SHL Omgång 12: Luleå - Djurgårdens IF 24/10
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: SHL Omgång 12: Luleå - Djurgårdens IF 24/10
Vi är oerhört mycket sämre än Luleå idag. Tredje matchen i rad som verkligen inte är bra tyvärr.
Och nu väntar säkerligen avstängning på Thoresen.
Och nu väntar säkerligen avstängning på Thoresen.
Expert.
Håller inte med på något sätt... hatar fuleå o forsberg in i ryggmärgen men det finns gränser.Axel_K skrev:Finns det någon klubb som verkligen förtjänar sådana i ren karma så är det horungarna från Luleå.captcash skrev:Är för fan INGET underbart med att tackla nån i skallen, skärp dig! Det finns andra sätt att markera, ta en fight osv men dessa satans jävla kukens huvudtacklingar MÅSTE bort!diftobbe89 skrev:Underbart Thore. Nu ska bara någon slasha ut framtänderna på Melart, det är ju sånhär hockey dom vill ha.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Undantaget poeten då - den jäveln får gärna random pundare plockamutation skrev:+1captcash skrev:Är för fan INGET underbart med att tackla nån i skallen, skärp dig! Det finns andra sätt att markera, ta en fight osv men dessa satans jävla kukens huvudtacklingar MÅSTE bort!diftobbe89 skrev:Underbart Thore. Nu ska bara någon slasha ut framtänderna på Melart, det är ju sånhär hockey dom vill ha.
Känslor i all ära men att skada folk medvetet är ju bara pinsamt.
- Jim Morrison
Nu är vi inte alls bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Älskat att Thore visar pojkarna hur det ska gå till! Lite attityd!captcash skrev:Håller inte med på något sätt... hatar fuleå o forsberg in i ryggmärgen men det finns gränser.Axel_K skrev:Finns det någon klubb som verkligen förtjänar sådana i ren karma så är det horungarna från Luleå.captcash skrev:Är för fan INGET underbart med att tackla nån i skallen, skärp dig! Det finns andra sätt att markera, ta en fight osv men dessa satans jävla kukens huvudtacklingar MÅSTE bort!diftobbe89 skrev:Underbart Thore. Nu ska bara någon slasha ut framtänderna på Melart, det är ju sånhär hockey dom vill ha.
Det som är oroande är att backarna bara har blivit sämre och sämre ju längre säsongen gått, när det borde vara tvärtom.
Det är för övrigt bara att vänta sig skador när man möter inavelsbarnen från norr. Man har liksom vant sig.
Det är för övrigt bara att vänta sig skador när man möter inavelsbarnen från norr. Man har liksom vant sig.
- Jim Morrison
Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
+1bastis7 skrev:Älskat att Thore visar pojkarna hur det ska gå till! Lite attityd!captcash skrev:Håller inte med på något sätt... hatar fuleå o forsberg in i ryggmärgen men det finns gränser.Axel_K skrev:Finns det någon klubb som verkligen förtjänar sådana i ren karma så är det horungarna från Luleå.captcash skrev:Är för fan INGET underbart med att tackla nån i skallen, skärp dig! Det finns andra sätt att markera, ta en fight osv men dessa satans jävla kukens huvudtacklingar MÅSTE bort!diftobbe89 skrev:Underbart Thore. Nu ska bara någon slasha ut framtänderna på Melart, det är ju sånhär hockey dom vill ha.

Nae, tycker lite synd om Hank faktiskt!Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
Vissa matcher (byten?) så har dom väl forechekat och tagit endel bodychecks? Men ja förstår vad du menar.Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Jim Morrison
Hank är oerhört mycket blekare än ifjol och Ahlén tycker jag inte alls passar in i den här hockeyn. Hage tycker jag är okej.bastis7 skrev:Nae, tycker lite synd om Hank faktiskt!Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
Ja framförallt Ahlén hänger ju inte med men det påpekade jag redan förra året men det var ju tydligen så jävla viktigt att ha en äkta Djurgårdare i lagetbastis7 skrev:Nae, tycker lite synd om Hank faktiskt!Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
- Jim Morrison
Det har ju inte gett någonting. På 12 matcher har dom fått en assist sinsemellan. Det är som att vi lirar med tre kedjor.Henke_F skrev:Vissa matcher (byten?) så har dom väl forechekat och tagit endel bodychecks? Men ja förstår vad du menar.Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
Senast redigerad av Jim Morrison den 2015-10-24 20:20:30, redigerad totalt 1 gånger.
Dags att skita i någon checking-line och lira någon fler junis i 4:e kanske?Donkels skrev:Ja framförallt Ahlén hänger ju inte med men det påpekade jag redan förra året men det var ju tydligen så jävla viktigt att ha en äkta Djurgårdare i lagetbastis7 skrev:Nae, tycker lite synd om Hank faktiskt!Jim Morrison skrev:Dags att få en ordentlig fjärdekedja kanske? Har dom synts till i en enda match än?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Är lätt 3+2 matcher för Thoresen, tyvärr. Riktigt värdelös insats igen... Är inte tillräckligt kunnig för att se vad som är fel. Säcken eller?