SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
bastis7
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015

Inlägg av bastis7 »

Jim Morrison skrev:
PeterPan skrev:Bort med Jocke och in med Mackan med Sören o Fleury! Jocke hänger inte riiiiktigt med.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Skulle det vara en uppgradering? Upp med Vejdemo, Bernhardt och Davidsson istället. Dom är osmittade.
Helt klart, upp med junisarna som bidrar med lite med energi! Trött att se gammla gubbar åka och glida! Hardy satsa iaf på junisar, satte Krüger direkt i förstaline tillexempel!
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Fokus nu.

Nu behöver vi en kasse.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Helt otroligt hur vi bra ger pucken till deras spelare i vårt pp.
Avgå Jocke.
Manijock

Inlägg av Manijock »

Jim Morrison skrev:
Manijock skrev:
Jim Morrison skrev:
Manijock skrev:Går det bra för Stoppels pojkar tycker ni? Sorgligt menlöst lag vi skrapat ihop. Halvt äcklad när jag ser på skiten. Blir tryckna i tvåan av ett väldigt dåligt Luleå. I nuläget är vi i klass med Gnaget skulle jag tippa. Fullt allvarligt!

Bytt gråten mot skratt vilket gör det hela lättare. DIF är en charad av dåligt spel. Lite skillnad när Luleåspelarna försvarar sin kasse gentemot Djurgårdens flickor till backar. Arnesson kryper ihop som en utmobbad skolflicka när pucken spelas in.

Varför accepterar DIF-publiken när de inavlade Luleåsupportrarna rippar av Djurgårdens måljingel?
Challes lag*
Nej KG:s lag. Hans sjuka prioritering när det gäller värvningar är det som satt oss i detta. Fortfarande utan EN vettig back. Men en helvetes massa allsvenska medelmåttor in i forwardsuppsättningen. Bredd var ju verkligen vad detta laget behövde... KG kan gå tillbaka till att skjutsa junisar till träningarna istället. Pajas!
Dom allsvenska medelmåttorna, bredden, är Challes värvningar.
Hage, Nilson och Fleury som fortfarande inte slagit en passning? Njaa, nog har Stoppel plockat in en hel kedja med allsvenska medelmåttor.
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

Varför tittar jag ens på det här...hur fan ska vi klara ett bäst av 7?
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Ett helt skott under 2 minuters pp? Imponerande!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Manijock skrev:
Jim Morrison skrev:
Manijock skrev:
Jim Morrison skrev:
Manijock skrev:Går det bra för Stoppels pojkar tycker ni? Sorgligt menlöst lag vi skrapat ihop. Halvt äcklad när jag ser på skiten. Blir tryckna i tvåan av ett väldigt dåligt Luleå. I nuläget är vi i klass med Gnaget skulle jag tippa. Fullt allvarligt!

Bytt gråten mot skratt vilket gör det hela lättare. DIF är en charad av dåligt spel. Lite skillnad när Luleåspelarna försvarar sin kasse gentemot Djurgårdens flickor till backar. Arnesson kryper ihop som en utmobbad skolflicka när pucken spelas in.

Varför accepterar DIF-publiken när de inavlade Luleåsupportrarna rippar av Djurgårdens måljingel?
Challes lag*
Nej KG:s lag. Hans sjuka prioritering när det gäller värvningar är det som satt oss i detta. Fortfarande utan EN vettig back. Men en helvetes massa allsvenska medelmåttor in i forwardsuppsättningen. Bredd var ju verkligen vad detta laget behövde... KG kan gå tillbaka till att skjutsa junisar till träningarna istället. Pajas!
Dom allsvenska medelmåttorna, bredden, är Challes värvningar.
Hage, Nilson och Fleury som fortfarande inte slagit en passning? Njaa, nog har Stoppel plockat in en hel kedja med allsvenska medelmåttor.
Ja, säger inte att KG gjort ett bra sportchefsjobb. Säger bara att man inte kan kalla det hans bygge direkt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Axel_K
Säsongskort: Ja

Inlägg av Axel_K »

Lee Harvey Oswald skrev:
Axel_K skrev:
Jim Morrison skrev:2-1 Hv.
3-1
Inte i kvällens match
swehockey som fuckade upp, stod att Filip Sandberg gjort två mål.
Sori
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Axel_K skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
Axel_K skrev:
Jim Morrison skrev:2-1 Hv.
3-1
Inte i kvällens match
swehockey som fuckade upp, stod att Filip Sandberg gjort två mål.
Sori

Ah, det kommer förhoppningsvis
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
hatred
Säsongskort: Ja

Inlägg av hatred »

Vilket jävla fiasko, vadd Fan gör jag här, Gee mig pengar tillbaka, be någon spelare mörda Forsberg och aborterna och efter det, kan ni dra år helvete för ni är Fan inte dif
Get the fuck out of my way,
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

hatred skrev:Vilket jävla fiasko, vadd Fan gör jag här, Gee mig pengar tillbaka, be någon spelare mörda Forsberg och aborterna och efter det, kan ni dra år helvete för ni är Fan inte dif
Ta din tablett, gå ett varv runt huset, andas uuuut
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Det finns alltså lag i den här serien som är 'sämre' än oss?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Praetori

Inlägg av Praetori »

Metal Machine skrev:Ett helt skott under 2 minuters pp? Imponerande!
Ser ju ut som det gjort hela året. Begriper inte att man tidigare sagt sig vara nöjda med detta, nog för att statistik ljuger men PP har ju varit sorgebarnet HELA säsongen.

Jocke säger i vanlig ordning kloka ord, tänk om han var lika bra hockeyspelare som han har hockeykunnande. Tror han i framtiden kan bli en ENORM tillgång i ett Djurgårdsbås för han säger tamefan precis ALLT som man kan se med hjälp av överblick från läktaren och repriser i mobilen fast han är ute på isen och snurrar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

Jim Morrison skrev:Det finns alltså lag i Sverige som är 'sämre' än oss?
FTFY.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Vi har 4 spelare i egen zon och spelar pucken till en av våra på bortre blå som är ensam utan fart mot 3 motståndare, då är det svårt att spela hockey.
Skriv svar