SHL Omgång 9: Färjestad - Djurgårdens IF 15/10
Re: SHL Omgång 9: Färjestad - Djurgårdens IF 15/10
Rån... bittert
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Jaha. Lekstuga två första bytena och sen ger vi bort pucken. Grattis FBK som vinner på att inte göra misstag.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Orättvist.. vi äger nästan hela matchen och äger totalt Sudden.. ändå gör dräggen målet... jaja, skit fan samma.. vi gör en bra match så jag kan inte vara missnöjd idag!
Extra fet spark i ringmuskeln för domarna, äckligt dåliga!
Extra fet spark i ringmuskeln för domarna, äckligt dåliga!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Usch, surt. Vi är överlägsna matchen igenom tills domaren gör århundradets märkligaste icke-agerande. Lindrar väl lite med en poäng istället för noll dock.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Inte ofta vi är så mycket bättre så därför tycker jag att vi var värda segern, men aja
?Vikas skrev:Så jävla svagt, Thoresen. Noll rutin överhuvudtaget.
Men för helvete. Sluta med jävla chanspuckar.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
..och på att domarna rövknullar oss!Praetori skrev:Jaha. Lekstuga två första bytena och sen ger vi bort pucken. Grattis FBK som vinner på att inte göra misstag.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Nån sa ju att han skulle avgöra.Vikas skrev:Så jävla svagt, Thoresen. Noll rutin överhuvudtaget.

Och jag glömde byta sida på snusen så jag får väl ta på mig den.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Pajasförsvar. Pajasdomare. Kan man summera så?
Vi är Djurgården. Det sitter i väggarna att inte gnälla på domarna. Vi är lite finare och lite bättre än så.Henke_F skrev:..och på att domarna rövknullar oss!Praetori skrev:Jaha. Lekstuga två första bytena och sen ger vi bort pucken. Grattis FBK som vinner på att inte göra misstag.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Rutin hade det varit om Hultström kunde använda rundeln i det läget.Vikas skrev:Så jävla svagt, Thoresen. Noll rutin överhuvudtaget.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Och där tappade vi top6 placeringen
- Lee Harvey Oswald
Äh, vi går för 2p i sudden, då kan det sluta så där.
Det enda sjukt irriterande är att precis som vid 99,9% av fbks vinster så är dom inte ens bra.
Så jobbigt att ge bort 2p till den pissklubben
Det enda sjukt irriterande är att precis som vid 99,9% av fbks vinster så är dom inte ens bra.
Så jobbigt att ge bort 2p till den pissklubben
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hade lika gärna kunnat vara vi som avgjorde i 3 mot 3. Blir lägena hela tiden. Varje felskär och felpass skapar en bra målchans.
Vi tappar två poäng på sättet vi går ut på i tredje och bara försöker försvara vår ledning.
Vi tappar två poäng på sättet vi går ut på i tredje och bara försöker försvara vår ledning.
Expert.