Ska vi slå Frölunda så måste vi nöta ner de fysiskt för de har ett spelskickligare lag och spelar vi som idag där många spelare åker och gömmer sig ser det ut så här. De enda som får någorlunda godkänt ikväll är Thoresen, Alvarez, Mantas, Hultström och Matt. Resten måste verkligen ta sig en funderare på om de verkligen vill vara här för det syns inte alls. Skärpning.
Samtidigt så valde vår käre vän Sallinen att glida fram mot fri puck mitt i slottet och en fisk kommer därför före och slår in 2-0 på en turlig backhand. Så det är likt förbannat små marginaler.
sensei skrev:Samtidigt så valde vår käre vän Sallinen att glida fram mot fri puck mitt i slottet och en fisk kommer därför före och slår in 2-0 på en turlig backhand. Så det är likt förbannat små marginaler.
Var han som blev av med pucken i zon precis innan oxå
sensei skrev:Samtidigt så valde vår käre vän Sallinen att glida fram mot fri puck mitt i slottet och en fisk kommer därför före och slår in 2-0 på en turlig backhand. Så det är likt förbannat små marginaler.
Var han som blev av med pucken i zon precis innan oxå
In med Marcus Davisson igen. Sallinen kan dra. Försöker ju inte ens. Lehtonen har ju en ongoing mental breakdown och har inget självförtroende. Skjuter i alla lägen. Helt ofarlig för det mesta.
#10 skrev:Tycker Mikko faktiskt jobbat stenhårt och visat att han försöker och vill nu på slutet, tycker han fått oförtjänt mycket kritik
Det är de jävla ständiga pucktappen mellan rundeln och blå som stör mig. Och att han inte går in beredd att bryta ett ben i smeten utan glider åt sidan och tappar pucken.
Annars har han jobbat upp sig.
Sallinen däremot måste blivit utbytt mot sin värdelösa tvillingbror.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Från där jag satt såg det faktiskt ut som Sallinen gjorde målet, men jag satt bakom båset....