SHL Omgång 53: Linköping - Djurgårdens IF 28/2 2015
Re: SHL Omgång 53: Linköping - Djurgårdens IF 28/2 2015
Nu ska jag kolla på den här en stund så mår jag genast lite bättre
http://gfycat.com/GleefulUniformGrizzlybear#
Tänker att det här hade varit ett hemskt resultat OM vi inte säkrat det igår. Då hade man nog fan hittat mig under en bro nånstans.
http://gfycat.com/GleefulUniformGrizzlybear#
Tänker att det här hade varit ett hemskt resultat OM vi inte säkrat det igår. Då hade man nog fan hittat mig under en bro nånstans.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
http://shl.se/shl-arena/39173/live/Tibbe skrev:Säcken säger alltså att allt fokus nu är på play-in. Han såg nästan lite glad ut.
Ingen spelare över 20 min idag. Jocke under 14 min.
Vi gick in i dagens match med målsättningen att göra av med så lite energi som möjligt verkar det som.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Undrar vad Trottoar IF kommer att tycka om vi vilar våra bästa spelare, och spelar med ett mediokert HA-/juniorlag mot brynolf 

-
Enda man blir irriterad på är när kommentatorerna jämför deras läktarinsats med vår igår...
Och vi har två såna här matcher kvar. Hua'mej
-
Och Gysbers satt på bänken hela matchen. Var planen att han bara skulle lira PP måntro?SirDIFalot skrev:http://shl.se/shl-arena/39173/live/Tibbe skrev:Säcken säger alltså att allt fokus nu är på play-in. Han såg nästan lite glad ut.
Ingen spelare över 20 min idag. Jocke under 14 min.
Vi gick in i dagens match med målsättningen att göra av med så lite energi som möjligt verkar det som.
Nu tror ju inte jag att vi viker ner oss så här på hemmaplan även om fokus ligger på play in.
Han hade problem med en fot, hängde med som en chansning bara.Skidlöparn skrev: Och Gysbergs satt på bänken hela matchen. Var planen att han bara skulle lira PP måntro?
Får ju hoppas att det inte blir lika illa då, med ett par dagars vila. 18 timmar mellan matcherna med den urladdningen som var igår.ciirree skrev:Och vi har två såna här matcher kvar. Hua'mej
-
Känns lagom stabilt inför Play-in#87 skrev:Han hade problem med en fot, hängde med som en chansning bara.Skidlöparn skrev: Och Gysbergs satt på bänken hela matchen. Var planen att han bara skulle lira PP måntro?

- Doyle
Säger bara... Säcken är en lurig rackare... Vi går in som underdogs. Passar oss utmärkt att få de andra lagen tro att vi är proppmätta. Säcken är en vinnarskalle och han kommer förbereda laget på krig i tre matcher med start på lördag, ha, ha... Jag kommer att älska Djurgårn vi kommer att överraska många fortsättningsvis oxå 

Nä, så här får det inte se ut. 7-0 förstör min kväll oavsett matchens betydelse.
- Lee Harvey Oswald
Njaa, går inte att jämföra BIF med LHC, på något plan faktiskt.ciirree skrev:Och vi har två såna här matcher kvar. Hua'mej
Vi hade med tanke på gårdagens urladdning fått stryk vem vi än mött idag, kanske inte med 7-0 dock.
Hemma mot Brynäs hoppas jag vi är i både bättre mentalt och fysiskt skick, då har vi poängchans
Både imponerad och lite äcklad över att LHC inte slår av på tempot.
Jag menar hur kul kan det vara att i 60 effektiva minuter pumpa på samma drogade utsatta totalt hjälplösa offer?
Vore intressant att se löneskillnaden på de två lagen som ställdes på is idag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skulle inte vara förvånad om lhc har bort mot det dubbla jämfört med DIF detta år.Lee Harvey Oswald skrev:Njaa, går inte att jämföra BIF med LHC, på något plan faktiskt.ciirree skrev:Och vi har två såna här matcher kvar. Hua'mej
Vi hade med tanke på gårdagens urladdning fått stryk vem vi än mött idag, kanske inte med 7-0 dock.
Hemma mot Brynäs hoppas jag vi är i både bättre mentalt och fysiskt skick, då har vi poängchans
Både imponerad och lite äcklad över att LHC inte slår av på tempot.
Jag menar hur kul kan det vara att i 60 effektiva minuter pumpa på samma drogade utsatta totalt hjälplösa offer?
Vore intressant att se löneskillnaden på de två lagen som ställdes på is idag
Jämfört med det lag vi ställde upp med idag, kanske 4 dubbla.....
-
Vore oerhört korkat då vi vill möta Luleå och inte Färjestad.DIFwishes skrev:Undrar vad Trottoar IF kommer att tycka om vi vilar våra bästa spelare, och spelar med ett mediokert HA-/juniorlag mot brynolf