Södertälje SK - Djurgårdens IF 9/10 2013
- ANTECKNINGSBLOCK
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF 9/10 2013
AHHAHAHA drog Mattsson just igång "den som inte hoppar"?
I sådana fall så är han antingen den största tvestjärten genom alla tider eller så erkänner jag mig fett jävla besegrad på den frågan
I sådana fall så är han antingen den största tvestjärten genom alla tider eller så erkänner jag mig fett jävla besegrad på den frågan
Senast redigerad av ANTECKNINGSBLOCK den 2013-10-09 20:16:58, redigerad totalt 1 gånger.
-
Ja, snälla Timrå. Håll det här!
Angående DIF: Fantastiskt. Sjukt stabilt. Bra försvarsspel, släpper inte till nästan någonting. Farliga när vi kommer in i anfallszon. Allt är bra. Sörensen var inte saknad i dag.
Angående DIF: Fantastiskt. Sjukt stabilt. Bra försvarsspel, släpper inte till nästan någonting. Farliga när vi kommer in i anfallszon. Allt är bra. Sörensen var inte saknad i dag.
Fantastiskt väl genomförd bortamatch! Bra match av samtliga på isen (förutom SSK såklart, spelade de ens idag?).
Är det Wake Me Up som gäller vid varje vinst eller?
Victory is sweetest when you've known defeat.
-
Ahlén och Hank... Det är INTE derby mot SSK! omfg...
- Jim Morrison
Kändes som att dom sa det med glimten i ögat. Lite halvfnissandes sådär.Alberget4A skrev:Ahlén och Hank... Det är INTE derby mot SSK! omfg...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
4-0, i underkant, bra jobbat DIF 

-
Tyckte inte jag, aja palla bry sig en sån här kväll!Jim Morrison skrev:Kändes som att dom sa det med glimten i ögat. Lite halvfnissandes sådär.Alberget4A skrev:Ahlén och Hank... Det är INTE derby mot SSK! omfg...
Håller med fullständigt om att det inte är ett derby. Men är väl bara bra ifall spelarna ser det så, så att de taggar till lite extra.Alberget4A skrev:Tyckte inte jag, aja palla bry sig en sån här kväll!Jim Morrison skrev:Kändes som att dom sa det med glimten i ögat. Lite halvfnissandes sådär.Alberget4A skrev:Ahlén och Hank... Det är INTE derby mot SSK! omfg...
- Lee Harvey Oswald
Perfekt genomför bortamatch, många som bidrar nu i detta lag.
Så, 3p.
Glöm detta fort nu för Ssk var inte ens där ikväll.
Så, 3p.
Glöm detta fort nu för Ssk var inte ens där ikväll.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- DIF_Soldier
Alltid uppskattat med folk som erkänner sina misstag. Bra.ANTECKNINGSBLOCK skrev:AHHAHAHA drog Mattsson just igång "den som inte hoppar"?
Markus Ljungh har börjat underbart i år, jävligt kul! Bäst i ett bra lag ikväll.
Huddinge mår helt klart bra av ny omgivning, en "pappa" som någon nämnde i Sillytråden. Kan det vara det som Challe väljer att förstärka med?
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2013-10-09 20:28:28, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Södertälje SK - Djurgårdens IF 9/10 2013
Ladda om nu. TELEFON! TELEFON! TELEFON!
Född till sportchef.
Oerhört skön seger!! Och en nolla för Mattsson dessutom, mycket bra. Men var det inte meningen att vi skulle ha några motståndare?
Stabilt!
Tälje måste ha genomfört en av sina sämsta hemmamatcher de senaste 10 åren. Det förringar dock inte att grabbarna spelade igenom matchen på ett bra sätt. Det ser disciplinerat ut. Det gillar jag.
Gillar att Holm visade varför jag trodde på honom inför säsongen. Bra spel av honom idag.
Tälje måste ha genomfört en av sina sämsta hemmamatcher de senaste 10 åren. Det förringar dock inte att grabbarna spelade igenom matchen på ett bra sätt. Det ser disciplinerat ut. Det gillar jag.
Gillar att Holm visade varför jag trodde på honom inför säsongen. Bra spel av honom idag.
Måste omvärdera Avicii nu när det skapas riktigt bra associationer med Wake me upHenke95 skrev:

Måste säga att Zabel tar en klockren timeout. Vi leder med 2-0 men SSK börjar äta sig in lite i matchen. Samlar killarna snabbt skriker åt dem att höja intensitet och våga tackla. Tycker det hjälpte rätt rejält.