SHL: Omgång 26 : Mora - Djurgårdens IF 2/12-2017
Re: SHL: Omgång 26 : Mora - Djurgårdens IF 2/12-2017
Kanske dags att spelarna tittar sig i spegeln... dom tror att dom är bättre än dom är
Jag SKÄMS!
Tåget kommer tyvärr att gå för det här laget om man inte hittar tillbaka.
Vi är inte alls där vi var i början av säsongen. Vi vinner en del poäng men mer på tur än på skicklighet.
Tåget kommer tyvärr att gå för det här laget om man inte hittar tillbaka.
Vi är inte alls där vi var i början av säsongen. Vi vinner en del poäng men mer på tur än på skicklighet.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sämsta man sett i år, inklusive vårterminen.
Laget som jobbar mest vinner när bägge lagen saknar kvalité.
Laget som jobbar mest vinner när bägge lagen saknar kvalité.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skönt att det blev 0 poäng i alla fall, så att man inte kan snacka bort skiten. Tycker det är nr 33 som sätter tonen genom att vara nonchalant, slarvig och lat redan från första nedsläpp.
Fy fan va dåliga vi var idag, Mora vinner fullständigt rättvist, och Djurgården borde fan skämmas rejält.
Exakt. Vi har fått mycket poäng genom att vi åker mest skridskor och är aggressiva.#10 skrev:Kanske dags att spelarna tittar sig i spegeln... dom tror att dom är bättre än dom är
Idag är vi lamm.
Du har en poäng där.Malto skrev:Skönt att det blev 0 poäng i alla fall, så att man inte kan snacka bort skiten. Tycker det är nr 33 som sätter tonen genom att vara nonchalant, slarvig och lat redan från första nedsläpp.
Jag har tittat på huvuddelen av alla matcher i SHL och ja Mora gör en grym insats. Märkligt nog lockar DIF ofta fram det bästa ut bottenlagen. Det var likadant i Allsvenskan. Det är coolt att möta Djurgården och alla höjer sig ett snäpp eller två.Davidsson skrev:Mora gör sin kanske bästa match för säsongen? (Inte för att jag sett dem) Men de gör det inte dåligt. Vi lyckas med väldigt lite. Då ser det ut så här....
Vi är näst intill uddlösa bortsett från forceringen i första till 1-1 och 1-2 (där visar laget klass).
Mycket självrannsakan. Särskilt förstakedjan verkar mest vilja spela offensivt och slarvar i spelet över hela banan (hårt matchade förvisso, bra av Mora där).
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Senast redigerad av Praetori den 2017-12-02 19:53:23, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tyvärr utan det jobbet så håller vi inte speciellt hög klass som lagEspenK skrev:Exakt. Vi har fått mycket poäng genom att vi åker mest skridskor och är aggressiva.#10 skrev:Kanske dags att spelarna tittar sig i spegeln... dom tror att dom är bättre än dom är
Idag är vi lamm.
- minalman
SHL: Omgång 26 : Mora - Djurgårdens IF 2/12-2017
Är vi kanske denna säsongs khk, som ramlar genom serien från och med nu? Fanns inget av det jag såg i kväll som talar emot.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Fler än vad Djurgården hockey lyckades skrapa ihop ikväll.#10 skrev:Du har en poäng där.Malto skrev:Skönt att det blev 0 poäng i alla fall, så att man inte kan snacka bort skiten. Tycker det är nr 33 som sätter tonen genom att vara nonchalant, slarvig och lat redan från första nedsläpp.
Edit: Får rätta mig. Damlaget hade rätt inställning och tog tre pinnar idag.
Senast redigerad av daaviid den 2017-12-02 19:58:18, redigerad totalt 1 gånger.
Tror och hoppas inte det, men om laget inte höjer sig och börjar jobba så skulle det absolut inte va omöjligtminalman skrev:Är vi kanske denna säsongs khk, som ramlar genom serien från och med nu? Fanns inget av det jag såg i kväll som talar emot.
Nä riktigt så illa var det inte. Men släpper seriens bästa defensiv in fyra kassar mot Mora så har man felat någonstans i inställningen. Tre mål framåt skall räcka mot Meeura.minalman skrev:Är vi kanske denna säsongs khk, som ramlar genom serien från och med nu? Fanns inget av det jag såg i kväll som talar emot.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Doyle
Är inne i svacka nu..Hoppas den inte blir långvarig. Måste komma nån gång under säsongen. Är bara att glömma detta o se fram emot nästa match..