SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Re: SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Det är klasskillnad det här laget är inte bättre än ett kval lag just nu..våra ledande spelare är verkligen bedrövliga...avgå någon....
Skickat från min E5823 via Tapatalk
Men herregud, vad vi suger nu...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad har hänt med närkampsspelet? Tror alla att dom är lirare för att vi fått med oss någon poäng på senaste?
Just det ja, vi har bortaplan, går bara att vara fysisk på hovet.
Just det ja, vi har bortaplan, går bara att vara fysisk på hovet.
Spela fult
Vilket jävla misslyckande av Jocke & CO. Knappt ett nyförvärv rätt
Vad är problemet med det här laget??
Stolt, men aldrig nöjd
Och han får inte mycket till hjälp. Känns som Växjö har en man mer på banan även i 5v5.#10 skrev:Idag är det ändast tellanMorwin skrev:Är någon vi har i laget bra :p?Espan86 skrev:Riddervall e fan samst!!! jag ser ingenting han gor bra. han e typ som hank med lite battre klubbbehandling. seg som fan i allt han gor.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bladet motsvarande en örfil typ och Rosén kan knappt ta sig till båset. Borde bli tre matcher för sånt pissbeteende.
Nu stänger vi av. God natt!
Nu stänger vi av. God natt!
Så här blir det när man ska bilda en kedja med 2 allsvenska spelare, massa "Hemvändare" och ahl spelare.Glory1 skrev:Vilket jävla misslyckande av Jocke & CO. Knappt ett nyförvärv rätt
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Ser vi skillnaden! var spelare sitter i planket bakom mal! deras dansar latt runt utan satt knappt bli stord! 

För stunden vill jag bara på in i sovrummet, lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och somna. Har helt och hållet tappat intresset för den här matchen. För varför ska jag bry mig om ingen i Djurgården förutom Tellan gör det för stunden?
Oväntat att fisk skulle vika ner sig med....
Fan vad jag är less på "avgå någon snacket" ,
Jag håller med, kanske inte sämst men ser inte hans storhet som vissa andra ser.Espan86 skrev:Riddervall e fan samst!!! jag ser ingenting han gor bra. han e typ som hank med lite battre klubbbehandling. seg som fan i allt han gor.
Som vi spelar just ikväll så är det inte ens Allsvensk klass tyvärr.fullmonty skrev:Det är klasskillnad det här laget är inte bättre än ett kval lag just nu..våra ledande spelare är verkligen bedrövliga...avgå någon....
Men man visste att någon smäll skulle komma. Växjö gör i princip allting rätt ikväll och är heta som strykjärn och har dessutom medstuds.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vid 4-1 såg man ju skillnaden. Först hade vi en kille som trampade runt med puck bakom motståndarmålet och fastnade där för 25:e gången. Sedan hade de andra samma situation och trampade enkelt runt vårt mål och la upp en macka som resulterade i mål.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)