Kvartsfinal 4: Linköping - Djurgårdens IF 24/3-2018

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
kaminor
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Kvartsfinal 4: Linköping - Djurgårdens IF 24/3-2018

Inlägg av kaminor »

mb81 skrev:
kaminor skrev:
kaminor skrev:
mb81 skrev:Bra dag! Dubbel seger mot plast. A- laget och u16 och j18 gick till semi!
Damerna verkar dock ryka.
U16 är väl inte klara?

Om Linköping slår Brynäs och vi torskar mot Skellefteå så går Linköping och Skellefteå till semi istället.
Nu är U16 klara för semi, efter en dramatisk match mot saik. Underläge med 1-2 med 2½ minut kvar, vilket hade inneburit uttåg. Kvittering 2-2 och plockad saik-keeper innebar två mål i tom bur och seger 4-2. Saik vann skotten med 47-26. Färjestad väntar i semi på torsdag.
Jag sa ju det!

Men mer att du missuppfattade det jag skrev eller att jag var otydlig, dubbelseger mot plast och j18 till semi.
Aha. Ja, då blev det missförstånd. J18 möter plast i sin semi på fredag också.
mb81
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Kvartsfinal 4: Linköping - Djurgårdens IF 24/3-2018

Inlägg av mb81 »

kaminor skrev:
mb81 skrev:
kaminor skrev:
kaminor skrev:
mb81 skrev:Bra dag! Dubbel seger mot plast. A- laget och u16 och j18 gick till semi!
Damerna verkar dock ryka.
U16 är väl inte klara?

Om Linköping slår Brynäs och vi torskar mot Skellefteå så går Linköping och Skellefteå till semi istället.
Nu är U16 klara för semi, efter en dramatisk match mot saik. Underläge med 1-2 med 2½ minut kvar, vilket hade inneburit uttåg. Kvittering 2-2 och plockad saik-keeper innebar två mål i tom bur och seger 4-2. Saik vann skotten med 47-26. Färjestad väntar i semi på torsdag.
Jag sa ju det!

Men mer att du missuppfattade det jag skrev eller att jag var otydlig, dubbelseger mot plast och j18 till semi.
Aha. Ja, då blev det missförstånd. J18 möter plast i sin semi på fredag också.
Då kan vi fullborda en trippel i veckan då!
Skriv svar