i Pannkakan, Domar-edition!"[/quote]
Jepp, samma här! Cmore avslutat nu, och nöjer mig med Viaplay och NHL tills ligan skärpt sig, eller ny liga är startad för jag tror den här är körd om det fortsätter så här. Skiter i stt stötta SHL, men betalar alltid min medlemsavgift och mitt årskort.
Stolt, men aldrig nöjd
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Cred att domaren står i intervju och tar den iallafall. Jag håller inte med i analysen, utan tycker Scott sätter sig själv i situationen och Rhett kommer i knapp styrfart - men han ska ha sin cred för att han tar en intervju iallafall.
25/4-2025
Användarvisningsbild
Mattias_87

Inlägg av Mattias_87 »

Fyfan vilken jävla pissvecka poängmässigt. Dick tillbaka på tisdag iallafall.

Dubbelmöte mot Örebro nästa vecka. Tufft och viktigt.
Avskaffa tre mot tre.
daaviid

Inlägg av daaviid »

Markus Linde sjunker ner till Mörgans nivå. Pinsamt!
Användarvisningsbild
Rudi

Inlägg av Rudi »

Det är alltså i princip bara att åka runt i ”en sårbar position” och plocka in femmor i PP. Värdelösa.

Inlägg av #10 »

förevigtdjurgården skrev:Cred att domaren står i intervju och tar den iallafall. Jag håller inte med i analysen, utan tycker Scott sätter sig själv i situationen och Rhett kommer i knapp styrfart - men han ska ha sin cred för att han tar en intervju iallafall.
Det missade jag, vad sa han
Skriv svar