SHL : Omgång 11 : Karlskrona - Djurgårdens IF 19/10-2017
Re: SHL : Omgång 11 : Karlskrona - Djurgårdens IF 19/10-20
Ja, kommande 9 matcher (jag räknar in KHK också, vi kan inte vinna mot dem) kan vi mycket möjligt kamma 0 poäng på.
Löjligt svårt spelschema.
Aja, var kul att sitta i toppen en stund i alla fall. Var länge sen.
Löjligt svårt spelschema.
Aja, var kul att sitta i toppen en stund i alla fall. Var länge sen.
- Lee Harvey Oswald
Kolla loser-face på Olsson & Musse inför straffavgörandet
Undrar hur Adam tänker där.
-jag lämnar det största hålet någonsin öppet för att psyka bort honom?
Nej, allt piggt och roligt från inledningen är som bortblåst nu, har vi blivit förgiftade?!
Rättvist resultat, men vi borde inte ens bemödat oss att åka hela vägen ner till Sveriges ände för att inte ens delta.
Lycka till inför stundande november med denna ickeinställning

Nej, allt piggt och roligt från inledningen är som bortblåst nu, har vi blivit förgiftade?!

Rättvist resultat, men vi borde inte ens bemödat oss att åka hela vägen ner till Sveriges ände för att inte ens delta.
Lycka till inför stundande november med denna ickeinställning
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hade gått bärsark i omklädningsrummet efter matchen om jag var ohlsson, kastat klubbor, slagit sönder nåt...VAFAN tror spelarna, att dom är primadonnor, 2 jävla nonchalanta matcher på rad, det krävs minst 100% för att vinna matcher i shl, idag var det väl 45%......sen finns det väl några jävla tomtar här (typ 13-åringar som skyller på domaren...)
Bilden från omklädningsrummet mellan 2a och 3e:
Ingen trodde på det. Ingen.
KHK hade tre stolpar.
Vi hade inte tre målchanser.
Ingen trodde på det. Ingen.
KHK hade tre stolpar.
Vi hade inte tre målchanser.
-
Tyvärr så tror jag vi inte har någon målvakt man kan förlita sig på när det väl hettar till. All heder åt Reideborn idag men noll räddningar i straffar talar emot både honom och Jocke. Tror inte vi kommer gå vidare i ett eventuellt slutspel med dessa två målvakter.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det är väl ingen straffläggning i slutspel?Benjamin L. Willard skrev:Tyvärr så tror jag vi inte har någon målvakt man kan förlita sig på när det väl hettar till. All heder åt Reideborn idag men noll räddningar i straffar talar emot både honom och Jocke. Tror inte vi kommer gå vidare i ett eventuellt slutspel med dessa två målvakter.

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Klassisk taktik när man lirade landhockey. Funkade alltid.Lee Harvey Oswald skrev:
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Se så, ta en bensträckare och lugna sig. Idag var domarna inte jättebra men vi var ganska dåliga och förlorar matchen på eget grepp.#10 skrev:Hade gått bärsark i omklädningsrummet efter matchen om jag var ohlsson, kastat klubbor, slagit sönder nåt...VAFAN tror spelarna, att dom är primadonnor, 2 jävla nonchalanta matcher på rad, det krävs minst 100% för att vinna matcher i shl, idag var det väl 45%......sen finns det väl några jävla tomtar här (typ 13-åringar som skyller på domaren...)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Eh, Adam i Djurgårdströjan brukar växa när det blåser som mest. Vi krigade oss upp delvis på grund av att han kan stå på huvudet när det behövs och han är bättre nu än någonsin.Benjamin L. Willard skrev:Tyvärr så tror jag vi inte har någon målvakt man kan förlita sig på när det väl hettar till. All heder åt Reideborn idag men noll räddningar i straffar talar emot både honom och Jocke. Tror inte vi kommer gå vidare i ett eventuellt slutspel med dessa två målvakter.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Haha, ja eller typ stiga hockeyspelen. Han stod lika fast som målvakterna i spelet...136_Djurgårdare skrev:Klassisk taktik när man lirade landhockey. Funkade alltid.Lee Harvey Oswald skrev:
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Klent o oengagerat. Vi kunde lämnat wo lika gärna. 1 poäng borde vi faan få betala hittelön för till Karlskrona
Blir svårt att somna ikväll.
Tror nog Robban också får svårt att sova efter två riktigt dåliga insatser.
Varför låter man Possler lägga? Iskall hela säsongen.
Linus var bra och var rätt val.
Tycker fortfarande Vejde och Jonte birde få lägga straffar. Kanske till och med Fjällby.
Tycker fortfarande Vejde och Jonte birde få lägga straffar. Kanske till och med Fjällby.
-
Fruktansvärt dålig match av Djurgården, inte förvånande, men tragiskt att se. Enda linen som får lite godkänt är väl junisarna tillsammans med LJ. Reideborn gör det han ska (förutom straffarna), men annars finns det inte mycket positivt att ta med sig härifrån. Dags att studsa tillbaka nu mot Örebro, annars kommer vi ligga tio inom 5-6 omgångar...
Vilket slutspel? Jag ser inget slutspel.Andspe skrev:Det är väl ingen straffläggning i slutspel?Benjamin L. Willard skrev:Tyvärr så tror jag vi inte har någon målvakt man kan förlita sig på när det väl hettar till. All heder åt Reideborn idag men noll räddningar i straffar talar emot både honom och Jocke. Tror inte vi kommer gå vidare i ett eventuellt slutspel med dessa två målvakter.
Bara att hoppas på att två lag är sämre nu när Rögle kommit igång.
Fjällby, Mackan och Jonte. Dessa tre ville jag se.EspenK skrev:Blir svårt att somna ikväll.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.