ET: JYP Jyväskylä - Djurgårdens IF, 19/12 2013
- Lee Harvey Oswald
Re: ET: JYP Jyväskylä - Djurgårdens IF, 19/12 2013
Fin avslutning på en från början rätt så körd match.
Sörens "smackiBonk" i krysset och att Ahlén står upp såg fint ut
JYP skiter i det här i de sista 10min, tror knappas luleå kommer agera likadant i ett samma läge.
Dom gillar att spöa oss, tror dom har saknat det
Sörens "smackiBonk" i krysset och att Ahlén står upp såg fint ut
JYP skiter i det här i de sista 10min, tror knappas luleå kommer agera likadant i ett samma läge.
Dom gillar att spöa oss, tror dom har saknat det
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Aja skitsamma.
Nu gör vi allt för att krossa Luleå!
Nu gör vi allt för att krossa Luleå!
Fyfan vad trött jag blir. Första matchen jag missar pg a den märkliga tiden, så är det årets höjdpunkt som jag går miste om. Upp med klipp snälla.diftobbe89 skrev:Tre sköna saker att ta med sig.
Sörensens mål.
Våra fans.
Ahléns boxningsmatch, (där vann vi iallafall.)
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Alright, tack. Så länge vi inte gör bort oss och slår Luleå så ok.Rix skrev:Ja han gjorde mål, men DIF förlora med 3-1. Vilket verkligen inte är fy skam, nya tag mot Luleå. Vore jävligt kul om vi kunde slå dem.sthlm19 skrev:Gjorde sören mål? Fattar inget av er rapportering.
Sportbladet: Dif på väg mot storstryk: ???????
Så sugen på se Sörensens mål?sensei skrev:Fyfan vad trött jag blir. Första matchen jag missar pg a den märkliga tiden, så är det årets höjdpunkt som jag går miste om. Upp med klipp snälla.diftobbe89 skrev:Tre sköna saker att ta med sig.
Sörensens mål.
Våra fans.
Skitblaska.#10 skrev:Sportbladet: Dif på väg mot storstryk: ???????
Haha tänkte samma. Är det fighten herr Sensei kallar årets höjdpunkt så har vi verkligen ett bevis på att gossens så kallade hockeyintresse sträcker sig lika långt som Biebers mognadsnivå... Väntar med spänning på om han verkligen häver ur sig att en fight står som "årets höjdpunkt"!mb81 skrev:Så sugen på se Sörensens mål?sensei skrev:Fyfan vad trött jag blir. Första matchen jag missar pg a den märkliga tiden, så är det årets höjdpunkt som jag går miste om. Upp med klipp snälla.diftobbe89 skrev:Tre sköna saker att ta med sig.
Sörensens mål.
Våra fans.
Klart det är. Vi ser ju hundratals mål varje år, och kanske en fajt vartannat. You do the math..Manijock skrev:Haha tänkte samma. Är det fighten herr Sensei kallar årets höjdpunkt så har vi verkligen ett bevis på att gossens så kallade hockeyintresse sträcker sig lika långt som Biebers mognadsnivå... Väntar med spänning på om han verkligen häver ur sig att en fight står som "årets höjdpunkt"!mb81 skrev:Så sugen på se Sörensens mål?sensei skrev:Fyfan vad trött jag blir. Första matchen jag missar pg a den märkliga tiden, så är det årets höjdpunkt som jag går miste om. Upp med klipp snälla.diftobbe89 skrev:Tre sköna saker att ta med sig.
Sörensens mål.
Våra fans.
Sen står det ju inte i rubrikerna:
Ett mål sågs i matchen!!!
Utan snarare rapporteras det ivrigt om en incident om det är något att ha, till alla sossars förtret.
Q.E.D.
Senast redigerad av sensei den 2013-12-19 19:52:44, redigerad totalt 1 gånger.
1-3 mot Finska tabellfyran (vare va?) Och det skiljer en division. Känns ju inte så jättedåligt!
Vartannat? Bor du under en sten? Förra året kommer jag på två rena fighter nu på ett par sekunder. Honken och Fimpen! Säkert någon till. Kalus var inblandad i nån om jag inte missminner mig. Att kalla en fight "årets höjdpunkt" när det gäller en Djurgårdssäsong så blir jag äcklad och sorgsen faktiskt. Tänker stackars krake, vad har han missat? Visst att man kan uppskatta energin av en fight som lite krydda i hockeymatchen, men att som i ditt fall se matchen i förhoppning av att någon ska börja boxas, som du faktiskt indirekt beskriver, det är bara sorgligt.sensei skrev:Klart det är. Vi ser ju hundratals mål varje år, och kanske en fajt vartannat. You do the math..Manijock skrev:Haha tänkte samma. Är det fighten herr Sensei kallar årets höjdpunkt så har vi verkligen ett bevis på att gossens så kallade hockeyintresse sträcker sig lika långt som Biebers mognadsnivå... Väntar med spänning på om han verkligen häver ur sig att en fight står som "årets höjdpunkt"!mb81 skrev:Så sugen på se Sörensens mål?sensei skrev:Fyfan vad trött jag blir. Första matchen jag missar pg a den märkliga tiden, så är det årets höjdpunkt som jag går miste om. Upp med klipp snälla.diftobbe89 skrev:Tre sköna saker att ta med sig.
Sörensens mål.
Våra fans.
Hardy var på läktaren idag med Zabel. Nån som vet mer ingående va de va om?
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
*med Challeciirree skrev:Hardy var på läktaren idag med Zabel. Nån som vet mer ingående va de va om?
*Challe, tror inte man ska dra några växlar av det direkt.ciirree skrev:Hardy var på läktaren idag med Zabel. Nån som vet mer ingående va de va om?
Du har rätt, all hader till Honken.Manijock skrev: Vartannat? Bor du under en sten? Förra året kommer jag på två rena fighter nu på ett par sekunder. Honken och Fimpen! Säkert någon till. Kalus var inblandad i nån om jag inte missminner mig. Att kalla en fight "årets höjdpunkt" när det gäller en Djurgårdssäsong så blir jag äcklad och sorgsen faktiskt. Tänker stackars krake, vad har han missat? Visst att man kan uppskatta energin av en fight som lite krydda i hockeymatchen, men att som i ditt fall se matchen i förhoppning av att någon ska börja boxas, som du faktiskt indirekt beskriver, det är bara sorgligt.
Du behöver inte tycka synd om mig, jag mår kanonbra och är frisk och kry.
Att jag tycker det är roligt med fajter i hockey tror jag inte är unikt för mig. Inte en enda av mina kompisar ringer upp mig och rapporterar om att de har sett ett mål i en match.
Däremot brukar vi alltid surra om incidenter som händer, i de få fall som det faktiskt gör det. Alldeles för få i sverige, då straffen är löjeväckande.